Jonze 346 Skrevet 22. Maj, 2023 Det er klart det er sikrest, hvis mænnerne spritter af på alle måder, og altid bruger kondom. Husker engang en yngre dame, der ville jeg skulle smøre dillermanden i sprit før hun ville give fransk uden, ja go morgen . Tror omvendt også en del kunder har kone / kæreste, og ikke vil risikere at tage en "gave" med hjem. Omvendt kan det være sjovt med noget "megadansk" engang imellem for os, der vil løbe risikoen, og her er vi bare nogle, der efterspørger noget den solide gamle skole på det danske markede gerne så umuligt at købe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 22. Maj, 2023 (edited) Bebop skrev, den 20.5.2023 at 10:54: Som jeg skrev: Hvis hun bliver gravid hænger du på medansvaret, hvis moderen opgiver dig som faderen (og det altså er dig, der har befrugtet hende, hvilket let kan testes). Børneloven er ufravigelig, dvs. du kan ikke aftale dig ud af det. Selv ved bedrageri (en kvinde lyver om at spise p-piller, bruge pessar og spiral samt at være steriliseret), så hænger du på den. Det skyldes at hensynet til barnet trumfer hensyn til alle andre. Hvis du bare en gang mellem følger lidt med i politik, vil du måske huske en debat om mænds ret til "juridisk abort". Det blev affejet pga. hensynet til barnet. Så du tager fejl. Det kræver så hun kan finde donoren. Vi havde for en del tid siden en tråd om en såkaldt "sugarbabe", der angiveligt var blevet gjort gravid af sin faste kunde, og det er jo en anden snak, end hvis en kvinde dyrker "megadansk" med kunder fra gaden. Redigeret 22. Maj, 2023 af Jonze Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 22. Maj, 2023 Jonze skrev, for 6 minutter siden: Det kræver så hun kan finde donoren. Vi havde for en del tid siden en tråd om en såkaldt "sugarbabe", der angiveligt var blevet gjort gravid af sin faste kunde, og det er jo en anden snak, end hvis en kvinde dyrker "megadansk" med kunder fra gaden. Løber du fra ansvaret? "If you can't do the time, don't do the crime". 18 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 22. Maj, 2023 AB455 skrev, for 2 minutter siden: Løber du fra ansvaret? "If you can't do the time, don't do the crime". 18 år. Njaa men hvor realistisk er det, at kunden finder ud af det, og at hun kan identificere hvem det er? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 22. Maj, 2023 Jonze skrev, for 2 minutter siden: Njaa men hvor realistisk er det, at kunden finder ud af det, og at hun kan identificere hvem det er? Hvorfor grine smileys? Hvor er det sjove? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 22. Maj, 2023 AB455 skrev, for 2 minutter siden: Hvorfor grine smileys? Hvor er det sjove? Det er faktisk lidt sjovt, at tro, at jeg som tilfældig kunde vil vide, at jeg havde gjort hende gravid, og at hun ville kunne identificere mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 22. Maj, 2023 Namnamtk skrev, den 11.3.2023 at 11:41: Det er fandme modigt at gøre det uden kondom med kvinder, som også tilbyder det til alle andre. Nu har jeg selv gjort det med tre forskellige, men de tilbyder det ikke som en ydelse. Og to af dem er danske, og de er gennemsnitligt mere hygiejniske og raske end fx østeuropæere og afrikanere - bare lige sat på den spidsen. Lidt fordomsfuld, at tro danske piger er mere hygiejniske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Namnamtk 312 Skrevet 22. Maj, 2023 Jonze skrev, for 26 minutter siden: Lidt fordomsfuld, at tro danske piger er mere hygiejniske. Nej, fordomme og tro er jeg forbipasseret. Det er fakta. Baseret på empiri. Søg på nettet efter troværdige kilder, spørg ChatGPT eller bare din læge næste gang Bare det, at danske kvinder systematisk bliver vaccineret mod fx HPV hiver dem op på den højere hylde end kvinder fra andre lande, som ikke bliver.. Du skal ikke komme og lege politisk korrekt over for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 23. Maj, 2023 Namnamtk skrev, for 6 timer siden: Bare det, at danske kvinder systematisk bliver vaccineret mod fx HPV hiver dem op på den højere hylde Det har ikke noget med hygiejne at gøre. Du har ikke styr på dine begreber. Namnamtk skrev, for 6 timer siden: Søg på nettet efter troværdige kilder, Sådan fungerer debat ikke. Når man kommer med et udsagn, der påstår noget der lyder som vrøvl, så har man selv ansvar for at bakke det op. Princippet om bullshit-asymmetri siger, at det koster 10 gange mere energi at tilbagevise bullshit end at fremsætte det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 23. Maj, 2023 GIANT COCK skrev, den 22.3.2023 at 11:00: Jeg anerkender og forstår dine tanker og bekymringer omkring ubeskyttet sex.......Jeg er selvfølgelig 100% med på alle de ricisi der kan være ved at praktisere sex uden beskyttelse.....det er skam undersøgt og kuglegravet for længst. Jeg tænder ganske enkelt på følelsen og spændingen ved at have helt naturligt sex med prostituerede.....hvis jeg rager noget til mig en dag...ja, så må jeg jo bare tage det skrald dette fører med sig...sådan er det... Jeg nyder da også beskyttet sex, hvis det er med god service etc...men helst uden gummi. Altid blow uden. Det er udelukkende mit eget valg og jeg dyrker det selvfølgelig kun med gp'er der selv er 10000% afklarede med at sælge ubeskyttet sex...Det kan på nogle mennesker lyde ekstremt, men vi har jo hver især forskellige sexuelle behov og lyster vi dyrker og opsøger. ....F.eks kan man i diverse tråde herinde, læse om mænd der gerne vil slikke og sluge andre mænds sperm op efter creampie gangbangs....det er bestemt ikke noget jeg selv tænder på og dette kan også virke ekstremt og indebære mange ricisi vedr. STD....,men det er altså deres helt eget valg..deres lyster og behov...noget de tænder på.....helt ok, hvis de er afklarede, voksne mennesker......og fred være med det. Det måske bare mig, men jeg synes ikke du rigtig giver svar på tiltale.. Hvad er dine planer hvis du gør en gp gravid og hun nægter abort.? Har du tænkt dig at tage dig af barnet/børnene eller.? Det er ikke sygdom der er den største farer ved ubeskyttet sex.. Jeg forstod det som om at Emma gerne ville hører hvilke direkte overvejelser du har gjort dig f.eks omkring graviditet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 72 Skrevet 23. Maj, 2023 Et lille udpluk fra pigers lyster der skriver det og så er der dem der skriver sex kun gummi blow uden . Så er der mange der ikke skriver hvad de er til men spørger man er der flere der siger ja eks - er GFE uden ,, ja. bj er altid uden kondom - sex er valgfrit med eller uden kondom Sex hos mig kan du selv bestemme om det skal være med eller uden Kondom Jeg kan have sex med dig både med og uden kondom. Det bestemmer du. Du skal selvfølgelig være sygdomsfri som jeg. . Deltager du UDEN kondom, må du komme oppe i min stramme fisse, ud over min fisse eller i min varme mund, smager du godt, så sluger jeg med glæde. Uden kondom: + 300kr Uden kondom + afslutning i mig + 600kr Evt. uden kondom(jeg er sygdomsfri, hvilket også forventes af dig) En time uden 1600 kr. En halv time uden 1200 kr. En time med 1200 kr. En halv time med 800 kr. En time Anal med 1600 kr. En time Anal uden 1800 kr En halv time anal med 1200 kr. En halv time anal uden 1400 kr i min fisse uden kondom 1600 sperm gerne i min fisse...elsker creampie i min røv med kondom 1400 i min røv uden kondom 1700 elsker anal creampie..... 1500 med kondom og 1900 kr. uden kondom. Jeg tilbyder både med og uden kondom, så du skriver bare, hvad du ønsker, hej full service is all without condom [ Yes babe [: hej good love real pussy [ Yes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 23. Maj, 2023 JenniferRomantica skrev, for 58 minutter siden: Hvad er dine planer hvis du gør en gp gravid og hun nægter abort.? Nej, det forholder jeg mig slet ikke til...og det er meget enkelt...jeg kan ikke gøre nogen som helst gravid idet jeg for 4,5 år siden blev steriliseret. Havde godt nok mange betænkeligheder ved dette...men er nu virkelig glad for det......mærker absolut ingen forskel, hvad angår orgasme og udløsning, hvilket jeg i den grad var meget bekymret for, men den sperm der kommer ud af min pik kan bare ikke gøre nogen gravid. Tænkte, at det nok var smartest netop når jeg ofte/helst praktiserer sex uden gummi...og med så mange forskellige piger. Før jeg blev steriliseret var sex uden gummi også meget mere besværligt at praktisere...kunne jeg nu stole på det når pigerne lovede mig, at de brugte prævention..etc..etc..etc....nogle piger viste mig p-pillerne og andre sagde de brugte spiral..etc...alt dette er jeg heldigvis fri for at gruble over nu....nu er det faktisk meget bedre for alle parter...lækkert bare at kunne sprøjte løs uden bekymringer, hvad det angår 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 23. Maj, 2023 Som jeg altid har sagt; Så er den den sikreste form for prævention er falsk navn og adresse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 23. Maj, 2023 (edited) salla123 skrev, for 2 timer siden: Et lille udpluk fra pigers lyster der skriver det og så er der dem der skriver sex kun gummi blow uden . Så er der mange der ikke skriver hvad de er til men spørger man er der flere der siger ja eks - er GFE uden ,, ja. bj er altid uden kondom - sex er valgfrit med eller uden kondom Sex hos mig kan du selv bestemme om det skal være med eller uden Kondom Jeg kan have sex med dig både med og uden kondom. Det bestemmer du. Du skal selvfølgelig være sygdomsfri som jeg. . Deltager du UDEN kondom, må du komme oppe i min stramme fisse, ud over min fisse eller i min varme mund, smager du godt, så sluger jeg med glæde. Uden kondom: + 300kr Uden kondom + afslutning i mig + 600kr Evt. uden kondom(jeg er sygdomsfri, hvilket også forventes af dig) En time uden 1600 kr. En halv time uden 1200 kr. En time med 1200 kr. En halv time med 800 kr. En time Anal med 1600 kr. En time Anal uden 1800 kr En halv time anal med 1200 kr. En halv time anal uden 1400 kr i min fisse uden kondom 1600 sperm gerne i min fisse...elsker creampie i min røv med kondom 1400 i min røv uden kondom 1700 elsker anal creampie..... 1500 med kondom og 1900 kr. uden kondom. Jeg tilbyder både med og uden kondom, så du skriver bare, hvad du ønsker, hej full service is all without condom [ Yes babe [: hej good love real pussy [ Yes Hvis det virkelig kun havde noget at gøre med lyster så der vel absolut ingen grund til at tage ekstra penge for det tænker jeg.. Hvis man elsker creampie så forstår jeg ikke det skal koste ekstra.. Redigeret 23. Maj, 2023 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 23. Maj, 2023 Namnamtk skrev, for 10 timer siden: Du skal ikke komme og lege politisk korrekt over for mig. Sjovt du siger det, for jeg er meget politisk ukorrekt, og har ALDRIG modtaget denne anklage før . Men jeg må erklære mig enig med Bebop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 23. Maj, 2023 (edited) JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Hvis det virkelig kun havde noget at gøre med lyster så der vel absolut ingen grund til at tage ekstra penge for det tænker jeg.. Lyster er noget sjovt noget. Kondomer indgår aldrig i mine fantasier, og jeg tror sq ikke jeg er i stand til at sige nej tak til et tilbud om dansk uden. Det kan jævnligt ærge mig dengang jeg forskrækket sagde nej til et tilbud om græsk uden med en lækker latinapige jeg havde besøgt en del gange. Omvendt, når jeg ser pigerne reklamere med det, bliver jeg nervøs både for dem og mig selv, og får grimme tanker om den desperation, der må motivere dem til at gøre det og især reklamere med det. Redigeret 23. Maj, 2023 af Jonze Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 23. Maj, 2023 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Hvis det virkelig kun havde noget at gøre med lyster så der vel absolut ingen grund til at tage ekstra penge for det tænker jeg.. Hvis man elsker creampie så forstår jeg ikke det skal koste ekstra.. Anal koster altid ekstra selvom pigen bedyre hun elsker det. Man tager ekstra for det fordi man kan og ikke fordi man ikke kan lide det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 23. Maj, 2023 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Hvis det virkelig kun havde noget at gøre med lyster så der vel absolut ingen grund til at tage ekstra penge for det tænker jeg.. Hvis man elsker creampie så forstår jeg ikke det skal koste ekstra.. Du Jennifer... Du kan da godt lide sex, ikke? Gæt mit næste spørgsmål 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6832 Skrevet 23. Maj, 2023 (edited) Le fiss'carl skrev, for 4 timer siden: Som jeg altid har sagt; Så er den den sikreste form for prævention er falsk navn og adresse - - åhh jo For pigeren er den sikreste form for prævention den metode hvor pigerne holder P-pillen mellem knæene - - og det gælder også IRL Redigeret 23. Maj, 2023 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 23. Maj, 2023 Nye tider skrev, for 53 minutter siden: - - åhh jo For pigeren er den sikreste form for prævention den metode hvor pigerne holder P-pillen mellem knæene - - og det gælder også IRL Der er jo osse oral prævention: NEJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 23. Maj, 2023 (edited) AB455 skrev, for 1 time siden: Du Jennifer... Du kan da godt lide sex, ikke? Gæt mit næste spørgsmål Njargh.. Jeg vil sige at med nogle mænd (i mit privatliv) der elsker jeg sex fordi de kender mig og min krop og er interesseret i mere end det men for det meste kan jeg egentlig ikke se fidusen i det medmindre der er penge indblandet min vej.. 5 sekunders nydelse for en masse sved, hjertebanken, ømme muskler osv det virker måske lidt primitivt og som om man er styret af ens krybdyrshjerne der siger "sex sex sex".. Der skal nok bare mere til at udløse min dopamin.. Heldigvis indeholder selv købesex flere aspekter end bare sexen (spændingen op til, snakken bagefter, det forbudte og forkerte osv osv) der så virker i stedet for the quick fix dopamin der udløses ved seksuel tilfredsstillelse.. Følelsen af at have givet noget til en anden, arbejdsstolthed osv osv osv er alle ting der giver mig dopamin.. Jeg tror mit forhold til sex er sådan meget "meh" med et træk på skulderne.. Jeg kunne sagtens leve uden det og har faktisk gjort det i længere perioder af mit liv før jeg startede med at arbejde.. Jeg har arbejdet med lesbiske kvinder der solgte sex til mænd.. Jeg tænker ikke de havde haft sex med mænd udefra jobbet selvom de så måske elsker sex med kvinder.. Derfor skulle mænd betale.. Jeg har også set flere kvinder faktisk ikke tage merpris for økofransk og lige der, der tror jeg faktisk på at de selv virkelig ønsker det.. Der er selvfølgelig også mænd blandt mine gæster hvor jeg elsker sexen.. De betaler for at få lov til at gå igen.. Redigeret 23. Maj, 2023 af JenniferRomantica 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 23. Maj, 2023 pacer skrev, for 1 time siden: Anal koster altid ekstra selvom pigen bedyre hun elsker det. Man tager ekstra for det fordi man kan og ikke fordi man ikke kan lide det. Anal kræver også noget mere forarbejde og efterarbejde.. Derfor koster det ekstra.. Der kræver ikke ekstra at sluge klatten eller tage en bar tissemand i munden.. Faktisk kunne man argumenterer for at det næsten var nemmere end alternativerne.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Namnamtk 312 Skrevet 23. Maj, 2023 Bebop skrev, for 8 timer siden: Det har ikke noget med hygiejne at gøre. Du har ikke styr på dine begreber. Sådan fungerer debat ikke. Når man kommer med et udsagn, der påstår noget der lyder som vrøvl, så har man selv ansvar for at bakke det op. Princippet om bullshit-asymmetri siger, at det koster 10 gange mere energi at tilbagevise bullshit end at fremsætte det. Det kan sagtens have noget med hygiejne at gøre: intimhygiejne. Vil også sige - og lægger gerne dit hovedet på blokken på det - at danske kvinder i gennemsnit er mere hygiejniske end ikke-danske kvinder. Ser ikke så mange danske kvinder stå på gaden og trække som det sørgelige tilfælde er med ikke-danske piger, hvor sanitetsforholdene ikke er lige så tilgængelige og fremkommelige. Så konklusionen er den samme: danske piger og mere hygiejniske og raske end ikke-danske piger : - ) En debat kan fungere på mange måder. Og blandt andet på den måde, som jeg lægger op til. Jeg har ikke tænkt mig at finde hjemmel og belæg for min påstand, som man gjorde i gymnasiet, når det handler om almen viden, sund fornuft og rationale. Like it or love it. Jeg er ked at læse, at virkeligheden "lyder som vrøvl" og "bullshit" for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fullerman 53 Skrevet 23. Maj, 2023 salla123 skrev, for 8 timer siden: Et lille udpluk fra pigers lyster der skriver det og så er der dem der skriver sex kun gummi blow uden . Så er der mange der ikke skriver hvad de er til men spørger man er der flere der siger ja eks - er GFE uden ,, ja. bj er altid uden kondom - sex er valgfrit med eller uden kondom Sex hos mig kan du selv bestemme om det skal være med eller uden Kondom Jeg kan have sex med dig både med og uden kondom. Det bestemmer du. Du skal selvfølgelig være sygdomsfri som jeg. . Deltager du UDEN kondom, må du komme oppe i min stramme fisse, ud over min fisse eller i min varme mund, smager du godt, så sluger jeg med glæde. Uden kondom: + 300kr Uden kondom + afslutning i mig + 600kr Evt. uden kondom(jeg er sygdomsfri, hvilket også forventes af dig) En time uden 1600 kr. En halv time uden 1200 kr. En time med 1200 kr. En halv time med 800 kr. En time Anal med 1600 kr. En time Anal uden 1800 kr En halv time anal med 1200 kr. En halv time anal uden 1400 kr i min fisse uden kondom 1600 sperm gerne i min fisse...elsker creampie i min røv med kondom 1400 i min røv uden kondom 1700 elsker anal creampie..... 1500 med kondom og 1900 kr. uden kondom. Jeg tilbyder både med og uden kondom, så du skriver bare, hvad du ønsker, hej full service is all without condom [ Yes babe [: hej good love real pussy [ Yes Og hvordan forventes man at være sygdomsfri.?.. har man så taget tests og blodprøver for alle sygdomme..incl. HIV og hepatitis og afholdt sig fra risiko de sidste par måneder.?..ellers er det bullshit..pardon my french Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 23. Maj, 2023 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Njargh.. Nederen svar Ja, jeg så godt at det var lidt mere med i ligningen længere nede i dit svar, men alligevel - nu kan jeg jo ikke stille mit opfølgende spørgsmål 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg