Jogge 1497 Skrevet 5. Februar, 2023 Du har ret - du skriver ikke lm værdier. Jeg antog bare at dine synsninger afspejlede dine værdier. Og vi er jo ikke uenige i at de gør det for pengenes skyld. Jeg kan dig ikke finde belæg for at deres beslutninger skyldes manglende viden, og ikke blot en subjektiv risikovurdering. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 5. Februar, 2023 (edited) AB455 skrev, for 7 timer siden: Kan i som kvinde overhovedet mærke forskel på om der er et kondom på eller ej? Jeg kan kun svare for mig selv Ja, jeg kan mærke meget tydelig forskel. Altså hvis jeg sammenligner den samme pik(kemand) med kondom og uden kondom. Jeg tænker ikke så meget over det, fordi jeg ganske enkelt kun uhyre sjældent knalder uden kondom, både i fortiden og i nutiden. Så når man ikke har mærket "samme pik(kemand)" UDEN kondom, så føles det jo ikke som en nedgradering Da pikke kan være MEGET forskellige, ikke blot i længde og tykkelse, men også i faconen, så er der naturligvis også forskel på hvor meget jeg kan mærke forskellen på med og uden kondom. Er hovedet "mærkbart" større end skaftet, er der virkelig stor forskel. Den hmm... "niveau" forskel der er mellem det tykkeste af kransen/kraven lige under hovedet, og skaftet på pikken bliver ligesom udjævnet ret kraftigt af kondomet, idet det sidder tæt eller stramt. Altså hvis man forestiller sig at man sætter et kondom som er relativt tæt/stramt på en champignon med en TYK stilk, og klemmer sammen om den med en hånd, så mister man altså følelsen af kransen der bevæger sig frem og tilbage inde i skeden. Det er da et betragteligt tab for den fysiske fornemmelse. Især hvis manden har sådan en paddehatte-pik. Er det mere sådan lidt en kegle-pik i faconen, så kan jeg ikke mærke forskel. Dertil kommer at de naturlige kropsvæsker der kommer både fra pikken (såkaldt "præ sperm") og fra skeden som naturlig smørelse, bare er laaaangt mere "magisk" end glidecreme uanset om det er silikonebaseret eller vandbaseret. Desuden er det min oplevelse at friktionen mellem latex kondomer og skedevæggen ganske enkelt "tørrer missen ud" på meget kort tid. Det er som om at det "saft og savl" der kommer fra den frække ende (i hvert fald på mig) når jeg bliver tændt, ligesom sådan forsvinder når man bliver knaldet med kondom på. Jeg har ofte tænkt på hvor i alverden det forsvinder hen. Min teori går på at det bliver skubbet op og så først kommer ud/frem igen når man tisser efter man er færdig med at knalde, eller holder halvleg Men jeg ved det ikke. Har spurgt op til flere fagfolk, og der er vist ikke rigtigt nogen der ved det. Til sidst er der hvad også andre nævner den her nærhedsfornemmelse der nok mest bare foregår mellem ørerne. Den "connection" der er mellem mand og kvinde når man knalder uden kondom er den aller største forskel. At have så meget lyst til hinanden enten følelsesmæssigt eller bare liderligt, at man har lyst til at kravle helt ind i sjælen/kroppen på hinanden og bare "smelte sammen" - det er for mig langt nemmere at opnå uden kondom. På en måde (for mig) er det godt at jeg kun knalder med kondom... jeg tror helt alvorligt at jeg ville blive både biokemisk set og følelsesmæssigt set lidt FOR akut-forelsket hvis jeg knaldede uden kondom. Det ville formentlig gøre i mit tilfælde at jeg ville blive skizo-liderlig-små-forelsket og med tiden få kronisk knald i kysen hvis jeg blev halv-alvorligt forelsket i alle/flere af mine betalende elskere. Så det er med til at holde en professionel distance også - på godt og ondt. Jeg tror faktisk at for NOGLE sexarbejdere er det også derfor de foretrækker kondom ved oralsex. Det bliver lidt for personligt (og måske for nogle ulækkert?) hvis der ikke er den her gummi-membran også i overført betydning. Men det er mest gætværk. Det må andre der giver blæs med kondom kunne svare bedre på. Til sidst: Et tip til dem af jer der gerne vil prøve "noget andet" og måske bedre end kondom, og som nu bruger kondom: FEMIDOM! De er virkelig et hit! De er lidt bøvlede at få placeret, da det ligesom svarer til at skulle sætte et kondom på indersiden af en flaske. Det er noget nemmere rent teknisk og praktisk at rulle et kondom udenpå en flaske sådan for at beskrive det så det giver mening uden en video eller tegning. Jeg havde dem i årevis "på lager" og har brugt dem flittigt gennem årene. Jeg er virkelig glad for dem! Det er så tæt på at være "uden" uden at være det sikkerhedsmæssigt. Femidomer er meget dyre, og meget svære at få fat i. Så nutildags må "mine mænd" selv købe dem hvis de vil eksperimentere. Jeg har simpelthen smidt ALT for mange ud gennem årene fordi de overskred dato stemplet. Dem jeg har i skuffen nu, er købt og betalt af de mænd med hvem jeg bruger dem. Derfor kan jeg ikke lige være leveringsdygtig med en prøve-pakke eller et billede her i tråden af hvordan de ser ud. De tilhører teknisk set ikke mig Fordelene er mange. Allerførste er at man som kvinde stadig har "gummi membranen" med de fordele der følger med dét, men samtidigt kan mærke pikken i dens naturlige facon når man bliver knaldet. Den generende/udtørrende effekt af friktionen er også stærkt minimeret til næsten ikke-eksisterende. "Saft og savl" i skeden sjasker ligesom bare udenom Femidomet næsten uden hindring eller bøvl. For mandens følelse gælder det også at det angiveligt føles mere som uden kondom. Mit bedste "staldtip" er at hælde lidt ekstra silikonebaseret glidecreme/olie IND i femidomet før man stikker pikken ind. Det kræver også at man liiiige har lys nok til at kunne SE hvor man stikker pikken ind. Man skal ramme indenfor ringen der sidder lige udenfor åbningen af skeden. Fumler man sig lidt frem og satser på BullsEye, kan det være svært at mærke om man er inde eller ude. Det kræver lige lidt samarbejde og koncentration. Især når man skifter stilling. Når først begge partnere er øvede i det, så er det faktisk super nemt at få på plads. Selvom det ikke står i vejledningen, så kan man faktisk (når man er blevet superbruger) trække det her smadder løse "kondom" ud over pikken og med pikken ganske enkelt "banke det i bund" så det sidder godt inde i "flasken". Det ser skidefjollet ud, sådan lidt ligesom en tynd mand i XXL waders i hvert fald indtil det er kommet "ind i flasken". Det er vist også derfor de fleste mænd ikke kommer videre efter første forsøg med det. Det føles lidt fastelavns-agtigt de første par gange. Men har man først vænnet sig til dét, så er det virkelig Tjulahopsasa fantastisk at knalde med Femidom. Det blev en forretningsmæssig en stor fiasko med Femidomet, som vistnok blev opfundet eller produktudviklet af en dansker. Det kan dog handle om manglende eller forkert markedsføring. Kondomer ved man ligesom hvad er, og har været vant til som et nødvendigt onde meget længe. Skal man vænne sig til et nyt nødvendigt onde, så er folk (læs; mænd) ret svære at få til at vende kajakken. Skørt men sandt Argh...! det ville være noget nemmere at forklare hvis man kunne tegne og lave demo for hele klassen her på Eroguide Det er dælenduskeme svært at forklare på skrift hvis man aldrig har set eller prøvet et Femidom. Jeg ville sætte link ind til en web butik med Femidom online salg hvis jeg kunne finde det. Har ikke rigtigt tid til at nær-google lige nu, så en anden må lige gøre det, eller I må vente Kærligst, Eva PS: @AB455 Jeg synes DU skal ta' een for holdet. Køb et par Femidomer eller 10 og prøv dem med en kvinde du tidligere har knaldet med kondom og skriv en anmeldelse af Femidomet. Hvis det ovenikøbet er en kvnde der IKKE har prøvet Femidom før, så kan hun jo skrive en anmeldelse af det også Sig lige til hvis det sker, så jeg kan nå at undersøge om der kan købes aktier i de Femidom'er først Redigeret 5. Februar, 2023 af Eva Nadine 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 5. Februar, 2023 (edited) Glemte lige... når man googler på Femidom så tror de man har stavet forkert og der kommer FemDom links i spandevis fra webshops der har deres meta tags i orden også til stavefejl... FemDom er "slang" for "Dominant Females" så der kommer en ordentlig bunke links til påspændingsdildoer frem. Det er IKKE dem jeg mener https://www.apoteket.dk/sundhed/praevention/femidom-kondom-til-kvinder Redigeret 5. Februar, 2023 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4425 Skrevet 5. Februar, 2023 (edited) Eva Nadine skrev, for 2 timer siden: paddehatte-pik… kegle-pik Hatten af for din pædagogiske sans, @Eva Nadine, du er fabelagtig! Og i øvrigt tak for en super beskrivelse. Fedt, at du gider “lære fra dig” så detaljeret. Redigeret 5. Februar, 2023 af Den_glade_amatør 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Lærke 36 Skrevet 6. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, den 4.2.2023 at 21:29: Eeeeeendnu en tråd om fuldstændigt samme emne.. facepalm Nåmen her kommer mit råb fra Ekkodalen endnu en gang - i ny formulering. Først skal man vel definere hvad sex, og så hvad sikker sex er. Og så alle under-kategorierne. Og allerede dér skilles folk i lejre. Hvis det er Bill Clinton-definitionen af sex der gælder, så dyrker jeg også KUN sex MED kondom hver eneste gang både som privatperson og som glædespige. De gange jeg har knaldet uden kondom har det enten været i forsøg på at blive gravid, eller med en fast partner. Til gengæld giver jeg ALDRIG blæs med kondom på... pånær i et enkelt særligt tilfælde med en af mine yndlings-faste betalende elskere der får særbehandling. Der er ingen sæd indenbords hos mig ej heller ved blæs. Så... hvad synes du @Danske Lærke ? Er jeg en af dem der er med til at det med kondomer og med/uden er konkurrenceforvridende, og indirekte får presset til at stige for "sex uden kondom"? Er jeg en ussel kollega der burde vide bedre og stå sammen med dem der synes at "sikker sex" er noget andet end jeg synes det er? Er jeg med til at gøre det værre? Er mine gæster dem der får det til at "trende"? Som altid i bedste mening... også selvom jeg har provokations-kasketten på. Det er både koldt og lørdag aften Kærligst, Eva Hej Eva. Noget af det du skriver er okay. Men andet ikke så godt mener jeg. Jeg er ikke så hellig. Men det er mange år siden jeg stoppede uden når jeg gav fransk. alt andet har være med kondom altid. Kønssygdomme er for evigt. Jeg tror på at smitte går alle veje. Men ja du gør at mændene spørger om det mere end nødvendigt. Men du skal vide du er ikke alene. Jeg syntes som årene er gået at det er mindre rart. læber går i stykker hvis jeg laver fransk uden. Sperm er stærke sager. Jeg spurgte generelt da jeg i øjeblikket er oppe med piger der ikke forstår når jeg beder dem tænke sig om. Før i tiden kunne/ville man blive smidt på porten med det vums. Men privat-diskret er det jo lidt sværer. Det er faktisk mændende jeg bliver lidt pas på. De tænker sig ikke om og vi vil jeg gerne ha indtjening. Danske Lærke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Lærke 36 Skrevet 6. Februar, 2023 Møffe skrev, den 4.2.2023 at 13:06: Kan faktisk ikke siges bedre;-) Hej Jeg er helt enig med dig. Jeg spurte bare hvordan andre havde det med det. Sorry Måske reagerer jeg fordi jeg i den grad annoncerer med sikker sex. Men det gider man ikke læse. D. Lærke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 6. Februar, 2023 Danske Lærke skrev, for 2 minutter siden: Hej Jeg er helt enig med dig. Jeg spurte bare hvordan andre havde det med det. Sorry Måske reagerer jeg fordi jeg i den grad annoncerer med sikker sex. Men det gider man ikke læse. D. Lærke Selvfølgelig skal du skrive det i din annonce. Men alle læser ikke annoncen detaljeret. Måske har man set på 5-10 forskellige pige inden man har valgt een, og så husker man altså ikke alle detaljer, og måske har man bare set et billede og så impulsivt gået efter det. Det er jo netop ikke en varedeklaration eller en manual, og selv hvis det var ved vi jo også at mange ikke goder læse den. Så skriv det - og håndhæv det- selvom det er lidt træls nogle gange. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Lærke 36 Skrevet 6. Februar, 2023 Flash69 skrev, den 4.2.2023 at 11:01: Man er sgu et FJOLS hvis man tror det er uden hvis det ikke står der, alle burde da vide eller sige sig selv at det er med kondom når man vil besøg en GP, ellers er man sgu for dum... Hej Jeg gør alt for at orienterer om sikker sex på alle mine side. På min hjemmeside www.blomstrende.dk i dan grad ' Men det ændre ikke altid noget. Men egentligt spurgte jeg helt generald hvordan andre oplevede det. Jeg er rigtig god til at takle det.e Bliver gæsten for "smart" beder jeg dem om at finde en anden. Det der undre mig er at de bliver sur, eller af og til gale og ret grimme i munden. . humm. Danske Lærke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 6. Februar, 2023 Danske Lærke skrev, for 6 minutter siden: Hej Jeg er helt enig med dig. Jeg spurte bare hvordan andre havde det med det. Sorry Måske reagerer jeg fordi jeg i den grad annoncerer med sikker sex. Men det gider man ikke læse. D. Lærke -Ingen regler uden undtagelser... (måske ikke hos dig, men så din nabo;-) netop det med du skriver sikker sex -vælger nogen måske, at afprøve om du nu også mener det... Det har ikke noget med dig at gøre -sådan er det bare... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Lærke 36 Skrevet 6. Februar, 2023 Hej igen alle Tak for de forskellige svar. Gode og mindre gode. Jeg fortsætter som jeg har gjort i lang tid. Blander mig ikke og er tro mod min egen opfattelse. Sikke sex er alt med kondom. ingen undtagelser Danske Lærke Dejlig dag til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Lærke 36 Skrevet 6. Februar, 2023 Møffe skrev, for 2 minutter siden: -Ingen regler uden undtagelser... (måske ikke hos dig, men så din nabo;-) netop det med du skriver sikker sex -vælger nogen måske, at afprøve om du nu også mener det... Det har ikke noget med dig at gøre -sådan er det bare... Tak du har fingeren på pulsen. Jeg kan virkelig bruge det. Men som jeg skrive i mit sidst indlæg vil jeg være tro med mig slev. Hvad andre gør og risikerer okay. Deres valg Danske Lærke www.blomstrende.dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Lærke 36 Skrevet 6. Februar, 2023 North skrev, den 4.2.2023 at 11:58: Hej Lærke. Jeg tænker du har du har forstået det helt rigtigt med ubeskyttet sex.. Jeg kunne aldrig finde på at have ubeskyttet sex med en GP, men for mig tager kondomet virkelig en stor del af fornøjelsen ved sex. Det er blot en konstatering, og jeg må leve med at sex med en "fremmed" aldrig giver mig samme følelse pga. kondomet. Jeg tænker det er derfor der er mange der spørger til sex uden, måske de ikke skal stå til ansvar og gerne vil tage chancen? Jeg forstår ikke de piger der tilbyder sex uden, det er jo kun et spørgsmål om hvornår de bliver smittet. /North Tak for dit svar. Jeg kan selvfølgelig godt forstå det lidt. Men jeg er en fremmed og jeg har flere gæster. Derfor skal vi jo ha hoved med os og beskytte hinanden. I det farvør tæller pengene absolut ikke for mig. Sygdom nej tak og heller ikke til mine gæster eller deres partner derhjemme Hilsen Lærke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 6. Februar, 2023 (edited) Danske Lærke skrev, for 19 minutter siden: På min hjemmeside www.blomstrende.dk Danske Lærke skrev, for 8 minutter siden: Danske Lærke www.blomstrende.dk Man kan lave en Annonceprofil (som for tiden er gratis) her på Eroguide. Så behøver man ikke lave reklame for sig selv i sine debat indlæg Det må vi nemlig ikke, så det er smart at lade være... nogle af vores kolleger herinde er relativt nidkære og reagerer prompte når de ser en kollega som en konkurrent der bryder reglerne eller "spiller unfair". Det er heldigvis moderatorerne der afgør om et anmeldt indlæg falder udenfor reglerne eller ej, og ikke de nidkære frøkener og fruer Skulle det være noget der går igen, det med at reklamere for sig selv i debat tråde (sikkert især dem man selv opretter), så får man en lille reprimande, og bliver mindet om at man kan være Annonceprofil hvis man ønsker at reklamere samtidigt med at man debatterer. Ment på allermest kollegiale og brugervenlige vis Kærligst, Eva Redigeret 6. Februar, 2023 af Eva Nadine 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 6. Februar, 2023 AB455 skrev, den 5.2.2023 at 08:21: Kan i som kvinde overhovedet mærke forskel på om der er et kondom på eller ej? Din tese er ganske meget forkert.. Vi kan sagtens mærke det og sex er klaaaaaart bedre uden.. Det gør dog stadig ikke at jeg har lyst til at tilbyde noget ude.. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 7. Februar, 2023 (edited) JenniferRomantica skrev, den 6.2.2023 at 14:54: Vi kan sagtens mærke det og sex er klaaaaaart bedre uden.. Det gør dog stadig ikke at jeg har lyst til at tilbyde noget ude.. Ganske enig! Men nu er du jo også fast afsat til nogen der nok IKKE bruger kondom, sådan til hverdag, ing'? Os der ikke er til det dersens semi-monogame parforholds-fis, vi må lide! Har savnet dig her på Eroguide i en uges tid... du har vel horet med hjemme-dyret uden kondom til den helt store Guldmedalje din skamsmækre skøjte Misundelig? Næææh nej da - - - Selv som privatperson når jeg dyrker ikke-betalings sex (ja det hænder faktisk en yderst sjælden gang imellem ) så er det for mig en STOR ting og en GRUNDIG overvejelse der kræver tillid, samtaler og næsten-garantier for at vi ikke knalder med andre uden kondom end hinanden. Og man kan jo ikke være 100% sikker på hvad der foregår når man ikke er til stede. Jeg synes at jeg har et ansvar overfor dem jeg købe-knalder med mht. ikke at knalde rundt med en masse "i privaten" uden kondom heller. Eftersom jeg ikke er monogam af natur, er det heldigvis ikke nogen særlig svær samtale at have med disse hersens sjældne private ikke-betalings-sexpartnere jeg har i ny og næ hvis fuldmåne falder på en søndag-agtigt HVIS jeg virkelig tror på hele vejen igennem at de IKKE knalder med andre end mig (uden kondom i hvert fald), og de stadig gerne vil, så siger jeg noget i retning af: "Er du klar over hvor torskedumt og fuldstændigt naivt og langt ude i skoven det er at du overhovedet overvejer at knalde uden kondom med en sexarbejder der ovenikøbet allerede har en halv-kæreste i forvejen, du skal dele hende med?" ...og... "Hvor mange i din familie- og vennekreds tror DU der ville synes det var da en fantastisk idé, hvis du spurgte dem ad hvad de syntes om at du knalder uden kondom?!??!! Og hvor mange vil der være tilbage hvis du fortæller det er med en hobby-luder der knalder dig gratis?" Jeg synes ikke det er nok at de siger "Jamen jeg stoler på dig, og hvis jeg får noget så ved jeg jo hvor det kommer fra". Så alt i alt sker det dælenduskeme ikke ret ofte at jeg har sexpartnere jeg knalder uden kondom med. Men det sker. I de seneste 10 år har der været 3. Lige nu er der 2 på en gang for første gang i mit liv, faktisk. Guderne skal vide at jeg SAVNER DET helt vildt når jeg nu er selvvalgt single, og ikke ønsker mig en kæreste. Det er altså noget andet og det er "klaaaaaart bedre uden" som @JenniferRomantica siger det... Men ansvars- og sikkerhedsmæssigt er det KLAAAAAAART bedre MED for mig som sexarbejder. Kærligst, Eva Redigeret 7. Februar, 2023 af Eva Nadine 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 8. Februar, 2023 @Eva Nadine der nok ikke særlig mange der ville kalde piger i vores branche, generelt, for monogame.. Men ja udover det så jeg jo virkelig dårlig til det der med "eget selskab" så parforholdets glæder falder mig ønskværdige.. Det ville også være ærgerligt hvis der ikke altid var nogen i nærheden til at "nyde" mine særheder og "quirks".. Som et realityprogram uden seere så ville det være sørgeligt.. Hvad angår vores fælles afsavn af hinanden så har det desværre ikke lige været hor som grund men simpelthen dovenskab uden lige så jeg har fået set alle sæsoner af "Sister Wives", "Future Man" og har genstartet "The boys".. Nu overvejer jeg en bikarrierer som serie/filmanmelder.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 8. Februar, 2023 (edited) JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden: Nu overvejer jeg en bikarrierer som serie/filmanmelder.. Tillader mig lige at gentage min opfordring - og så kan du jo anmelde den også Redigeret 8. Februar, 2023 af AB455 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 8. Februar, 2023 (edited) JenniferRomantica skrev, for 42 minutter siden: Men ja udover det så jeg jo virkelig dårlig til det der med "eget selskab" så parforholdets glæder falder mig ønskværdige.. Altsåååårh... du vandt jo faktisk op til flere gange både quickie og en halv time til Blowjob Bingo ved Fredagsbar #3 - MED DIG SELV! Så det må du sguda øve dig på det der med "eget selskab" Honey Det er stadig noget af det sjoveste der nogensinde er sket til Fredagsbaren... måske bortset fra da vi første gang fandt ud af at vi faktisk spillede BINGO med BANKO plader Måske skal du til Fredagsbar #4 - altså næste gang - udlodde de præmier du vandt med dig selv sidst... hvor præmien så er: At få lov til at se på, når du har en quickie med dig selv Og der behøver ingen at tænke på hverken kondom eller Femidom. Medmindre du smadrer dildoen i forsøget oppe i dig selv, vil jeg også mene at det er relativt SIKKER SEX Redigeret 8. Februar, 2023 af Eva Nadine 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 8. Februar, 2023 Opfinder Eva.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2031 Skrevet 8. Februar, 2023 JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: men simpelthen dovenskab uden lige Det fik mig til at tænke på at det var "retten til dovenskab" der i sin tid fik mig til at interessere mig for filosofi og samfundsteorier ... Mit liv har dog ikke formet sig sådan, at jeg har praktiseret dén ret i særlig høj grad ... Dels har jeg været i fuldtids lønarbejde uafbrudt hele arbejdslivet igennem ... Dels har omtalte interesse for filosofi og samfundsforhold gjort at jeg har været i berøring med temmelig en del farverige personer og løjerlige projekter .... Mit lidt forsagte væsen til trods ... Og da farverige personer og løjerlige projekter ikke ligefrem er det nemmeste at håndtere, så har jeg ikke ligefrem fået meget mulighed for at pleje min dovenskab ... Jeg har så heller ikke rigtig haft muligheden for at bruge TV til at dovne ... Som bekendt, så har jeg et fuldstændig traumatiske forhold til TV om dagen, efter mit parforhold ... Det er også derfor jeg ikke har set "Game of Thrones" Så jeg har måttet bruge andre ting til at fylde min fritid ud med .. Jeg har en kombination af let dovenskab og rastløshed, der nogle gange er lidt kompliceret at håndtere ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 8. Februar, 2023 (edited) JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Opfinder Eva.. Selv-pensioneret projekt- og produktudvikler... men det er da tæt på Redigeret 8. Februar, 2023 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 11. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, den 7.2.2023 at 16:33: Jeg synes at jeg har et ansvar overfor dem jeg købe-knalder med mht. ikke at knalde rundt med en masse "i privaten" uden kondom heller. Jeg trækker gerne dimsen ud af granaten her og vover denne påstand: Dine kunder er græsk-katolske med hvem og hvordan du knalder i privaten. Værsgo'. Så har du et ansvar mindre at tumle med fremover. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 11. Februar, 2023 underdog40 skrev, for 11 minutter siden: Dine kunder er græsk-katolske med hvem og hvordan du knalder i privaten. Du har formentlig ret Hvilket vel netop er hvorfor jeg er tossegod nok til at overtage ansvaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 11. Februar, 2023 (edited) Eva Nadine skrev, for 34 minutter siden: Du har formentlig ret Hvilket vel netop er hvorfor jeg er tossegod nok til at overtage ansvaret Ansvar er skam fint nok. Det skal bare være af de rigtige årsager. Tro mig! Der kommer aldrig nogensinde en dag hvor en kunde tropper op ved din gadedør med ordene: "Hov hov, lille frøken. Tøv lige en kende. Inden vi fortsætter vores lille arrangement her, skal vi lige have formalia på plads. Er De venlig lige at fortælle mig hvor tit og i hvilket omfang, De har sexuel samkvem, når den røde lampe er slukket. Det er en væsentlig forudsætning for at jeg kan opretholde erectus pikkemanus." Never gonna happen. Smid det tåbelige ansvar ud i lokummet og giv den gas. Redigeret 11. Februar, 2023 af underdog40 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordjysk Kinkster 48 Skrevet 11. Februar, 2023 GP: Jeg sutter bestemt ikke uden kondom på dilleren. Men giv mig da gerne tunge direkte på klitten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg