moppydick 150 Skrevet 13. Marts, 2023 Simpelthen fantastisk nu osse med Eva s sekretær service det bringer jo helt andre billeder op på nethinden tak for at hjælpe en total ikke pc nørd og ja både for tidligt og for sent og i den grad stadig svejbenet knus M 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max5000 160 Skrevet 14. Marts, 2023 @moppydick Håber du er bedre til at finde vej til fredagsbaren end til at skrive her inde. Lad mig gætte, du tager også Gin og tonic med? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evas Fredagsbar 649 Skrevet 14. Marts, 2023 Max5000 skrev, for 4 minutter siden: Lad mig gætte, du tager også Gin og tonic med? INGEN tager Gin med, på forhånd tak. Jeg ender med at måtte forære det væk til madspildsorganisationen der er mit "undercover cover" og man skal skrive hvor det man donerer kommer fra Mine private veninder er begyndt at rende mig på dørene når de bliver smidt ud på Værnedamsvej og jeg ikke er med - fordi de ved jeg har gin-rester i hobetal. Det er direkte skadeligt for disse kvinder - vis hensyn! Chardonnay og bobler er vist på ønskelisten. Og Moster42 ønsker sig Whiskey. Jeg har personligt Vodka og Kahlua på min ønskeliste... jeg er en sucker for en god Black Russian, og DET deler jeg ikke ud til mine psyko-weekend-alko-veninder der har luret at jeg på "kontoret" gemmer de bedste sjatter fra Fredagsbar... møg-makreller er de men de er MINE møg-makreller, og et par af dem er også nogle gode sild 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 14. Marts, 2023 Kun 3 dage tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars_Nice 88 Skrevet 15. Marts, 2023 Evas Fredagsbar skrev, for 17 timer siden: INGEN tager Gin med, på forhånd tak. Jeg ender med at måtte forære det væk til madspildsorganisationen der er mit "undercover cover" og man skal skrive hvor det man donerer kommer fra Mine private veninder er begyndt at rende mig på dørene når de bliver smidt ud på Værnedamsvej og jeg ikke er med - fordi de ved jeg har gin-rester i hobetal. Det er direkte skadeligt for disse kvinder - vis hensyn! Chardonnay og bobler er vist på ønskelisten. Og Moster42 ønsker sig Whiskey. Jeg har personligt Vodka og Kahlua på min ønskeliste... jeg er en sucker for en god Black Russian, og DET deler jeg ikke ud til mine psyko-weekend-alko-veninder der har luret at jeg på "kontoret" gemmer de bedste sjatter fra Fredagsbar... møg-makreller er de men de er MINE møg-makreller, og et par af dem er også nogle gode sild Hej Jeg har tidligere skrevet jeg tager gin/ tonic/ is/ lime/ citron med. Går ud fra det er ok? Hilsen Lars Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 473 Skrevet 15. Marts, 2023 Moster 42 eller hvad navn jeg nu har fået af???. Har rødvin med samt en proptrækker, så ingen skal farer forvirret rundt, eller igang med den store hus undersøgelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evas Fredagsbar 649 Skrevet 15. Marts, 2023 Mister12 skrev, for 10 timer siden: Har rødvin med samt en proptrækker, så ingen skal farer forvirret rundt, eller igang med den store hus undersøgelse Der ER købt en proptrækker til Fredagsbar som ligger sammen med alle GIN sjatterne i hobetal i mit kælderrum... sammen med Blowjob Bingo plader, lotto tromle, de sidste Tenga Eggs, alle Fredagsbarens glas, de nyindkøbte Talestoks-hjerte-solbriller, blanke navneskilte og diverse gøgl og gejl. Tror faktisk også at klinikken selv har indkøbt en proptrækker efter at have hørt om vores skattejagt sidst Men tak! Lars_Nice skrev, for 10 timer siden: Hej Jeg har tidligere skrevet jeg tager gin/ tonic/ is/ lime/ citron med. Går ud fra det er ok? Hilsen Lars Altså hvis du har købt det, så tag det da endelig med. Tænker nu at medmindre den er helt speciel og MÅ smages, så venter vi med at åbne den til alle de andre er tømt. Folk er helt vilde med den blå der skifter farve til lilla. Den har vi halvanden flaske af - og to andre halve flasker. Og jeg ved at der kommer en del med denne gang der slet ikke drikker alkohol overhovedet. Men tonic, is, lime og citron lyder skønt! Så behøver jeg ikke shoppe andet end faxe kondi og pepsi max, chips, osv. - jeg har muslibarer med grøn æblesmag på lager fra "kontoret". Har nogen tandstikkere? Jeg tager nok nogle fancy oliven med også nemlig - og nogle letsaltede cashewnødder fra Egypten. Og Femidomer! Whoop whoop! I øvrigt har Conni meldt afbud pga. sygdom - så der kommer en ny Afløser-Conni denne gang fordi den første Afløser-Conni skulle til en anden fest. Så Conni og Afløser-Conni #1 hilser og siger "god fest". Tag godt imod Afløser-Conni #2 i morgen! Bare vi ikke løber tør for Conni'er så går det nok altsammen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evas Fredagsbar 649 Skrevet 16. Marts, 2023 Hej alle Fredagsbarbarer Nogen fik den glimragende idé at vi spiser Italienske tapas i morgen i stedet for pizza. Tanken er at jeg bestiller og henter brød og tapas fra Storkøbenhavns lækreste Norditalienske Pizzaria/Delikatesse forretning som ligger i den anden ende af Frederiksberg, og tager det med på vejen. Har lige talt i telefon med dem. Jeg tager derned i aften lidt før lukketid og plukker de ting ud jeg ved er gode derfra. Det er bl.a. forskellige pølser, tørret kød, deres HELT vildt vanvittigt gode (og kæmpe store) hvidløgsbrød man kan være 4 om at dele, deres lige så fantastiske hjemmebagte brød, hjemmelavede oliven tapanade og pesto og Nordeuropas bedste cremede tomatsuppe som jeg bruger som en slags Marinara dip. Jeg får en pris "pr. kuvert" og sammensætter noget der ligge i underkanten eller tæt på 100kr. Hvis I vil "være med på Tapas vognen" så reagér med "TAK"-like-knappen til dette indlæg. Hvis I ikke vil, så tryk på "Vred"-knappen. Så kan jeg i morgen formiddag ringe til dem og fortælle hvor mange "kuverter" de skal lave til og så lægger jeg ud, og I kan betale til mig i morgen kontant eller via Mobilepay (andet nummer da det er privat udlæg for mig og ikke for Fredagsbar) Ja? Man må gerne like bare fordi idéen er god - men kun TAK hvis det betyder JA og VRED hvis det betyder NEJ. På forhånd tak Mvh. Evas Fredagsbar - nu med Italiensk Tapas Service PS: Er du anonym deltager i morgen så skriv en sms til mig på 42 94 02 25 aller senest i morgen fredag (altså på selve dagen) kl. 10:00 Men undlad både at klikke på TAK og sende sms - så bliver der underskud på Tapas og alt for meget mad til overs, jo... hvis jeg tæller dig med to gange 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 16. Marts, 2023 Evas Fredagsbar skrev, for 5 minutter siden: Hej alle Fredagsbarbarer Nogen fik den glimragende idé at vi spiser Italienske tapas i morgen i stedet for pizza. Tanken er at jeg bestiller og henter brød og tapas fra Storkøbenhavns lækreste Norditalienske Pizzaria/Delikatesse forretning som ligger i den anden ende af Frederiksberg, og tager det med på vejen. Har lige talt i telefon med dem. Jeg tager derned i aften lidt før lukketid og plukker de ting ud jeg ved er gode derfra. Det er bl.a. forskellige pølser, tørret kød, deres HELT vildt vanvittigt gode (og kæmpe store) hvidløgsbrød man kan være 4 om at dele, deres lige så fantastiske hjemmebagte brød, hjemmelavede oliven tapanade og pesto og Nordeuropas bedste cremede tomatsuppe som jeg bruger som en slags Marinara dip. Jeg får en pris "pr. kuvert" og sammensætter noget der ligge i underkanten eller tæt på 100kr. Hvis I vil "være med på Tapas vognen" så reagér med "TAK"-like-knappen til dette indlæg. Hvis I ikke vil, så tryk på "Vred"-knappen. Så kan jeg i morgen formiddag ringe til dem og fortælle hvor mange "kuverter" de skal lave til og så lægger jeg ud, og I kan betale til mig i morgen kontant eller via Mobilepay (andet nummer da det er privat udlæg for mig og ikke for Fredagsbar) Ja? Man må gerne like bare fordi idéen er god - men kun TAK hvis det betyder JA og VRED hvis det betyder NEJ. På forhånd tak Mvh. Evas Fredagsbar - nu med Italiensk Tapas Service PS: Er du anonym deltager i morgen så skriv en sms til mig på 42 94 02 25 aller senest i morgen fredag (altså på selve dagen) kl. 10:00 Men undlad både at klikke på TAK og sende sms - så bliver der underskud på Tapas og alt for meget mad til overs, jo... hvis jeg tæller dig med to gange Jaaa tak Glæder mig til i morgen og nu er der kun en dag til 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 827 Skrevet 16. Marts, 2023 Jeg er næsten lige tjekket ind på hotellet og venter nu kun på det bliver fredag lyder lækkert med tapas 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 16. Marts, 2023 Er du nu helt sikker på det ikke er næste måned ,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 16. Marts, 2023 Er det mig der ikke følger med men ved de nye (mig blaa) hvor det er vi skal møde ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evas Fredagsbar 649 Skrevet 16. Marts, 2023 Fluefisker skrev, for 5 minutter siden: Er det mig der ikke følger med men ved de nye (mig blaa) hvor det er vi skal møde ind Det fik du et brev om 5. februar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3066 Skrevet 16. Marts, 2023 Skal jeg så lade Brownien blive hjemme? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3078 Skrevet 16. Marts, 2023 Pianistinden skrev, for 4 minutter siden: Skal jeg så lade Brownien blive hjemme? Nej! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robert 125 Skrevet 16. Marts, 2023 Hejsa! Det lyder virkelig som et fedt arrangement! jeg har været alle indlæg igennem, men jeg synes ikke jeg kan se nogen steder hvor der står hverken hvad lingam lotto eller blowjob bingo er? Håber jeg får mulighed for at komme med til den næste! Mvh Robert 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 16. Marts, 2023 (edited) Pianistinden skrev, for 1 time siden: Skal jeg så lade Brownien blive hjemme? Det ville da være synd og skam og sikker på de vil gå godt i spænd med champagne Redigeret 16. Marts, 2023 af Fluefisker 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 16. Marts, 2023 Evas Fredagsbar skrev, for 2 timer siden: Det fik du et brev om 5. februar Ushhh slap - yes det gjorde jeg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evas Fredagsbar 649 Skrevet 16. Marts, 2023 Pianistinden skrev, for 2 timer siden: Skal jeg så lade Brownien blive hjemme? Det er da sådan cirka det dummeste spørgsmål jeg har hørt i denne uge. Der er ellers hård konkurrence og har markeret hele TO mænd som "DUM" i denne uge NEJ DU SKAL IKKE LADE BROWNIEN BLIVE HJEMME!!! Det behøver vi ikke at stemme om, veller? Glæder mig til at se dig og dine brownies... som du jo kom til at glemme hos mig før vi kører til Valby og efter mad på vejen, ing'? Er det Bubber-Brownies? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 86 Skrevet 16. Marts, 2023 Mangler der stadig sodavand? Hvilke? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3066 Skrevet 16. Marts, 2023 Evas Fredagsbar skrev, for 22 minutter siden: Det er da sådan cirka det dummeste spørgsmål jeg har hørt i denne uge. Der er ellers hård konkurrence og har markeret hele TO mænd som "DUM" i denne uge NEJ DU SKAL IKKE LADE BROWNIEN BLIVE HJEMME!!! Det behøver vi ikke at stemme om, veller? Glæder mig til at se dig og dine brownies... som du jo kom til at glemme hos mig før vi kører til Valby og efter mad på vejen, ing'? Er det Bubber-Brownies? Nope ingen Bubber unoder her Glæder mig også helt tosset 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3078 Skrevet 16. Marts, 2023 Evas Fredagsbar skrev, 1 time siden: Glæder mig til at se dig og dine brownies... som du jo kom til at glemme hos mig før vi kører til Valby og efter mad på vejen, ing'? Nej! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 443 Skrevet 16. Marts, 2023 Evas Fredagsbar skrev, for 5 timer siden: Nogen fik den glimragende idé at vi spiser Italienske tapas i morgen i stedet for pizza Det tog alligevel lidt tid men det er jo også lidt lettere end krebinetter med smørsovs 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evas Fredagsbar 649 Skrevet 16. Marts, 2023 Strandløven skrev, 1 time siden: Mangler der stadig sodavand? Hvilke? Jeg tror det ikke. Og der er en kiosk i nærheden hvis vi løber tør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 86 Skrevet 16. Marts, 2023 Evas Fredagsbar skrev, for 14 minutter siden: Jeg tror det ikke. Og der er en kiosk i nærheden hvis vi løber tør Så hvad skal jeg ta med når det kommer til drikkevarer. Ser der er rigeligt med spiritus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg