Hop til indhold
Thai-addict

Sybian / lowebotz

Recommended Posts

Hej

Er der nogen herinde der ved hvor jeg evt kunne leje en Sybian eller Lowebotz maskine ?

Det er mange penge og blot købe den hvis hun så ikke bryder sig om den, så ville godt teste først.

Så hvor kan den lejes, eller alternativt købes brugt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-addict skrev, for 3 timer siden:

Hej

Er der nogen herinde der ved hvor jeg evt kunne leje en Sybian eller Lowebotz maskine ?

Det er mange penge og blot købe den hvis hun så ikke bryder sig om den, så ville godt teste først.

Så hvor kan den lejes, eller alternativt købes brugt ?

Alternativ brugt er den DBA. De er ikke til salg så tit, men prisen brugt er ca 3.500 - 4.000 Har set til salg. I går var der et opslag, med lejlighed til udlejning, der kunne i udlejningen også lejes en Sybian (mener det var et par hundrede den kostede) Ellers skal du prøve swingerclub . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 54 minutter siden:

Jeg ved ikk hvor du bor men i Legelejligheds fillial på Frederiksberg har de en.

Ja har jeg set men der er noget med man skal mødes med udlejer for og blive godkendt og så kan man lave en bookning. 
lidt omstændigt når man skal køre langt 2 gange. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 14 minutter siden:

I tucan Swingerklub har de en. 

Måske andre klubber i landet har en? 

Jeg kender fruen ganske godt, og hvis hun skal nyde det fuldt ud, skal det være uden andre tilstede end mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-addict skrev, for 3 timer siden:

Ja har jeg set men der er noget med man skal mødes med udlejer for og blive godkendt og så kan man lave en bookning. 
lidt omstændigt når man skal køre langt 2 gange. 

ja udlejer vil lige kikke en an men det oplevede jeg som en formalitet og på samme tid vises man rundt. Men hvis du kommer langt væk fra så ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

De har også en i cityswingeres på amager - der kan man prøve den gratis når man blot har betalt entré.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...