Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Evas Fredagsbar #4 - Fredag 17. marts kl. 17-22

Recommended Posts

Forvirringen er total... jo flere kvinder der kommer jo mere forvirrede bliver gæsterne jo :D 

Her er så links til dagens damer - uanset om de kommer eller ej ;) 

Købe-alene-tid-mulige med-værtinder denne Fredagsbar er:
Lena 1966kvinde
Jennifer Romantica
SiaUngQ

Gæste-kvinder der deltager men blot som menig gæst - og altså ikke sælger noget denne dag: 
Pianistinden
June

Andre kvinder der ikke kommer eller ikke kan købes alene-tid med :D 
Superdejlige Danske Liv
Eva Nadine (må ikke indsætte link til mig selv, vistnok)
Teledullen Conni 

Er vi alle med så langt? ;) 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Jaja, bare træd rundt i det :lol:

Bare rolig @Liv, er sikker på at der er andre der har oplevet problemer med deres kalender i denne tråd :D

Så hvis folk ikke kan vente, så må de jo en tur på landet,  der er også så skønt på landet :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Disse flotte fyrer kommer. De to tv har specifikt spurgt efter 1 time med Eva. 

330238249_879382036504990_2510549510022992198_n.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 22 minutter siden:

Disse flotte fyrer kommer. De to tv har specifikt spurgt efter 1 time med Eva. 

Er det dig længst til venstre? :D 
Jeg er freeeeesh! 

Conni bliver så tosset når jeg maler udenfor stregerne. Det ville blive rent anarki hvis jeg ikke har Conni med til at holde mig i ørerne. Jeg får lov til at give "low-fives" og gramsekrammere, ellers må jeg ikke en disse til Fredagsbar :ph34r:
Jeg kan jo ikke blokere bolle-rummet for dagens to-tre købe-trunter, som har haft udgifter til benzin eller tog og desuden kan jo INGEN købe en time medmindre de på dagen slår sig på en trekant med en af de andre Fredagsbarbarer og køber to gange en halv time med samme pige... og det må ikke være mig!  Oooog de her Wonder Woman Dengser, er ikke tilmeldt... Der er meget i vejen :D 

Det går jo SLET ikke at du frister mig på den måde @Aarhuselsker ... Vi må ha' et panik-after-party og leje en etage på Hotel Nimb :wub::P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Evas Fredagsbar skrev, for 14 minutter siden:

Er det dig længst til venstre?

Det er i mig i den stribede :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Det er i mig i den stribede :wub:

Mænd i sarong er sexede... lidt ligesom mænd i kilt - så kan man VIRKELIG gi' den gas med langtids-low-fives :P

Jeg er fjollet med farver og striber, så du skal ikke regne med at du kan finde den igen når du skal hjem, hvis du har taget den med til den Fredagsbar hvor du kommer med... som er den næste, ing'? <3 

Dupont eller Dupond siger at det bliver øh... Fredag 9. juni? Har glemt det... hvor er sekretæren, @Hans69 ? Hvad siger hun? Er det rigtigt husket?
Altså Moster42 (aka @Mister12 som dem der ikke er ord- og-talblinde gamle krager kalder ham) som jo var sekretøsen.
Og hvad med Dupond aka @Lauersen - er vi "all systems go" på Fredag den 9. juni? 

Hvis ikke, så køber jeg en billet til De Varme Lande som egentlig er noget lort på det tidspunkt pga. heden. 
Danmark i juni, juli og august er det bedste land i verden. Også om fredagen... men jeg skal derned igen før højsommeren. 
Så sig lige om I IKKE kan den dag, ing'?

Fredag 9. juNi... jeg spørger også lige Huset i Valby. Ellers må vi finde en anden lokation måske til lige dén dag. 

Svar med like-knapperne i dette indlæg med TAK hvis I kan - med ked af det hvis I ikke kan og med hjerte hvis I måske kan. 
Så kan I ændre jeres like-knap hvis det ændrer sig og jeg kan se hvor mange der kan. 

Kærligst, Eva <3

• Synes godt om 2
  • Tak 3
  • Haha 1
  • Sørgelig 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hans69 skrev, 1 time siden:

9. juni er en go’ dag :rolleyes:

Lokalerne er ledige den fredag aften siger Mutter Valby. 
Så hvis Lingam Lena ikke kan, så kan jeg måske få lov til at stå for briksen den dag... og ellers må vi undvære Lingam light dén fredag... og skåle i bobler for ikke at savne Lingam Lena i alle 5 timer :wub: 

Jeg spørger Conni og afløser-Conni... uden en Conni bliver det Ragnarok med Banko og ikke Fredagsbar med Bingo, hvis jeg er værtinde :lol: 

Og hvis @Hans69 skal være afløser-Conni får alle et akut tilfælde af Perversitetsfeber efter at have spist "Special Fruit Salad" lyn-marineret i Moonshine Absinthe og andre tvivlsomme væsker. Gin/Tonic med eller uden tvist og mango banko? Glem det... med @Hans69 i Conni-outfit som bartender og bollerums-fordeler bliver det nærmere:
Jekyll/Hyde Special med Russisk Roulette i plenum, er jeg sikker på :D 
Den version af Evas Fredagsbar gemmer vi lige til min mindegudstjeneste, ing'? ;) 

Nåmen 9. juNi 2023 er muligvis ON... altså til Fredagsbar #5 - vi ser på det efter næste Fredagsbar #4 om kun cirka en uge er vel overstået!

Kærligst, Eva <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 12 timer siden:

Lokalerne er ledige den fredag aften siger Mutter Valby. 
Så hvis Lingam Lena ikke kan, så kan jeg måske få lov til at stå for briksen den dag... og ellers må vi undvære Lingam light dén fredag... og skåle i bobler for ikke at savne Lingam Lena i alle 5 timer :wub: 

Jeg spørger Conni og afløser-Conni... uden en Conni bliver det Ragnarok med Banko og ikke Fredagsbar med Bingo, hvis jeg er værtinde :lol: 

Og hvis @Hans69 skal være afløser-Conni får alle et akut tilfælde af Perversitetsfeber efter at have spist "Special Fruit Salad" lyn-marineret i Moonshine Absinthe og andre tvivlsomme væsker. Gin/Tonic med eller uden tvist og mango banko? Glem det... med @Hans69 i Conni-outfit som bartender og bollerums-fordeler bliver det nærmere:
Jekyll/Hyde Special med Russisk Roulette i plenum, er jeg sikker på :D 
Den version af Evas Fredagsbar gemmer vi lige til min mindegudstjeneste, ing'? ;) 

Nåmen 9. juNi 2023 er muligvis ON... altså til Fredagsbar #5 - vi ser på det efter næste Fredagsbar #4 om kun cirka en uge er vel overstået!

Kærligst, Eva <3

Jeg kan desværre ikke den dag :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 20 minutter siden:

Jeg kan desværre ikke den dag :(

Heller ikke jeg :(

PS ...og det er desværre ikke engang fordi jeg har en aftale den dag med @kvinde 1966 ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er umuligt at finde en dag hvor alle kan. Så må vi jo bare holde nogle flere Fredagsbarer... og finde en lokation hvor der er mere plads! 
Der er ikke rigtigt sommerhuse i Kbh. og forsamlingshuse har hverken bad eller bollerum :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 9.3.2023 at 07:30:

Jaja Jennifer drikker som et hul i jorden<_<:lol:.. Man kan jo så spørge sig selvom om det er en overlevelsestaktik så jeg ikke falder i søvn til vores ellers rimelig kedelige og afdæmpede fredagsbarmøder:P:lol:.. 

Den kære @Trident ville heller ikke have det hængende på sig at han kom med alkoholfri champagne så denne gang har jeg min egen med:P:wub:.. Med alkohol:lol:.. 

@JenniferRomantica Husker du at spise noget før fredagsbars indtagelse af non-alkoholfri champagne denne gang ? For ellers tager jeg industrial grade ørepropper med til alle deltagerne :mrgreen:

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, den 9.3.2023 at 00:41:

Jeg er ikke skide god til at koordinere, men i giver mig bare besked på hvad jeg skal medbringe - evt sodavand. 

Jeg drikker iøvrigt ikke alkohol og bliver folk for snaldret kan det godt være jeg forlader festen før tid, håber det er ok <3 

Men jeg glæder mig til at møde alle jer skønne mennesker :wub:

Jeg har endnu ikke oplevet nogen til Eva's Fredagsbar, som blev for snaldret eller beruset (Heller ikke Jennifer, vi driller hende bare fordi Champagne på tom mave vist ikke var så god en ide, til en af fredagsbar'erne), så det tror jeg ikke du skal være bekymret for. Folk deltager for samtalerne, hyggen, det gode humør, og de deltagende GP'er's (både dem som er med som udøvende til fredagsbaren, og dem som "kun" er med som gæster) selskab. Hvis man skal sige noget om alkoholindtagelsen til fredagsbaren, så er det nok mere at nye deltagere lige skulle have en genstand eller to, til at måske fjerne lidt af en eventuel generthed/skyhed den første gang. Når de så finder ud af at der intet er at være genert eller sky over, og at alle faktisk snakker med alle, og ingen er "bænkevarmere" i samtalerne, så det ligesom mindre interessant at drikke sig stangbacardi ;)

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har endnu ikke oplevet nogen til Eva's Fredagsbar, som blev for snaldret eller beruset (Heller ikke Jennifer, vi driller hende bare fordi Champagne på tom mave vist ikke var så god en ide, til en af fredagsbar'erne), så det tror jeg ikke du skal være bekymret for. Folk deltager for samtalerne, hyggen, det gode humør, og de deltagende GP'er's (både dem som er med som udøvende til fredagsbaren, og dem som "kun" er med som gæster) selskab. Hvis man skal sige noget om alkoholindtagelsen til fredagsbaren, så er det nok mere at nye deltagere lige skulle have en genstand eller to, til at måske fjerne lidt af en eventuel generthed/skyhed den første gang. Når de så finder ud af at der intet er at være genert eller sky over, og at alle faktisk snakker med alle, og ingen er "bænkevarmere" i samtalerne, så det ligesom mindre interessant at drikke sig stangbacardi ;)

