sneræven 1977 Skrevet 16. Marts, 2023 (edited) Pianistinden skrev, for 4 timer siden: Skal jeg så lade Brownien blive hjemme? Ov, de Brownies ser ellers lækre ud ... I må da gerne gemme et stykke til mig ... Jeg har bare ingen idé om hvordan jeg skulle få fat på det ... Go' fredagsbar til jer ... Redigeret 16. Marts, 2023 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evas Fredagsbar 649 Skrevet 16. Marts, 2023 (edited) Strandløven skrev, for 21 minutter siden: Så hvad skal jeg ta med når det kommer til drikkevarer. Ser der er rigeligt med spiritus. Lena kan godt li' bobler - champagne eller crémant. Jeg er lun på lidt Kahlua og er også ret vild med danskvand Jennifer drikker ALT Sia drikker slet ikke alkohol. Pianistinden har gang i en sær Gin/Tonic men er forsynet. June ved jeg ikke... så det er svært at fejle Ellers er det jo blot hvad du selv har lyst til at drikke og så lidt ekstra af det hvis nogen vil smage. Der er ikke så skrappe regler, bare man ta'r noget med. Redigeret 16. Marts, 2023 af Evas Fredagsbar 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din danske Girl Next Door 299 Skrevet 17. Marts, 2023 (edited) Nu har jeg fulgt lidt med på sidelinjen. Og Fredagsbaren lyder altså virkelig hyggelig og lidt lummer. Jeg håber, jeg får mulighed for at deltage en gang i fremtiden. Især hvis der er gin&tonics! Håber I får en rigtig dejlig aften i godt selskab og masser lækker underholdning Jeg glæder mig til at læse mere om Fredagsbaren - og ønsker jer en rigtig skøn aften Redigeret 17. Marts, 2023 af Din danske Girl Next Door 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 17. Marts, 2023 Nu er det altså snart 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evas Fredagsbar 649 Skrevet 17. Marts, 2023 (edited) Din danske Girl Next Door skrev, for 44 minutter siden: Jeg håber, jeg får mulighed for at deltage en gang i fremtiden. Især hvis der er gin&tonics! Håber I får en rigtig dejlig aften i godt selskab og masser lækker underholdning TAK! Vi skåler en gang for dig og jeres eget sexevent Her er link til det SEXPARTY arrangement som jo er et helt andet koncept end Fredagsbar. Så jeg synes det er værd at skrive i tråden her, så de mænd der synes at Fredagsbar konceptet er lidt for "stuerent" og lidt for usikker en satsning hvis man egentlig har mere lyst til noget lidt mere "kaste sig ind i pule-bunken"-agtigt https://70210026.dk/pussy-party Rigtig god fornøjelse @Din danske Girl Next Door Nicole... må I dryppe af sved og liderlighed i plenum allesammen! Du er altså velkommen til at drysse forbi som gratis gæst og få en G&T i aften... bare du lige ringer først. Jeg tænker at vi nok skal finde en en ledig kvadratmeter, en klapstol og et rent glas til en kvinde i nød og G&T underskud Kærligst, Eva Redigeret 17. Marts, 2023 af Evas Fredagsbar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evas Fredagsbar 649 Skrevet 17. Marts, 2023 (edited) Det bliver en god dag! Måske jeg blev smittet af @Hans69 legendariske held da vi var i selskab med hinanden i knap 8 timer for ikke så længe siden... den hår elastik han fik på klokkeværket og som nu er "forsvundet" må være samlet op af en der har lavet et eller andet "White Woodoo"-trick med den. Klokken er ikke engang kvart i Fredagsbar endnu, og jeg er allerede heldig som bare pokker Eva: "Karma is a BITCH - but so am I " Karma: "I've got you covered, Girlfriend " Redigeret 17. Marts, 2023 af Evas Fredagsbar 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 17. Marts, 2023 MeToo var ude med hunden her til morgen og fandt en tyver lover godt for resten af dagen 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 17. Marts, 2023 Pianistinden skrev, for 14 timer siden: Skal jeg så lade Brownien blive hjemme? NEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJ!!!!!!!! <savlesmiley> /Francois 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 17. Marts, 2023 (edited) Evas Fredagsbar skrev, for 12 timer siden: Glæder mig til at se dig og dine brownies... som du jo kom til at glemme hos mig før vi kører til Valby og efter mad på vejen, ing'? Er det Bubber-Brownies? Hvis det sker, så er det der faktisk gyldig grund til drab og mord, bare så du er advaret @Eva Nadine. Nu har jeg fået lovning på de Brownies siden sidste år, så deeeeet..... /Francois Redigeret 17. Marts, 2023 af Francois 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 17. Marts, 2023 Evas Fredagsbar skrev, for 43 minutter siden: har du overvejet at trække dig tilbage og nyde dit otium vil klart anbefale en rådgiver, så du ikke bare ødsler pengene bort og pas på hvem du nævner det til - mange vil udnytte dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 17. Marts, 2023 Evas Fredagsbar skrev, for 10 timer siden: Jennifer drikker ALT Er det ikke en underdrivelse ???!?!?! /Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moppydick 150 Skrevet 17. Marts, 2023 Kære alle bargæster Som meget nybegynder er jeg særdeles beæret over at blive inviteret så prompte til at deltage i aftnens arrangement. Af yderst sørgelige personlige årsager må jeg desværre trække mit kandidatur iaften hvilket jeg har meddelt den søde skønne Eva jeg håber ikke det blacklister mig helt og jeg beklager meget Håber alle får en skøn aften. M. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evas Fredagsbar 649 Skrevet 17. Marts, 2023 (edited) Fluefisker skrev, for 33 minutter siden: har du overvejet at trække dig tilbage og nyde dit otium vil klart anbefale en rådgiver, så du ikke bare ødsler pengene bort og pas på hvem du nævner det til - mange vil udnytte dig Det har jeg jo allerede gjort - dette ER mit otium Folk tør sguda ikke udnytte mig - folk ved da godt hvem der vinder dén budrunde hvis der skal købes bodyguards, cockblockere, gold digger hegn, anden forstærkning af forsvaret eller sågar en Hitman? Og med Karma i mit ringhjørne betyder alt det cirkus-gøgl absolut intet i det store regnskab. Francois skrev, for 34 minutter siden: Hvis det sker, så er det der faktisk gyldig grund til drab og mord, bare så du er advaret @Eva Nadine. Nu har jeg fået lovning på de Brownies siden sidste år, så deeeeet..... /Francois Læs ovenfor og se nedenfor - hvis du spiller unødigt smart i en fart i dag, så har jeg den lille glimmer-lilla tøseskøjte med til Fredagsbar... med TO passagerer, nemlig @Pianistinden og @kvinde 1966 ... I dare you! "I have more insurance" Tak for jeres advarsler og bekymring for mig... I'm all good Boys! Redigeret 17. Marts, 2023 af Evas Fredagsbar 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evas Fredagsbar 649 Skrevet 17. Marts, 2023 moppydick skrev, for 8 minutter siden: Kære alle bargæster Som meget nybegynder er jeg særdeles beæret over at blive inviteret så prompte til at deltage i aftnens arrangement. Af yderst sørgelige personlige årsager må jeg desværre trække mit kandidatur iaften hvilket jeg har meddelt den søde skønne Eva jeg håber ikke det blacklister mig helt og jeg beklager meget Håber alle får en skøn aften. M. Der skal noget helt andet til blacklisting fra Fredagsbar. Livet er uforudsigeligt De bedste tanker herfra. Vi ta'r en skål for dig og så ses vi måske en anden gang. Kram og varme tanker, Eva 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 17. Marts, 2023 (edited) Evas Fredagsbar skrev, for 39 minutter siden: Læs ovenfor og se nedenfor - hvis du spiller unødigt smart i en fart i dag, så har jeg den lille glimmer-lilla tøseskøjte med til Fredagsbar... med TO passagerer, nemlig @Pianistinden og @kvinde 1966 ... I dare you! "I have more insurance" Tak for jeres advarsler og bekymring for mig... I'm all good Boys! Hvem har brug for insurance, når man kan gemme sig bag en bygning fra et boligselskab - I skal jo først gennem @AB455, og med alle de Low-Fives han kan tage imod, så er I for trætte til at kæmpe mod mig. Thats my plan, and I am sticking to it!!! /Francois Redigeret 17. Marts, 2023 af Francois 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moppydick 150 Skrevet 17. Marts, 2023 Evas Fredagsbar skrev, for 37 minutter siden: Der skal noget helt andet til blacklisting fra Fredagsbar. Livet er uforudsigeligt De bedste tanker herfra. Vi ta'r en skål for dig og så ses vi måske en anden gang. Kram og varme tanker, Eva Af hjertet tak skønne dig Og som sagt ja tak det håber jeg vi gør næste gang knus M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 17. Marts, 2023 (edited) moppydick skrev, 1 time siden: Kære alle bargæster Som meget nybegynder er jeg særdeles beæret over at blive inviteret så prompte til at deltage i aftnens arrangement. Af yderst sørgelige personlige årsager må jeg desværre trække mit kandidatur iaften hvilket jeg har meddelt den søde skønne Eva jeg håber ikke det blacklister mig helt og jeg beklager meget Håber alle får en skøn aften. M. Det var ærgeligt, havde set frem til at møde endnu en der vil blive forfalden til den humor og bon vivantisme som der udfoldes på Fredagsbaren (og som "spilder" over på forummet, hvor det medvirker til at opbygge en god corps d'esprit IMHO). Men heldigvis så kommer der flere Fredagsbar event's forhåbentlig, så endnu flere (Inklusiv dig ) kan blive forfalden til Eva's Low-Fives, Hans's umanerlige held i Lotto og Bingo, Jennifer's isbjørnedragt, Conni's ordstyreri, og alle de andre gæsteværtinders specialer. Men primært det gode humør, selskab, og frimodighed som har været en del af de Fredagsbar events jeg har været heldig at deltage i. /Francois Redigeret 17. Marts, 2023 af Francois 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evas Fredagsbar 649 Skrevet 17. Marts, 2023 (edited) Francois skrev, for 15 minutter siden: Hvem har brug for insurance, når man kan gemme sig bag en bygning fra et boligselskab - I skal jo først gennem @AB455, og med alle de Low-Fives han kan tage imod, så er I for trætte til at kæmpe mod mig. Thats my plan, and I am sticking to it!!! /Francois Hvis du tror at @AB455 er i dit ringhjørne bliver det fandme en sjov aften Pomfrit Du leger atter med ilden... Og hun hedder CONNI ikke Conny eller Connie eller andet - CONNI! Og i dag er det så Afløser-Conni#2 der kommer. Godtså! Ligesom denne her: https://seniorshop.dk/inkontinens-damebuks236000g.html Redigeret 17. Marts, 2023 af Evas Fredagsbar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 17. Marts, 2023 Evas Fredagsbar skrev, for 5 minutter siden: Hvis du tror at @AB455 er i dit ringhjørne bliver det fandme en sjov aften Pomfrit Du leger atter med ilden... Og hun hedder CONNI ikke Conny eller Connie eller andet - CONNI! Og i dag er det så Afløser-Conni#2 der kommer. Godtså! Ligesom denne her: https://seniorshop.dk/inkontinens-damebuks236000g.html Han behøver heller ikke være i mit ringhjørne.. Bare han står foran mig. Det ligesom at overleve et bjørneangreb i Alaskas vildmark, hvis han og jeg er på tur sammen... Jeg skal bare kunne løbe hurtigere, end @AB455 - Og det er jeg sikker på jeg kan . /Francois 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 17. Marts, 2023 Piffttt piiifftt sexy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evas Fredagsbar 649 Skrevet 17. Marts, 2023 (edited) Nu lukker kontoret for i dag - jeg håber jeg ikke behøver komme forbi tråden igen... har ikke tiiiid! Så lad os slå en streg i sandet og mødes senere. Så kan vi skrive videre i morgen. Hvis nogen ikke kan finde det eller lign. så er Conni-telefonen åben fra kl. 16:01 - I har fået nummeret sammen med adressen i privat besked fra mig. Jeg læser ikke post mere i dag, men er ved telefonen indtil vi kører ca. kl. 15 hvis nogen har noget super akut, så skriv en sms til mit booking nummer. Glæder mig til at se jer alle! Prøver at uploade et billede fra hvad der ligger på briksen klar til Fredagsbar - bl.a. Femidomer og en Dildo-kuffert... og GIN GIN GIN og GIN Resten ligger stadig i kælderrummet... den glimmer lilla tøse-taxa er klar til at blive fyldt med damer og pakkenelliker (fantastisk ord jeg havde glemt lidt og blev mindet om forleden) Vi seees! Roger Over Eva Redigeret 17. Marts, 2023 af Evas Fredagsbar 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3066 Skrevet 17. Marts, 2023 Francois skrev, for 33 minutter siden: Hvem har brug for insurance, når man kan gemme sig bag en bygning fra et boligselskab - I skal jo først gennem @AB455, og med alle de Low-Fives han kan tage imod, så er I for trætte til at kæmpe mod mig. Thats my plan, and I am sticking to it!!! /Francois Nuuuur hvor sødt - en loppe der gør jeg holder med @Evas Fredagsbar du har ikke en chance 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3078 Skrevet 17. Marts, 2023 Francois skrev, 1 time siden: Jeg skal bare kunne løbe hurtigere, end @AB455 - Og det er jeg sikker på jeg kan . Hvis du giver low fives, så kan jeg godt følge med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 827 Skrevet 17. Marts, 2023 Nøøøj jeg glæder mig til om 4 timer ish Må hellere hoppe i bad, så jeg kan blive klar ses senere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 17. Marts, 2023 AB455 skrev, for 14 minutter siden: Hvis du giver low fives, så kan jeg godt følge med dig Nu varer det ikke længe før end det bliver afsløret hvad i snakker om 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg