Hop til indhold
Guest PoulAfDannebrog

Ariana i Horsens.. what!

Recommended Posts

Guest PoulAfDannebrog

Besøgte Ariana i Horsens her til aften.

Hold op hun er altså sød, nem at snakke med og som billederne viser, særdeles velbygget.

Stedet er diskret for en udenbys person sådan en sen aften i mørke uden folk på gaden - den røde lampe i vinduet giver dog et hint om foretagendet.

Hilste pænt og fik afregnet og så gik der ikke længe inden hun stod på knæene i sengen, ryggen svajende og røven skudt i vejret i et par særdeles stramme og velsiddende træningsbukser/leggings. Det var en fornøjelse at få sin pik masseret lidt og trække dem stille ned.

Et fint blowjob med kondom, indlevende cowgirl, hvor hun lagde sig ned over mig til den ene side så jeg kunne betragte bagdelen skubbe op og falde ned og ditto reverse.

Sidst en skøn doggy med den bedste udsigt Horsens har at byde på.

vi havde aftalt at jeg skulle komme på hendes flotte bryster og det gik sådan, var dog lidt bekymret for at ramme hende i hovedet (man ved jo aldrig når man skyder opad).

afslutningsvist en fin kort snak inden jeg var ved at gå ind i en væg som jeg troede var døren.

Sted: 7/10 (forestiller mig folk ved hvad der sker)

dialog: 10/10 (så nem og ligetil)

Ariana: 10/10 (hun leverer det lovede)

Tror hun er her tre dage mere

https://annoncelight.dk/showad/304339

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Som supplement er hun meget tatoveret, men de er flotte og ret interessante. Fik vist fremstammet at den store sommerfugl på hendes lænd var begyndt at flyve, da jeg tog hende i doggy :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skanderbronx skrev, for 16 timer siden:

Annoncen er fjernet

Du har mange indlæg som du skal kommentere, hvis det er den slags du byder ind med ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...