/Francois

Det lyder godt. Jeg glæder mig helt vildt til at møde jer alle sammen :wub: Jeg kan godt være genert haha, men genert heden forsvinder oftest sammen med tøjet :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 31 minutter siden:

:wub: Jeg kan godt være genert haha, men genert heden forsvinder oftest sammen med tøjet :lol:

Sådan,  må man låne denne, genialt udtalelse :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fluefisker skrev, for 32 minutter siden:

Hvis @SiaUngQ er for længe om at svare dig... så kan du i stedet for at låne hendes geniale udtalelse til gengæld med flere fordele leje hendes tid og opmærksomhed på fredag og spørge om du må låne noget :P 

Altså... det ene udelukker jo ikke det andet, veller ;) 

Jeg burde blive alfonsinde... jeg opfordrer jo alligevel til prostitution hver eneste gang jeg taler pænt om en kollega uden at spørge hende først, og indtil videre er jeg da ikke endt i brummen :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fluefisker skrev, for 1 time siden:

Haha tak:ph34r: (Denne er en erstatning for abe-holder-sig-for-øjene-emoji) 

Du låner den bare alt det du vil - og ellers følger du bare Eva’s råd:P

@Eva Nadine Du er skøn:lol::wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Rødder og Gutinder... så er det snart Fredasbar fredaaaaag!
Her er lidt opdatering. 

Der har været lidt rod og rokade i ventelisten... Det er min fejl - jeg mangler en sekretær eller et automatisk booking system med venteliste til Fredagsbar også. Så undgår vi at der går kuk og koks i kalenderen og ventelisten for andre end mig ;) 

Hvorom alting er... den afbuds-billet der var i udbud de seneste to dage, og som naturligvis kun blev tilbudt internt til dem der var øverst på ventelisten, er altså nu afsat. 
Det endte med først til mølle blandt 3 - og den er nu købt og betalt, og ham der havde købt den oprindelige billet og som måtte melde afbud, har fået sine 300kr retur også, eftersom billetten blev solgt til en anden. 

Jeg gætter på at brugeren skriver her i tråden en af dagene - hvis han altså får tid og lyst til at afsløre hvem han er før på fredag. 
Indtil da, kalder vi ham jo bare for Fup-Peter-108 som vi plejer ;) 
Han passer godt til Fredagsbar og Fredagsbar passer godt til ham. Jeg tror denne gang bliver den bedste Fredagsbar ever... men det tror jeg jo altid. 

Så nu lukker og slukker vi ventelisten. Ellers får jeg da stress over sekretær-arbejdet før det bliver fredag og Conni overtager topstyringen af sekretær-delen af Fredagsbar så jeg kan skeje uuuud og nøjes med at "undervise" i Langtids-Low-Fives. 
Der er muligvis faktisk også en anden slags langt mere underholdende og potentielt set TOTALT klumpe dumpe kikset undervisnings-indslag på programmet til denne Fredagsbar #4 - DET kommer formentlig til at dominere "anmeldelserne" af Fredagsbaren efterfølgende, vil jeg gætte på. 
Det er mig der er klovnen i dét cirkus-nummer - jeg glæder mig til den potentielle show-stopper som jeg har øvet mig lidt på i går aftes... det bliver om ikke andet sjovt og anderledes... og MEGET bedre end strip eller lapdance, som jeg er helt talentløs til :D:wub: 

Glææææder mig! 

Kærligst, Eva <3
Cirkusse artist 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Alle som en

Det store privilegium at få lov og deltage i fredags bingo banko eller pingo what soo ever er overgået den gamle gråhåret mand 

Tak til lykkens gudinde for at jeg nu ka føle mig som lykkens pamfillius vi ses til barbar hilsen papa. Jeg glæder mig vildt meget mvh M

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den gode mand @moppydick fjoller lidt rundt i hvad der er privat besked og hvad der er tråden her hvor alle kan læse. 
Selvom den gode mand har været medlem på Eroguide siden 2014 er han stået alt for tidligt op eller gået for sent i seng måske? :D 
Eller også er han stadig lidt svejbenet... måske lidt af det hele. 
Tag godt imod ham på fredag og alle de andre nye Fredagsbarbarer. 

Så nu får han lige lidt sekretær service ;) 
Han vil gerne sige følgende til os alle: 

moppydick skrev, 1 time siden:

Halløj alle som en 

Det store privilegium at få en billet til fredags bingo banko pingo what soo ever.er overgået den gamle gråhårede mand og jeg glæder mig usigeligt til at hilse på alle .tak til lykkens gudinde for at jeg nu kan føle mig som lykkens pamfilius. Mvh M 

Mvh. Evas Sekretærservice <3

PS: Nå så lykkedes det endelig... fik ellers den private besked: 

moppydick skrev, for 7 minutter siden:

Jeg fatter minus sorry

Whoop whoop! Det lykkedes :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...