ThaiLover4Ever 96 Skrevet 20. Marts, 2023 Hvad med brysterne? Håber ikke de er fyldt op, men ægte natural. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whereisbibi 37 Skrevet 20. Marts, 2023 Alt på hende er au naturel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 380 Skrevet 20. Marts, 2023 Jeg må forbi og se hende i Brønshøj og se hvad vi kan finde ud af .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Author 1 Skrevet 21. Marts, 2023 Ingen tvivl den mest ophidende B2B jeg endnu har fået… wouw Jeg tror jeg vil undlade at gå i detaljer, da jeg måske trro at det handler om hendes dagsform og ikke mindst kemi. Kan kun sige at det på ingen måde var sidste gang jeg satte min sko foran hendes dør. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gæsten Skrevet 22. Marts, 2023 Er afslutning med B2B prisen? og hvor meget må der pilles Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Author 1 Skrevet 22. Marts, 2023 Gæsten skrev, for 6 timer siden: Er afslutning med B2B prisen? og hvor meget må der pilles Det var det os mig, og hvor meget eller hvor lidt der må pilles vil jeg lade være op til hende og dig…. - men som du kan tyde af mit tidligere opslag gik jeg derfra med det største smil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 921 Skrevet 23. Marts, 2023 Author skrev, for 9 timer siden: hvor lidt der må pilles vil jeg lade være op til hende og dig…. Hvor storsindet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gæsten Skrevet 24. Marts, 2023 (edited) Var en tur forbi, og forstår nu hvad du mener "Author" det kan hun godt nok finde ud af det b2b helt klart i toppen af dem jeg har prøvet. Og vildt som den krop ser ud, i forhold til hun ikke er helt ung længere. Redigeret 24. Marts, 2023 af Gæsten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PTHN 2 Skrevet 18. Maj, 2023 Hej alle. Har ikke kunne fange Anna det sidste stykke tid. Hendes tlf går direkte på svarer. Ved nogen om hun holder ferie eller hvordan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 921 Skrevet 18. Maj, 2023 PTHN skrev, for 10 timer siden: Hej alle. Har ikke kunne fange Anna det sidste stykke tid. Hendes tlf går direkte på svarer. Ved nogen om hun holder ferie eller hvordan? Der er ingen billeder af hende på annoncen. Jeg kiggede selv efter hende i dag, men regnede med at hun ikke var der, af samme årsag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whereisbibi 37 Skrevet 19. Maj, 2023 PTHN skrev, den 18.5.2023 at 14:19: Hej alle. Har ikke kunne fange Anna det sidste stykke tid. Hendes tlf går direkte på svarer. Ved nogen om hun holder ferie eller hvordan? Jeg var tilfældigvis forbi adressen idag, og studsede over at der ikke var skilt ude. Måske hun er på ferie? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 291 Skrevet 20. Maj, 2023 Var forbi til byens bedste massage og fik også prøvet B2B. Pranee sagde hun ikke havde så mange kunder og derfor arbejder hun ind imellem i en anden forretning. Hvis der kommer lidt flere kunder kan det være hun er mere på “kontoret” Den anden forretning var ved Nørreport, men ikke helt sikker 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 333 Skrevet 20. Maj, 2023 Den rejsende skrev, for 2 timer siden:derfor arbejder hun ind imellem i en anden forretning. Den anden forretning var ved Nørreport, men ikke helt sikker Måske Tawan eller green ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DFyr_36 184 Skrevet 20. December, 2023 Kan man stadig besøge Anne/Pranee? (er i tvivl om det er den samme kvinde) På forhånd tak, og hvis den skal over i efterlysninger, slides den bare deri. /DFyr_36 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stanley 19 Skrevet 20. December, 2023 DFyr_36 skrev, for 7 timer siden: Kan man stadig besøge Anne/Pranee? (er i tvivl om det er den samme kvinde) På forhånd tak, og hvis den skal over i efterlysninger, slides den bare deri. /DFyr_36 Ja, jeg var der forleden. Stadig lige så fantastisk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg