Joan 124 Skrevet 3. Februar, 2023 Er der nogen der har prøvet hende her https://annoncelight.dk/showad/308475 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille buk 63 Skrevet 17. Februar, 2023 Hende har jeg også haft kik på et stykke tid, kan det virkelig passe at ingen har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie01. 97 Skrevet 17. Februar, 2023 Husk at vælge 2x30 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
landmand 1 Skrevet 17. Februar, 2023 jeg har været hos hende men kommer ikke igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille buk 63 Skrevet 17. Februar, 2023 landmand skrev, for 2 timer siden: jeg har været hos hende men kommer ikke igen Ok, på hvilken måde har hun skuffet dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille buk 63 Skrevet 17. April, 2023 Nå når ingen endnu har skrevet noget brugbart valgte jeg at tage en for holdet. Anna er en rigtig sød dansk pige og der er ingen tvivl om at billederne er af hende, men desværre er hun væsentlig ældre end hun skriver hvilket var noget turn off lige da jeg kom ind. Heldigvis valgte jeg alligevel at blive, som sagt er hun en rigtig sød pige og hun har en overraskende god krop til sin alder, ret faste bryster og den lækreste fisse jeg længe har set. Hun gav en god GFE oplevelse og hun er en af de piger som nyder at få finger, så alt i alt en ret god oplevelse, men som sagt er hendes alder plus moms og skat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 24. September Ved det er en år gammel tråd, men jeg skal klart møde hende. Er til modne damer, og meget GFE, og hvis kroppen er som billederne viser, så er det da fantastisk Har skrevet lidt med hende om at ses så snart jeg har mulighed for det, og virker utrolig sød og nem at skrive med, og ja ved det er en forretning også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg