Danske Lærke 36 Skrevet 4. Februar, 2023 Hej Alle!! Jeg er til stadighed forundret over at vores ellers så rare gæster spørger om sex uden?? Har jeg misforstået noget om sygdomme og usikker sex? Hvordan opfatter i andre GP 'er det.? Kære mænd Hvorfor spørger i om det. og hvorfor bliver i lidt stramme i munden når man siger nej?? De fleste har jo en partner derhjemme. Det har GP-piger faktisk også. Jeg syntes det er en trend der er meget udbredt i øjeblikket. Danske lærke 14 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 937 Skrevet 4. Februar, 2023 Danske Lærke skrev, for 7 minutter siden: Hej Alle!! Jeg er til stadighed forundret over at vores ellers så rare gæster spørger om sex uden?? Har jeg misforstået noget om sygdomme og usikker sex? Hvordan opfatter i andre GP 'er det.? Kære mænd Hvorfor spørger i om det. og hvorfor bliver i lidt stramme i munden når man siger nej?? De fleste har jo en partner derhjemme. Det har GP-piger faktisk også. Jeg syntes det er en trend der er meget udbredt i øjeblikket. Danske lærke For mig er det totalt nogo uden. Jeg kan godt blive usikker på om manden nu vil respektere det, hvis han spørger flere gange. Så afviser jeg ham. Så er der de ubehagelige typer, der prøver på uden under agten selvom jeg flere gange både gør tegn og siger det - deres service bliver også derefter, for så handler det for mig om at få dem ud af døren og blokeret… Én enkelt har jeg mistænkt for bevidst at ødelægge kondomet - han nævnte han gerne ville gøre mig gravid, samtidigt med han nævnte han var steril “så der ville ikke ske noget uden” haha 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rallende 53 Skrevet 4. Februar, 2023 I er også genrelt utrolig dårlige til at kommunikere i jeres annoncer. Der er så meget irrelevant information. Gør det klart at SEX er MED KONDOM fra begyndelsen så i undgår fjolserne. Hvor svært kan det være. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flash69 67 Skrevet 4. Februar, 2023 Jeg kan også kun sige at jeg ikke forstår de fyre der vil uden, eller for den sags skyld de piger som tilbyder det uden for bare et pr 100 kr mere, jeg forstår ikke hvorfor ?? for hvis en fyr vil uden så er den pige nok ikke den første han har gjort det med uden, og det sammen for de piger der tilbyder det uden, så har de nok også gjort det med masse vis før, og ja fyldt med kønssygdomme, så jeg siger bare god appetit.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flash69 67 Skrevet 4. Februar, 2023 (edited) Rallende skrev, for 6 minutter siden: I er også genrelt utrolig dårlige til at kommunikere i jeres annoncer. Der er så meget irrelevant information. Gør det klart at SEX er MED KONDOM fra begyndelsen så i undgår fjolserne. Hvor svært kan det være. Man er sgu et FJOLS hvis man tror det er uden hvis det ikke står der, alle burde da vide eller sige sig selv at det er med kondom når man vil besøg en GP, ellers er man sgu for dum... Redigeret 4. Februar, 2023 af Flash69 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 4. Februar, 2023 (edited) Danske Lærke skrev, for 1 time siden: Har jeg misforstået noget om sygdomme og usikker sex? Kære mænd Hvorfor spørger i om det. og hvorfor bliver i lidt stramme i munden når man siger nej?? De fleste har jo en partner derhjemme. Det har GP-piger faktisk også. Danske lærke Hej Lærke. Jeg tænker du har du har forstået det helt rigtigt med ubeskyttet sex.. Jeg kunne aldrig finde på at have ubeskyttet sex med en GP, men for mig tager kondomet virkelig en stor del af fornøjelsen ved sex. Det er blot en konstatering, og jeg må leve med at sex med en "fremmed" aldrig giver mig samme følelse pga. kondomet. Jeg tænker det er derfor der er mange der spørger til sex uden, måske de ikke skal stå til ansvar og gerne vil tage chancen? Jeg forstår ikke de piger der tilbyder sex uden, det er jo kun et spørgsmål om hvornår de bliver smittet. /North Redigeret 4. Februar, 2023 af North 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 4. Februar, 2023 Flash69 skrev, for 58 minutter siden: Man er sgu et FJOLS hvis man tror det er uden hvis det ikke står der, alle burde da vide eller sige sig selv at det er med kondom når man vil besøg en GP, ellers er man sgu for dum... Faktisk en del kvinder der tilbyder uden, på trods af de ikke skilter med det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joan 124 Skrevet 4. Februar, 2023 Jeg gør det aldrig uden kondom .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 4. Februar, 2023 Jeg forstår heller ikke at nogen vil læbe risikoen ved ubeskyttet sex - og slet ikke at man vil forsøge at snyde med det. men så meget sagt undrer det mig også, at mange piger trækker på smilebåndet, når jeg insisterer på st bruge kondom ved fransk. Selvfølgelig er det sjovere uden, men jeg vil ikke løbe risiko for at få en kønssygdom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 4. Februar, 2023 Det er en diskusion der ofte dukker op her, min holdning er som en tidligere skrev, at hvis det står tydeligt i annoncen, så kan der ikke rigtig gøres mere. Mange GP'er skriver også at alt er med kondom og når man så kommer, bliver man spurgt om man vil have fransk uden. Min holdning er at dem der er parat til at løbe risikoen, så er det OK med sex uden, hvis begge parter er enige. Jeg besøger f.eks. kun GP'er der tilbyder fransk uden, men er ikke fristet af dansk uden. Det er en risikovurdering som så meget andet her i livet. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 4. Februar, 2023 (edited) Det vel ikke så hamrende interesant hvad de enkelte forstå. Man behøver ikke forstå alt - men man må vel bare konstatere at der er folk der har forskellige prioriteringer, og så bare anerkende det. Der er også mange der ikke fortstår en kvinde vil sælge adgang til hendes krop eller at der findes mænd der vil købe det. så hvis vi nu hver især bare sørger for ikke at overskride hinandens og egne grænser - så går det nok. Så selvfølgelig skal du smide tossen ud som ikke respektere reglerne i din butik. Og samtidig skal man ikke blame andre butikker der har andre regler. Redigeret 4. Februar, 2023 af Jogge 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentlemanfromdenmark@gmail 30 Skrevet 4. Februar, 2023 Hej @Danske Lærke, jeg kan ikke svare dig på hvorfor. Jeg selv har, som du nævner, en partner derhjemme, og jeg går konsekvent uden om de piger der skilter med "uden kondom" som en ekstraydelse. Uanset om man har en partner derhjemme, så forstår jeg ikke de mænd, der gerne vil undgå kondomet på købe-markedet. Ros til dig og jer, der står fast på hygiejne og sikrere sex. Kh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 4. Februar, 2023 Jogge skrev, for 9 minutter siden: Det vel ikke så hamrende interesant hvad de enkelte forstå. Man behøver ikke forstå alt - men må vel bare konstatere at der er folk der har forskellige prioriteringer, og så bare anerkende det. Der er også mange der ikke fortstår en kvinde vil sælge adgang til hendes krop eller at der findes mænd der vil købe det. så hvis vi nu hver især bare sørger for ikke at overskride hinandens og egne grænser - så går det nok. Så selvfølgelig skal du smide tossen ud som ikke respektere reglerne i din butik. Og samtidig skal man ikke blame andre butikker der har andre regler. Kan faktisk ikke siges bedre;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 4. Februar, 2023 (edited) Sex uden kondom? Hvis alt for mange begynder med den vane, så tjener kondomfabrikkerne til slut ingen penge og så holder de måske op med kondomer og fremstiller latexhandsker istedet. Den dag står vi der med en gummihandske knyttet om pikken og glor som en ko på en rødmalet port. Sex med latexhandsker er måske også sjovt, men lidt begrænset. Så får vi fremstille vores egen beskyttelse af svinetarme og det skal jeg sige er noget bøvlet noget. Det havde i måske ikke tænkt på, grisebasser! Redigeret 4. Februar, 2023 af Bananas 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 798 Skrevet 4. Februar, 2023 Er der fremkommet noget nyt i denne tråd i forhold til de mange andre tråde om emnet ? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rallende 53 Skrevet 4. Februar, 2023 Flash69 skrev, for 3 timer siden: Man er sgu et FJOLS hvis man tror det er uden hvis det ikke står der, alle burde da vide eller sige sig selv at det er med kondom når man vil besøg en GP, ellers er man sgu for dum... Fuldkommen enig men alligevel er der nogen der efterspørger det... læs bare indlæg her på stedet. Der er masser af kvajpander der er villige til at udsætte sig selv og andre for unødige risici. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rallende 53 Skrevet 4. Februar, 2023 El Caliente skrev, for 2 timer siden: Faktisk en del kvinder der tilbyder uden, på trods af de ikke skilter med det Jeg vil gerne have de skilter med det. For så kan de komme på den sorte liste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listepik 223 Skrevet 4. Februar, 2023 (edited) Forstår ikke at folk gider dyrke sex med pikken viklet ind i plastik forstår til gengæld heller ikke folk der ikke kan forstå et nej, men sådan er der jo så meget. Ps jeg bruger heller ikke cykelhjelm og jeg spiser også rå æggeblommer fordi det smager godt på råt oksekød Redigeret 4. Februar, 2023 af Listepik 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 4. Februar, 2023 Eeeeeendnu en tråd om fuldstændigt samme emne.. facepalm Nåmen her kommer mit råb fra Ekkodalen endnu en gang - i ny formulering. Først skal man vel definere hvad sex, og så hvad sikker sex er. Og så alle under-kategorierne. Og allerede dér skilles folk i lejre. Hvis det er Bill Clinton-definitionen af sex der gælder, så dyrker jeg også KUN sex MED kondom hver eneste gang både som privatperson og som glædespige. De gange jeg har knaldet uden kondom har det enten været i forsøg på at blive gravid, eller med en fast partner. Til gengæld giver jeg ALDRIG blæs med kondom på... pånær i et enkelt særligt tilfælde med en af mine yndlings-faste betalende elskere der får særbehandling. Der er ingen sæd indenbords hos mig ej heller ved blæs. Så... hvad synes du @Danske Lærke ? Er jeg en af dem der er med til at det med kondomer og med/uden er konkurrenceforvridende, og indirekte får presset til at stige for "sex uden kondom"? Er jeg en ussel kollega der burde vide bedre og stå sammen med dem der synes at "sikker sex" er noget andet end jeg synes det er? Er jeg med til at gøre det værre? Er mine gæster dem der får det til at "trende"? Som altid i bedste mening... også selvom jeg har provokations-kasketten på. Det er både koldt og lørdag aften Kærligst, Eva 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 288 Skrevet 4. Februar, 2023 Jeg forstår at desperate og "handlede" kvinder tilbyder sex uden kondom - men det undrer mig gevaldigt hvor sindssygt mange danske kvinder, der er begyndt at tilbyde uden. Og det er endda kun mod et mindre tillæg. Jeg har simpelthen ikke fantasi til at forestille mig, at der ikke følger små "gaver" med i sådan et foretagende. Af samme årsag så vælger jeg altid de kvinder, der meget tydeligt gør opmærksom på, at der ikke tilbydes uden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 388 Skrevet 5. Februar, 2023 Der er megen fordømmelse mellem de to synspunkter, synes jeg. Haters versus haters. Heldigvis har vi alle lov at træffe et valg. Kan det iøvrigt tænkes at risikoen for kønssygdomme er voldsomt overdrevet, for at fremme forståelsen? Uanset hvad skal en GP respekteres i det valg hun træffer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 5. Februar, 2023 Jeg bruger altid kondom ved samleje - fordi det er jeg nød til. For min egen og min sexpartners sikkerhed. Jeg dyrker helst blow uden, for det er så fucking nice og jeg ruller heller ikke Vita-wrap ud når jeg skal slikke, for jeg bliver så dejligt liderlig af duftene og det fugtige skød. Jeg hader kondomer. Virkeligt hader dem. Men de har været et nødvendigt onde i stort set hele mit liv - også med den faste partner gennem årtier, da hun ikke kan tåle p-piller og ingen af de andre preventionsformer rigtig kom til at virke for os, dengang vi var sammen. Før jeg lærte at (og hvor) man kunne få kondomer i forskellige bredder, så var det smertefuldt at have dem på. Desuden sprang de ofte. Nu har jeg fundet nogle der passer og de fleste GP'ere har også forskellige størrelser liggende. Desværre så er jeg kun en lille smule bredere og ikke en skid længere, så når jeg ruller de større på, som åbenbart er lavet til "the horse-man", så er der hos mig stadig en indbygget penisring i form af 20-30 cm u-udrullet kondom. Nå ja, måske ikke helt så meget, men nok til at det ikke er rart. Kondomet, hvor fint det ellers er lavet, fjerner desuden rigtig meget af følelsen hud mod hud og nedsætter også følelsen ved friktionen. Så jeg kan faktisk godt forstå at rigtig mange mænd er ivrige efter at droppe det skide kondom. Det er (desværre) nødvendigt, men sgu ikke særlig fedt. Hvis to mennesker frivilligt vil droppe kondomet, så er det sådan set fint for mig. Men jeg er i tvivl om hvor frivilligt det er for sexarbejdere der tilbyder at duske uden. Kan i som kvinde overhovedet mærke forskel på om der er et kondom på eller ej? Jeg forestiller mig at i ikke kan og at det derfor udelukkende er for mandens skyld. Og hvis min tese er rigtig at det kun er for mandens skyld, så er der kun pengene tilbage som årsag for at kvinden går med til sex uden kondom. Og så tænker jeg egentlig ikke det længere kan betragtes som helt frivilligt, set fra hendes side, men mere som et valg der er taget på et uoplyst grundlag eller fordi hun simpelthen ikke forstår konsekvenserne. Desværre er kondomet det eneste der beskytter effektivt mod kønssygdomme, men det får mig fan'me ikke til at juble når det rulles på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The diligent 148 Skrevet 5. Februar, 2023 El Caliente skrev, for 20 timer siden: Faktisk en del kvinder der tilbyder uden, på trods af de ikke skilter med det Og det er sørgeligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 5. Februar, 2023 AB455 skrev, for 1 time siden: Og hvis min tese er rigtig at det kun er for mandens skyld, så er der kun pengene tilbage som årsag for at kvinden går med til sex uden kondom. Og så tænker jeg egentlig ikke det længere kan betragtes som helt frivilligt, set fra hendes side, men mere som et valg der er taget på et uoplyst grundlag eller fordi hun simpelthen ikke forstår konsekvenserne. Det er ligesom du glemmer at hele seancen fra kvindens side i denne sammenhæng kun er for pengenes skyld. Det er pengene der gør hun ligger der med manden. Og så får du lige nedgjort alle de kvinder der gør det uden kondom fordi de ikke deler dine værdier - og derfor må være naive og uoplyste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 5. Februar, 2023 (edited) Jogge skrev, for 1 time siden: Det er ligesom du glemmer at hele seancen fra kvindens side i denne sammenhæng kun er for pengenes skyld. Det er pengene der gør hun ligger der med manden. Og så får du lige nedgjort alle de kvinder der gør det uden kondom fordi de ikke deler dine værdier - og derfor må være naive og uoplyste Hmm... Synes nu ikke jeg skriver om værdier, men om hvorfor de skulle vælge at penetration uden kondom. Jeg forestiller mig ikke at det kan være for andet end pengene. Det er derfor jeg skriver at det er min tese. Tilbage er der kun (hvis min tese er rigtig) at de sætter helbredet på spil for pengenes skyld. Det gør de naturligvis også ved at have sex i det hele taget (altså både for pengenes skyld og sætter deres helbred på spil). Men der er så vidt jeg ved næsten sikkert at de vil blive smittet med noget ved ubeskyttet samleje. I særdeleshed med mange skiftende partnere. Det er ikke min mening at tale nedsættende om nogen, hverken kvinder eller mænd, der dyrker sex uden kondom. Jeg tænker dog at det må være næsten sikkert at de vil blive smittet på et tidspunkt med et eller andet, når der slet ikke er nogen beskyttelse og nej, det synes jeg ikke de bør udsætte sig for, men alligevel vælger de at gøre det. Hvorfor, hvis det ikke var for pengenes skyld? Ja, de har sex i det hele taget for pengenes skyld, men risikoen for at blive smittet er relativt lille ved brug at kondom. Derfor synes jeg, set fra kvindens perspektiv, at det er en unødig høj risiko når der findes en effektiv foranstaltning, selvom den er træls for mange af os mænd. I min optik er det ikke nedsættende at tænke at kvinden kan være uoplyst eller føle sig presset/lokket af ussel mammon, men et dårligt valg synes jeg stadig det er fordi hun næsten med sikkerhed vil blive smittet med noget. Om det er så sikkert som jeg forestiller mig ved jeg reelt ikke og hvis nogen kan noget statistik så kom endelig med det. Men igen, hvis der er anden grund til at hun skal ønske samleje uden kondom, så oplys mig endelig. Hvis jeg endelig skal komme med en grund til at kvinder skulle ønske penetration uden kondom (altså ud over ønsket om at blive gravid), så kunne det være fordi det kan være at oplevelsen - og altså ikke selve den fysiske følelse - sammen med manden kan fræk og liderlig. Men det rimer jo ikke rigtig på købesex - i hvert fald ikke for sexarbejdere som de er flest eller for hvert eneste knald for de få sexarbejdere som knalder mere af lyst end for penge. Jeg er jo heller ikke ligefrem hellig selv. Jeg vil også gerne nyde oral uden. Det indebærer jo også en risiko. Jeg mener bare at den er væsentligt mindre. Igen, jeg har hverken statistisk for det ene eller det andet, så oplys mig gerne. Redigeret 5. Februar, 2023 af AB455 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg