Hop til indhold
Guest bombrn

Så hun på igen Miss Bordeaux

Recommended Posts

Guest gameguy

God fornøjelse! 1200 halv time - det er sgu da helt til grin efter min mening! Men måske tager jeg fejl?? Please enlightening me!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til gengæld er hendes pris på 1700 for en time under de standard 2000. Tyder på en pige som ikke gider bare at sælge "et knald". Det skal der jo også være plads til..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bombrn

Ang anmeldelse har jeg anmeldt hende. Jeg bestilte en halv time men var der over en time og hygge snakkede med hende. Hun gør det fordi det tænder hende med fremmed fyr. Også hun pisse fræk og nærværende det er absolut alle pengene værd!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bombrn

De er større end hende ægte str 80jj

Og sys faktisk det sidder pisse godt på hende sf

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er hun for real?

Jeg kontaktede hende og hun ville have et ansigtsbillede inden man kunne lave en aftale. Det er jeg ikke til sinds at udlevere sådan uden videre (er muligvis paranoid angående dette)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Yep var til jeg tror de er større.

Har ikk mødt ægte 80jj

Tak for din ærlighed... Nej vi har ikke leget sammen... Og heller ikke hilst på hinanden IRL... Så alle misforståelser er nu ryddet af vejen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du læser hendes annonce, står der højt og tydeligt, at det er "K-skåls bryster", hvilket vist normalt er større end JJ-skåls bryster :cool:
Ihvertfald en anelse hvis jeg har forstået det rigtigt - det kommer vist også an på på kropsbygningen hos de 2 respektive piger.

Men altså, når vi er oppe i den størrelse, er det vel ikke så afgørende, om det er J-skål eller K-skål!?
Selv er jeg babsoman og er som regel glimrende tilfreds eller ovenud lykkelig for en stor DD-skål eller en E-skål... :mrgreen:

1700 kr. for 1 time med K-skålen er da ikke urimeligt - det er vel nærmest dagsprisen i vore dage :wink:

Er det "ÆGTE JJ" eller "Miss Bordeaux", der forlanger "ansigtsbillede" inden et møde?

Det kunne ellers være "morsomt" at få sin erhvervskarriere eller ægteskab ødelagt ved pludselig at se sit eget ansigtsbillede på forsiden af Ekstra Bladet i forb. m. beskrivelsen af en fræk aftale... :cool::mrgreen:
Store bryster er godt, men en lille smule situationsfornemmelse og forestillingsevne er nu heller ikke af vejen... :wink:
Miss Bordeaux afviser at tale i telefon, så du inden mødet ingen chance har for at tjekke, om stemmen bag aliasset tilhører en kvinde...(!)

Ikke det mest optimale koncept, hvis du spørger mig...
Så kan jeg bedre lide muligheden for begge parter til at fortryde, hvis udseende/fremtoning måtte skuffe IRL.
Det fremsendte ansigtsbillede kunne jo være et falsum, så kvinden kan alligevel ikke gardere sig 100% mod, at ansigtet ved fremmødet måtte skuffe :idea:

Hvor store er brysterne?
Svært at vurdere på billedet

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du læser hendes annonce, står der højt og tydeligt, at det er "K-skåls bryster", hvilket vist normalt er større end JJ-skåls bryster :cool:

Ihvertfald en anelse hvis jeg har forstået det rigtigt - det kommer vist også an på på kropsbygningen hos de 2 respektive piger.

Men altså, når vi er oppe i den størrelse, er det vel ikke så afgørende, om det er J-skål eller K-skål!?

Selv er jeg babsoman og er som regel glimrende tilfreds eller ovenud lykkelig for en stor DD-skål eller en E-skål... :mrgreen:

1700 kr. for 1 time med K-skålen er da ikke urimeligt - det er vel nærmest dagsprisen i vore dage :wink:

Er det "ÆGTE JJ" eller "Miss Bordeaux", der forlanger "ansigtsbillede" inden et møde?

Det kunne ellers være "morsomt" at få sin erhvervskarriere eller ægteskab ødelagt ved pludselig at se sit eget ansigtsbillede på forsiden af Ekstra Bladet i forb. m. beskrivelsen af en fræk aftale... :cool::mrgreen:

Store bryster er godt, men en lille smule situationsfornemmelse og forestillingsevne er nu heller ikke af vejen... :wink:

Miss Bordeaux afviser at tale i telefon, så du inden mødet ingen chance har for at tjekke, om stemmen bag aliasset tilhører en kvinde...(!)

Ikke det mest optimale koncept, hvis du spørger mig...

Så kan jeg bedre lide muligheden for begge parter til at fortryde, hvis udseende/fremtoning måtte skuffe IRL.

Det fremsendte ansigtsbillede kunne jo være et falsum, så kvinden kan alligevel ikke gardere sig 100% mod, at ansigtet ved fremmødet måtte skuffe :idea:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ikke mig der skal se billede

Men skal tale inden en  evt. bestilling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bombrn

Er hun for real?

Jeg kontaktede hende og hun ville have et ansigtsbillede inden man kunne lave en aftale. Det er jeg ikke til sinds at udlevere sådan uden videre (er muligvis paranoid angående dette)

Hun skal kunne lide det hun ser før hun knalder med sine kunder. Også det fordi hun ikk vil blive genkendt i forhold til hendes job

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skal kunne lide det hun ser før hun knalder med sine kunder. Også det fordi hun ikk vil blive genkendt i forhold til hendes job

bombrn, kan du oplyse en skønnet omtrentlig højde og vægt på Miss Bordeaux? I hendes annonce står det ikke :smile:

Efterfølgende fandt jeg din anmeldelse af Miss Bordeaux i en "Efterlysningstråd"(!) og kunne der se, du angiver højden til 175-180cm samt "erotisk buttet".

Det er fint nok til mig :-P

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...