FuriR 7 Skrevet 3. Februar, 2023 Hej alle. Jeg tænkte på om nogle af jer evt. Skulle kende til nogle frække hoteller i Danmark, helst sjælland. Jeg synes tit hoteller virker sådan "sterile" hvis i forstår, meget hvidt og kedeligt og ikke særlig hyggeligt. Men måske et hotel hvor det er mere mørkt og hyggeligt, dæmpende eller bare full on frækhed. Så hvis nogle kender nogle frække steder, så lad mig endelig vide! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 196 Skrevet 3. Februar, 2023 Jeg har tidligere læst at nogle har brugt Wittrup Motel i 2620 Albertslund. Om det lige et sådan et sted du søger ved jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 3. Februar, 2023 Der er lidt at læse med på om hoteller. Der er mange tråde om emnet. Disse 3 er de "bedste" udpluk efter min mening Til dit konkrete behov: Kong Arthur ved Søerne. Admiral Hotel ved Amalienborg God fornøjelse! Kærligst, Eva 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. Februar, 2023 Hotel Admiral i Toldbodgade eller Hotel Skt Petri ville være mine forslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 567 50 Skrevet 3. Februar, 2023 Jensen skrev, for 3 timer siden: Jeg har tidligere læst at nogle har brugt Wittrup Motel i Albertslund Ja, de har nogle værelser indrettet i 50’er stil. De er ikke sterile. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 3. Februar, 2023 Jensen skrev, for 4 timer siden: Jeg har tidligere læst at nogle har brugt Wittrup Motel i 2620 Albertslund. Om det lige et sådan et sted du søger ved jeg ikke. Wittrup ville jeg undgå. Jeg skulle engang besøge en GP der og var på vej i bilen da hun måtte aflyse. Motellet havde opdaget hendes aktiviter og havde smidt hende ud. Så jeg måtte vende om med forurettet sag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman73 20 Skrevet 3. Februar, 2023 Nu er der vil forskel på at få besøg af en GP og besøge en GP på et hotel... Jeg kan ihvertfald ikke nå mere end 2 i løbet af en dag /nat /morgen på hotel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TM72 56 Skrevet 11. Oktober, 2023 jensen jr. skrev, den 3.2.2023 at 16:13: Wittrup ville jeg undgå. Jeg skulle engang besøge en GP der og var på vej i bilen da hun måtte aflyse. Motellet havde opdaget hendes aktiviter og havde smidt hende ud. Så jeg måtte vende om med forurettet sag. Wittrup Motel har fået så mange video kamera op, men mistænger de kan drejes så de ser ind af vinduer ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2935 Skrevet 12. Oktober, 2023 Har selv en aftale i november på Hotel Ottilia og kan godt lide deres værelser. https://www.brochner-hotels.com/hotel-ottilia/ Og så planlægger jeg en længere aftale på NH Collection hotellet ved Islands Brygge de værelser er jeg ret vilde med https://www.nh-hotels.com/en/hotel/nh-collection-copenhagen/rooms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg