TrollingJennifer 29 Skrevet 22. Marts, 2023 (edited) Bebop skrev, for 36 minutter siden: men du opfordrer til at nogen skal holde kæft. Så det er vist dig, der er på det forkerte spor her. wow!!!!!!!! Vis mig lige det indlæg i denne tråd, hvor jeg har sagt nogen skal holde kæft. Redigeret 22. Marts, 2023 af TrollingJennifer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 22. Marts, 2023 Annika.Sofia.A skrev, for 15 timer siden: Hvordan kan 10 mins nydelse nogensinde være det værd. Det er og forbliver en gåde... Hov hov, din gangster. Sidst var 15 minutters nydelse. Nu ikke snyde med tiden, frk solskin. Ps! Hvis man som kvinde har valgt at begive sig ud i dette eventyr med sex for penge, overgår det min fatteevne at man så ikke selv er beskyttet, på trods af at alt foregår med kondom. Det forstår jeg ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 23. Marts, 2023 Meget gerne uden gummi da det bare føles utrolig meget bedre og fravælger altid piger der kun vil sutte med gummi på, i hvert fald hvis jeg skal betale for det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 644 Skrevet 23. Marts, 2023 TrollingJennifer skrev, for 18 timer siden: Jeg har lyst til at svine jer til, for jeres holdninger om sex uden kondom. Men så får jeg bare endnu en advarsel. Det må være hårdt at være dig sådan gå rundt og have lyst til at udskælde og tilsvine os kvinder i branchen, fordi vi gerne vil dyrke sikker sex med vores klienter. MAKE THAT MAKE SENSE Hvis det var op til dig så skulle vi kvinder helst bare tie stille og slet ikke have adgang til Eroguide. Vi må helst ikke have nogle meninger eller holdninger til noget, right? Det ville passe dig rigtig godt. .Vi må heller ikke beskytte os selv når det kommer til vores sikkerhed i branchen.. Hvis vi forsøger så bliver vi bare kaldt en fladpande som du så fint valgte at kalde mig sidste gang jeg udtrykte min holdning i en anden tråd.. Men endnu en gang håber jeg du får en dejlig dag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 644 Skrevet 23. Marts, 2023 underdog40 skrev, for 12 timer siden: Hov hov, din gangster. Sidst var 15 minutters nydelse. Nu ikke snyde med tiden, frk solskin. Ps! Hvis man som kvinde har valgt at begive sig ud i dette eventyr med sex for penge, overgår det min fatteevne at man så ikke selv er beskyttet, på trods af at alt foregår med kondom. Det forstår jeg ikke. haha 10-15 min, you get the point Jeg er enig, jeg benytter selv prævention og har gjort det de sidste 10 år, selvom jeg aldrig dyrker ubeskyttet sex.. MEN det er også vigtigt at understrege mange kvinder ikke kan tåle hormoner og det har en negativ indflydelse på både krop og sind. Bivirkningerne fra hormoner gør at mange kvinder er nød til at fravælge p-piller, spiral m.m. Jeg vil tro at omkring 70% af mine kollegaer i branchen har fortalt at de ikke benytter prævention simpelthen på grund af bivirkningerne. Jeg er heldig at jeg ikke har haft disse udfordringer. Det er noget man som kunde skal huske på, der kan være mange årsager til at kvinden er nød til at fravælge prævention. ..og derfor er kondom essentielt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4426 Skrevet 23. Marts, 2023 Annika.Sofia.A skrev, for 4 timer siden: Det må være hårdt at være dig sådan gå rundt og have lyst til at udskælde og tilsvine os kvinder i branchen, fordi vi gerne vil dyrke sikker sex med vores klienter. Jeg tror i al stilfærdighed, at @TrollingJennifer i virkeligheden ikke så meget angriber din holdning til sikker sex, men mere er stærkt imod, når folk med den holdning forsøger at presse dette ned over alle andre (som har andre præferencer). Hvilket han øjensynligt mener, at du gør. Annika.Sofia.A skrev, for 3 timer siden: Jeg vil tro at omkring 70% af mine kollegaer i branchen har fortalt at de ikke benytter prævention simpelthen på grund af bivirkningerne. Tankevækkende. Tak for din vurdering. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrollingJennifer 29 Skrevet 23. Marts, 2023 Bebop skrev, for 19 timer siden: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrollingJennifer 29 Skrevet 23. Marts, 2023 @Annika.Sofia.Alæs hvad @Den_glade_amatørskriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 23. Marts, 2023 (edited) Annika.Sofia.A skrev, for 9 timer siden: MEN det er også vigtigt at understrege mange kvinder ikke kan tåle hormoner og det har en negativ indflydelse på både krop og sind. Bivirkningerne fra hormoner gør at mange kvinder er nød til at fravælge p-piller, spiral m.m. Jeg vil tro at omkring 70% af mine kollegaer i branchen har fortalt at de ikke benytter prævention simpelthen på grund af bivirkningerne. Jeg er heldig at jeg ikke har haft disse udfordringer. Det er noget man som kunde skal huske på, der kan være mange årsager til at kvinden er nød til at fravælge prævention. Så du antager at 7 ud af 10 piger i branchen, ikke beskytter sig selv? Ok. Det synes jeg er et overraskende højt tal, risikoen taget i betragtning. Men det ved du garanteret meget mere om end jeg. Jeg fatter så ikke hvorfor man vælger den levevej. På et eller andet skørt tidspunkt ender man jo unægteligt nok med en fremmed mands afkom inde i mavsen. I dont get it. Redigeret 23. Marts, 2023 af underdog40 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 72 Skrevet 17. Maj, 2023 GIANT COCK skrev, den 22.3.2023 at 11:00: Jeg anerkender og forstår dine tanker og bekymringer omkring ubeskyttet sex.......Jeg er selvfølgelig 100% med på alle de ricisi der kan være ved at praktisere sex uden beskyttelse.....det er skam undersøgt og kuglegravet for længst. Jeg tænder ganske enkelt på følelsen og spændingen ved at have helt naturligt sex med prostituerede.....hvis jeg rager noget til mig en dag...ja, så må jeg jo bare tage det skrald dette fører med sig...sådan er det... Jeg nyder da også beskyttet sex, hvis det er med god service etc...men helst uden gummi. Altid blow uden. Det er udelukkende mit eget valg og jeg dyrker det selvfølgelig kun med gp'er der selv er 10000% afklarede med at sælge ubeskyttet sex...Det kan på nogle mennesker lyde ekstremt, men vi har jo hver især forskellige sexuelle behov og lyster vi dyrker og opsøger. ....F.eks kan man i diverse tråde herinde, læse om mænd der gerne vil slikke og sluge andre mænds sperm op efter creampie gangbangs....det er bestemt ikke noget jeg selv tænder på og dette kan også virke ekstremt og indebære mange ricisi vedr. STD....,men det er altså deres helt eget valg..deres lyster og behov...noget de tænder på.....helt ok, hvis de er afklarede, voksne mennesker......og fred være med det. ja er spurgt om vil gi damen sperm så han kunne slikke efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jessy 260 Skrevet 17. Maj, 2023 I have seen many Romanians and hungarians ofering this new “trend” “all without” …. It makes me cry that I refused many years ago 5.000 CHF for unprotected sex , and these girls are doing it for 200-300 dkk extra … wtf ?! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 72 Skrevet 17. Maj, 2023 Mr Black skrev, den 23.3.2023 at 01:34: Meget gerne uden gummi da det bare føles utrolig meget bedre og fravælger altid piger der kun vil sutte med gummi på, i hvert fald hvis jeg skal betale for det Samme syn har pigen lyst uden og til god pris for man jo en god nydelse som er svær beskrive. Har lidt en besøger der nyder at få naturligt sex man mærker meget bedre hinanden og kan nyde det fælles øjeblik hvor spermen strømmer ud dybt i hende. En pige der nyder den ægte vare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 465 Skrevet 17. Maj, 2023 Så kører emnet igen igen. Det er debatteret til hudløshed dette emne. Og det vil poppe op igen med en anden tråd, så sikker som amen i kirken. Til jer GP'ere der bliver spurgt om sex uden, enten svar vedkommende med nej. Hvis i ikke gider at svare, slet lortet og bloker nummeret. Der er altid nogle som prøver at spørge, går den så går den. I kommer ALDRIG spørgsmålet til livs helt, sorry to say it. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 72 Skrevet 18. Maj, 2023 Annika.Sofia.A skrev, den 21.3.2023 at 13:37: Så du er ligeglad med graviditet og sexsygdomme? Fordi du gerne vil opleve 15mins nydelse? Når begge parter er enig om uden så er det vel en aftale. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 19. Maj, 2023 salla123 skrev, for 14 timer siden: Når begge parter er enig om uden så er det vel en aftale. Man kan ikke aftale sig ud af ansvar for graviditet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 72 Skrevet 19. Maj, 2023 Bebop skrev, for 11 timer siden: Man kan ikke aftale sig ud af ansvar for graviditet. Nå jeg køber en ydelse og vedkommen har solgt retten til få sæd i fissen så er det sælgers ansvar sæden ikke finder et æg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 72 Skrevet 19. Maj, 2023 underdog40 skrev, den 23.3.2023 at 13:19: Så du antager at 7 ud af 10 piger i branchen, ikke beskytter sig selv? Ok. Det synes jeg er et overraskende højt tal, risikoen taget i betragtning. Men det ved du garanteret meget mere om end jeg. Jeg fatter så ikke hvorfor man vælger den levevej. På et eller andet skørt tidspunkt ender man jo unægteligt nok med en fremmed mands afkom inde i mavsen. I dont get it. Spørger man 10 piger omde lyster uden gummi svare nok 7 ja fra 0 til 1000kr ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 19. Maj, 2023 salla123 skrev, for 31 minutter siden: Nå jeg køber en ydelse og vedkommen har solgt retten til få sæd i fissen så er det sælgers ansvar sæden ikke finder et æg 3 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy Flora 299 Skrevet 20. Maj, 2023 Rallende skrev, den 4.2.2023 at 10:57: I er også genrelt utrolig dårlige til at kommunikere i jeres annoncer. Der er så meget irrelevant information. Gør det klart at SEX er MED KONDOM fra begyndelsen så i undgår fjolserne. Hvor svært kan det være. Det står der også i min annonce, men det er ingen hindring for at mange spørger alligevel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 20. Maj, 2023 salla123 skrev, for 13 timer siden: Nå jeg køber en ydelse og vedkommen har solgt retten til få sæd i fissen så er det sælgers ansvar sæden ikke finder et æg. Som jeg skrev: Hvis hun bliver gravid hænger du på medansvaret, hvis moderen opgiver dig som faderen (og det altså er dig, der har befrugtet hende, hvilket let kan testes). Børneloven er ufravigelig, dvs. du kan ikke aftale dig ud af det. Selv ved bedrageri (en kvinde lyver om at spise p-piller, bruge pessar og spiral samt at være steriliseret), så hænger du på den. Det skyldes at hensynet til barnet trumfer hensyn til alle andre. Hvis du bare en gang mellem følger lidt med i politik, vil du måske huske en debat om mænds ret til "juridisk abort". Det blev affejet pga. hensynet til barnet. Så du tager fejl. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 21. Maj, 2023 Dine indlæg her vækker for mig, 2 spørgsmål ; salla123 skrev, den 18.5.2023 at 19:22: Når begge parter er enig om uden så er det vel en aftale. salla123 skrev, den 19.5.2023 at 21:22: Nå jeg køber en ydelse og vedkommen har solgt retten til få sæd i fissen så er det sælgers ansvar sæden ikke finder et æg 1. Er det for at retfærdig gøre din påstand om at du er "fritaget" for ansvar, når bare i har aftalt det indbyrdes, og du har betalt for, at der knaldes uden gummi?? salla123 skrev, den 19.5.2023 at 21:53: Spørger man 10 piger omde lyster uden gummi svare nok 7 ja fra 0 til 1000kr ekstra 2. Er det en undersøgelse som du selv har foretaget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 21. Maj, 2023 (edited) TrollingJennifer skrev, den 22.3.2023 at 14:00: wow!!!!!!!! Vis mig lige det indlæg i denne tråd, hvor jeg har sagt nogen skal holde kæft. For pokker da også........, Du skal lige lære at læse indenad, .......... Redigeret 21. Maj, 2023 af Gløden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 72 Skrevet 21. Maj, 2023 Gløden skrev, for 19 minutter siden: Dine indlæg her vækker for mig, 2 spørgsmål ; 1. Er det for at retfærdig gøre din påstand om at du er "fritaget" for ansvar, når bare i har aftalt det indbyrdes, og du har betalt for, at der knaldes uden gummi?? 2. Er det en undersøgelse som du selv har foretaget? ja ca spørger en hånd fuld hvad de har af lyster uden gummi og kun dem der intet skriver hvad de er til fleste siger ja lige fra 1000 til 3000 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 21. Maj, 2023 salla123 skrev, 1 time siden: ja ca Fred være med, at du får et bedre selvværd og en bedre mavefornemmelse indeni. Til din orientering, så er DU dog stadig ikke fritaget for ansvar som far til et evt barn! salla123 skrev, 1 time siden: spørger en hånd fuld hvad de har af lyster uden gummi og kun dem der intet skriver hvad de er til fleste siger ja lige fra 1000 til 3000 kr. Medmindre at du har belæg for din påstand, er den ikke fyldestgørende som et faktum, og dermed er det ene og alene DIN påstand! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 21. Maj, 2023 Rallende skrev, den 4.2.2023 at 10:57: I er også genrelt utrolig dårlige til at kommunikere i jeres annoncer. Der er så meget irrelevant information. Gør det klart at SEX er MED KONDOM fra begyndelsen så i undgår fjolserne. Hvor svært kan det være. Sexy Flora skrev, den 20.5.2023 at 09:58: Det står der også i min annonce, men det er ingen hindring for at mange spørger alligevel Forklaring på det er såre simpelt : Lige så snart man tror man har fundet ud af at skrive/gøre noget helt fjols/idiotsikkert, så vil Gud desværre ikke finde sig i det, og opfinder et/en større fjols/idiot... /Francois 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg