Hop til indhold
Danske Lærke

Sex uden kondom

Recommended Posts

niskanen skrev, den 4.2.2023 at 21:55:

Jeg forstår at desperate og "handlede" kvinder tilbyder sex uden kondom - men det undrer mig gevaldigt hvor sindssygt mange danske kvinder, der er begyndt at tilbyde uden. Og det er endda kun mod et mindre tillæg. Jeg har simpelthen ikke fantasi til at forestille mig, at der ikke følger små "gaver" med i sådan et foretagende. 

Af samme årsag så vælger jeg altid de kvinder, der meget tydeligt gør opmærksom på, at der ikke tilbydes uden. 

Tror nogle vælger det, fordi det er en ekstra indtægt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, den 5.2.2023 at 15:19:

Til sidst: 
Et tip til dem af jer der gerne vil prøve "noget andet" og måske bedre end kondom, og som nu bruger kondom: 
FEMIDOM! 
De er virkelig et hit! 

Som man kan jag bara hålla med Eva! Att knulla med femidom känns nästan som att knulla utan och är verkligen något som är värt att pröva för den som inte vill knulla utan kondom, men ändå uppleva i princip samma känsla som med ett kondomlöst knull.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet sex uden kondom med forskellige glædespiger: dansktalende og ikke-dansktalende. Alle gange er det den sædvanlige himmelske fornøjelse. 

Redigeret af Namnamtk
Irrelevant

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skriver altid til piger om de er til uden gummi der efter aftaler besøg og pris. Har bare den bedste nydelse  når man virkelig mærker fissen om pikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
salla123 skrev, for 3 timer siden:

Skriver altid til piger om de er til uden gummi der efter aftaler besøg og pris. Har bare den bedste nydelse  når man virkelig mærker fissen om pikken.

Det er fandme modigt at gøre det uden kondom med kvinder, som også tilbyder det til alle andre. Nu har jeg selv gjort det med tre forskellige, men de tilbyder det ikke som en ydelse. Og to af dem er danske, og de er gennemsnitligt mere hygiejniske og raske end fx østeuropæere og afrikanere - bare lige sat på den spidsen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Namnamtk skrev, for 32 minutter siden:

Det er fandme modigt at gøre det uden kondom med kvinder, som også tilbyder det til alle andre. Nu har jeg selv gjort det med tre forskellige, men de tilbyder det ikke som en ydelse. Og to af dem er danske, og de er gennemsnitligt mere hygiejniske og raske end fx østeuropæere og afrikanere - bare lige sat på den spidsen. 

Ja, det er heldigt at de danske kvinder kan vaske hiv og andet lort væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Namnamtk skrev, for 8 timer siden:

Spørger  dem der ikke skriver noget om deres lyster  så kan man hurtigt få en håndfuld vælge mellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 timer siden:

Det vidste jeg ikke, at de kunne : - )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danske Lærke skrev, den 6.2.2023 at 10:10:

Kønssygdomme er for evigt.

Det er kun nogle, der er det (hiv, hpv, hsv). Resten kan behandles eller går over. hiv og hsv kan holdes (delvist) nede.

Eva Nadine skrev, den 5.2.2023 at 15:19:

Desuden er det min oplevelse at friktionen mellem latex kondomer og skedevæggen ganske enkelt "tørrer missen ud" på meget kort tid.

Ja, det forekommer i varierende grad. Prøv om ikke-latex kondomer er bedre, fx dem fra Skyn er genialt gode. Det kan være en lettere latex allergi eller bare irritation, da det udtørrer slimhinderne hvis de hæver op (sammenlign stoppet næse, hvor der ingen slim er og hvor næsespray, der får slimhinder til at trække sig sammen, virker). Det er altså næppe fordi safterne forsvinder, men fordi der dannes mindre af dem.

Min erfaring er meget blandet: Nogle kvinder bliver lidt tørre og andre er lige pjaskvåde - med dem kan jeg have problemer, fordi kombinationen af kondom og skylleprogram i undervognen fjerner for meget friktion. Alt med måde. Her taler jeg om privatsex - hos nogle GP handler det mere om, at de tilsyneladende køber glidecreme til engrospriser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Det kan være en lettere latex allergi eller bare irritation, da det udtørrer slimhinderne hvis de hæver op (sammenlign stoppet næse, hvor der ingen slim er og hvor næsespray, der får slimhinder til at trække sig sammen, virker). Det er altså næppe fordi safterne forsvinder, men fordi der dannes mindre af dem.

I mit tilfælde er det fordi væskerne bliver "skubbet for langt ind" og der ikke er plads til "retur-flowet". Jeg oplever at hvis han trækkere sig helt ud engang imellem og vi skifter stilling, så jeg f.eks. sætter mig på ham og selv kan styre "ind-og-ud" frekvensen og især dybden af stødet, og "letter mig lidt" i ny og næ - så er flowet mere naturligt. 
Jeg er - på godt og ondt - ret "stram" (selvom det i virkeligheden er opsvulmet og ikke snæver) allerede ved åbningen, og de første 4-5 cm op, så det kommer ikke ud eller helt ned kan man sige. Derfor bruger jeg silikonebaseret glidemiddel på de ydre og de indre skamlæber så man ikke får mokket noget ind i en halvtør skedeåbning. Indeni er der sådan set som oftest sjaskefest i overflod... igen - på godt og ondt. Nogle mænd synes det er ulækkert hvis det sejler i safter. Dem ser jeg sjældent ofte eller mange gange :D 
Jeg har ingen irritation eller hævede slimhinder. Det er bare "svulmelegemerne" inde i skeden der strømmer en masse blod til så de hæver. Det er anatomisk set det samme som når en mands pik vokser. Sådan lidt forenklet forklaret. 
Jeg siger sommetider at jeg bare har en lidt for begejstret fjas, så der skal vises hensyn når der festes på dén etage :P  

Men jeg vil da prøve med næsespray i den frække ende med en af de faste gutter og se om det evt. hjælper :D 
Så kan det også være at jeg kan få en ikke-pivhamrende stangstiv pik ind bare engang imellem. Det kan jeg stort set ikke medmindre jeg "udvider" den med en slags omvendt knibeøvelse, som er enormt svær at holde i mere end et par sekunder og stort set umulig at vedligeholde i de fleste stillinger og som ingenlunde er garanti for at det lykkes. Jeg er blevet for gammel til at føde flere børn så muskulaturen og svulmelegemerne kan blive smadret lidt. Pokkers! Jeg skulle nok ha' født nogle flere børn da jeg havde chancen ;)  
Eller også skal jeg begynde at sove med en ALT for stor dildo så den besværlige fjas ligesom ka' lære at gi' plads og ikke spille så stram i betrækket og kostbar... den lille besværlige mokke! :wub:

Andre råd modtages med kyshånd. 

Kærligst, Eva <3
Besværlig mokke i begge ender.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, den 11.3.2023 at 12:14:

Brun sæbe måske? 
jokes aside, selvsagt er der forskellige chancer for diverse sygdomme ift de forskellige deler af værdien når man kikker på statistik etc, men der er uanset risiko involveret.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vist ikke bare udenlandske piger der tilbyder sex uden.

Der er en kreds af danske kvinder i Horsens og Middelfart der tilbyder sex uden.

Ærgeligt, for de ser dejlige ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
salla123 skrev, den 11.3.2023 at 19:57:

Spørger  dem der ikke skriver noget om deres lyster  så kan man hurtigt få en håndfuld vælge mellem.

De bliver blokeret promte bare de spørger . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hagbarth skrev, 1 time siden:

Det er vist ikke bare udenlandske piger der tilbyder sex uden.

Der er en kreds af danske kvinder i Horsens og Middelfart der tilbyder sex uden.

Ærgeligt, for de ser dejlige ud.

har du nogen link til dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg finder praksissen særdeles uhensigtsmæssig, vil jeg selvfølgelig ikke give et link.

Men søg og du kan måske finde, og så måske deltage i suppedasen 

Velbekomme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hagbarth skrev, for 24 minutter siden:

Da jeg finder praksissen særdeles uhensigtsmæssig, vil jeg selvfølgelig ikke give et link.

Men søg og du kan måske finde, og så måske deltage i suppedasen 

Velbekomme.

kunne jo også være for at undgå dem 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har det sådan med superdansk og megadansk, at de sjældne gange jeg får det tilbudt, så slår jeg som regel til. Det føles jo godt. Almindeligvis koster det ikke ekstra, og omvendt hvis pigen reklamerer med det i annoncen, ville jeg undgå det. Måske lidt hyklerisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 22 minutter siden:

Jeg har det sådan med superdansk og megadansk, at de sjældne gange jeg får det tilbudt, så slår jeg som regel til. Det føles jo godt. Almindeligvis koster det ikke ekstra, og omvendt hvis pigen reklamerer med det i annoncen, ville jeg undgå det. Måske lidt hyklerisk.

Er det fordi du tænker at de 2 ting hænger sammen. At vi som tilbyder sut uden også knepper uden, med og uden at reklamere for det? Eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 10 minutter siden:

Er det fordi du tænker at de 2 ting hænger sammen. At vi som tilbyder sut uden også knepper uden, med og uden at reklamere for det? Eller?

Med super / mega dansk tænker jeg samleje uden kondom. Det er mange år siden jeg har fået fransk med kondom. Jeg mente lidt hyklerisk ville jeg ikke opsøge en pige for samleje uden kondom som reklamerede med det. Jeg tænker risikoen er større end hvis hun ikke reklamerer med det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 1 time siden:

Med super / mega dansk tænker jeg samleje uden kondom. Det er mange år siden jeg har fået fransk med kondom. Jeg mente lidt hyklerisk ville jeg ikke opsøge en pige for samleje uden kondom som reklamerede med det. Jeg tænker risikoen er større end hvis hun ikke reklamerer med det

Men sådan forholder det sig ikke altid men forstår din tankegang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lucullusb skrev, den 14.3.2023 at 19:01:

Brun sæbe måske? 
jokes aside, selvsagt er der forskellige chancer for diverse sygdomme ift de forskellige deler af værdien når man kikker på statistik etc, men der er uanset risiko involveret.

Niks!

Kønssygdomme opstår ikke af sig selv, så med mindre at den ene eller begge parter er bærer OG der er risiko for at kønssygdommen overføres til den anden,

Så er der nul risiko!

Og så er der lige det med retningen:

—der er forhåbentlig ingen der forestiller sig at det alene handler om risikoen for at Hun smitter Mig, vel? For i de fleste tilfælde er det nemlig Os der har smittet Hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
75 cm i diameter skrev, for 1 minut siden:

Niks!

Kønssygdomme opstår ikke af sig selv, så med mindre at den ene eller begge parter er bærer OG der er risiko for at kønssygdommen overføres til den anden,

Så er der nul risiko!

Og så er der lige det med retningen:

—der er forhåbentlig ingen der forestiller sig at det alene handler om risikoen for at Hun smitter Mig, vel? For i de fleste tilfælde er det nemlig Os der har smittet Hende.

Tror du har misforstået det jeg skrev… Ingen har påstået at kønssygdomme opstår af sig selv… risikoen er at en eller begge er bærer..

Del dette indlæg

Link til indlæg
lucullusb skrev, for 1 minut siden:

Tror du har misforstået det jeg skrev… Ingen har påstået at kønssygdomme opstår af sig selv… risikoen er at en eller begge er bærer..

Slet ikke og mit indlæg tog blot udgangspunkt i det du skrev, men det burde jeg have gjort opmærksom på.

Det er nødvendigt at være omhyggelig når virkeligheden beskrives, for s’følig er der en risiko—når betingelserne for smitte er til stede—ellers ikke.

Kønssygdomme skal tages alvorligt—syfilis i tredje stadie har givet anledning til flere morsomme fortællinger om bizar opførsel—men reelt set er der ikke noget positivt forbundet med nogen af kønssygdommene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, den 12.3.2023 at 16:06:

Men jeg vil da prøve med næsespray i den frække ende

Hvor er jeg ærgelig over at jeg ikke er en af de faste gutter. 
Ville få den vildeste griner på, hvis jeg kom forbi med lommen fuld af Otrivin. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...