bn1958 2 Skrevet 4. Februar, 2023 En trist oplevelse kombineret med en pige, der tydeligvis ikke havde gjort sig klart, hvad hun begav sig ud i, og tydeligvis ikke befandt sig godt i situationen. Annoncen herunder lød lidt spændende selv om den var noget tynd. De 2 billeder viste en lækker pige. Jeg aftalte et besøg på en time. Da jeg kom til hendes lejlighed, lå der e fyldt affaldspose ved siden af indgangen, og da døren blev åbnet kunne jeg se en lille rodet 1-værelses lejlighed, der virkede indelukket. Men da pigen virkede sød fik det en chance. Efter lidt smalltalk, hvor vi blev enige om, at vi begge helst ville uden, blev tøjet lagt, og efter lidt kærtegn til hende, lagde hun sig på ryggen med hænderne under hovedet, og det var så stort set den aktivitet der var fra hendes side. Efter lidt tid fik jeg arbejdet mig frem til en udløsning, og vi blev enige om, at vi stoppede legen og at jeg kunne nøjes med at afregne for ½ time. En af de mest triste oplevelser jeg har haft, og havde efterfølgende mest ondt af pigen, som tydeligvis ikke var klart til at give den form for ydelser. https://annoncelight.dk/showad/352765 Hej jeg er en liderlig/fræk pige fra Skødstrup nær århus der er ny i dette site. 21 år gammel Tilbyder: oral Kæreste sex hård sex (mild) 1500,- /30 min 2000,-/1 time Hvis det lyder som noget for dig, kan jeg kontaktes på telefon 26 47 09 43 Glæder mig til at høre fra dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 4. Februar, 2023 Hun har vist gået under et andet navn før, men samme annonce og en søgning herinde kunne nok have fået dig til at genoverveje besøget inden https://www.eroguide.dk/forum/topic/161990-ung-pige-i-skødstrup/?tab=comments#comment-1458887 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 4. Februar, 2023 hvorfor havde du ondt af hende ? hun var bare meget passiv eller hvad ? forstår ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luca1234 28 Skrevet 4. Februar, 2023 (edited) bn1958 skrev, 1 time siden: og tydeligvis ikke befandt sig godt i situationen Uhyggeligt at SÅ mange mænd drevet af liderlighed i de fleste tilfælde ikke formår at vende om, når en pige tydeligvis ikke har det godt, er tvungen, er afhængig af noget. Og så med bemærkninger som "jeg holdt det ud"; "jeg burde være gået", "jeg fik ringe sex". Fy. For. Satan. Hvad med at TÆNKE på de mennesker, der i så mange tråde beskrives som....et menneske, der ikke har det godt. Det triste er sgu at man fortsætter og ikke vender om. Citat En af de mest triste oplevelser jeg har haft, og havde efterfølgende mest ondt af pigen Men det var da fint, du alligevel formåede at kneppe en halv time og komme. Nogle med lys i pæren ville nok have vendt om ved synet af affald og pigens forfatning eller checket anmeldelser tidligere eller sågar ved en åbenbart helt fraværende, nøgen pige. Godt du EFTERFØLGENDE fik ondt af pigen. Det kan hun sgu sikkert bruge til rigtig meget, når typer som dig fastholder hende i hendes elendighed. Fra anden tråd: Besøgte hende tidligere på ugen, og kan kun sige LAD VÆRE! Hun er tydeligt påvirket af et eller andet, og så flyder hendes lejlighed med affald, gamle madrester og kattegrus.. Burde være stoppet i døren, men desværre valgte jeg at smide tøjet og få den ringeste omgang sex jeg nogensinde har fået med en pige som på intet tidspunkt udviste nogen tegn på at hun kunne lide det der foregik.. Hvis man kan lide buttede piger som absolut ikke er serviceminded eller kan lide det hun laver, ja så er muligheden lige her! Redigeret 4. Februar, 2023 af luca1234 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 95 Skrevet 4. Februar, 2023 bn1958 skrev, for 1 time siden: En trist oplevelse kombineret med en pige, der tydeligvis ikke havde gjort sig klart, hvad hun begav sig ud i, og tydeligvis ikke befandt sig godt i situationen. Annoncen herunder lød lidt spændende selv om den var noget tynd. De 2 billeder viste en lækker pige. Jeg aftalte et besøg på en time. Da jeg kom til hendes lejlighed, lå der e fyldt affaldspose ved siden af indgangen, og da døren blev åbnet kunne jeg se en lille rodet 1-værelses lejlighed, der virkede indelukket. Men da pigen virkede sød fik det en chance. Efter lidt smalltalk, hvor vi blev enige om, at vi begge helst ville uden, blev tøjet lagt, og efter lidt kærtegn til hende, lagde hun sig på ryggen med hænderne under hovedet, og det var så stort set den aktivitet der var fra hendes side. Efter lidt tid fik jeg arbejdet mig frem til en udløsning, og vi blev enige om, at vi stoppede legen og at jeg kunne nøjes med at afregne for ½ time. En af de mest triste oplevelser jeg har haft, og havde efterfølgende mest ondt af pigen, som tydeligvis ikke var klart til at give den form for ydelser. https://annoncelight.dk/showad/352765 Hej jeg er en liderlig/fræk pige fra Skødstrup nær århus der er ny i dette site. 21 år gammel Tilbyder: oral Kæreste sex hård sex (mild) 1500,- /30 min 2000,-/1 time Hvis det lyder som noget for dig, kan jeg kontaktes på telefon 26 47 09 43 Glæder mig til at høre fra dig Skal vi har ondt af dig eller hvad Kan da kun synes det er skidt for pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2300Amar Skrevet 4. Februar, 2023 AgentLeman skrev, for 2 timer siden: hvorfor havde du ondt af hende ? hun var bare meget passiv eller hvad ? forstår ikke Hvad er det du ikke forstår ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2300Amar Skrevet 4. Februar, 2023 bn1958 skrev, for 3 timer siden: En trist oplevelse kombineret med en pige, der tydeligvis ikke havde gjort sig klart, hvad hun begav sig ud i, og tydeligvis ikke befandt sig godt i situationen. Annoncen herunder lød lidt spændende selv om den var noget tynd. De 2 billeder viste en lækker pige. Jeg aftalte et besøg på en time. Da jeg kom til hendes lejlighed, lå der e fyldt affaldspose ved siden af indgangen, og da døren blev åbnet kunne jeg se en lille rodet 1-værelses lejlighed, der virkede indelukket. Men da pigen virkede sød fik det en chance. Efter lidt smalltalk, hvor vi blev enige om, at vi begge helst ville uden, blev tøjet lagt, og efter lidt kærtegn til hende, lagde hun sig på ryggen med hænderne under hovedet, og det var så stort set den aktivitet der var fra hendes side. Efter lidt tid fik jeg arbejdet mig frem til en udløsning, og vi blev enige om, at vi stoppede legen og at jeg kunne nøjes med at afregne for ½ time. En af de mest triste oplevelser jeg har haft, og havde efterfølgende mest ondt af pigen, som tydeligvis ikke var klart til at give den form for ydelser. https://annoncelight.dk/showad/352765 Hej jeg er en liderlig/fræk pige fra Skødstrup nær århus der er ny i dette site. 21 år gammel Tilbyder: oral Kæreste sex hård sex (mild) 1500,- /30 min 2000,-/1 time Hvis det lyder som noget for dig, kan jeg kontaktes på telefon 26 47 09 43 Glæder mig til at høre fra dig Hvorfor gik du ikke, var det ikke tydeligt nok for dig at hun måske ikke gør det af egen fri vilje ? Så langt tænkte lille mand ikke ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 4. Februar, 2023 2300Amar skrev, for 8 minutter siden: Hvad er det du ikke forstår ? ts beskriver jo ingenting om hvorfor han mener hun ikke befandt sig godt i situationen . et rodet værelse og at hun er passiv i sengen kan være hvad som helst . men har nu læst andre anmeldelser så forstår situationen nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 4. Februar, 2023 Denne tråd er et godt eksempel på hvorfor mange EG brugere ikke orker at bidrager med anmeldelser. 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luca1234 28 Skrevet 5. Februar, 2023 AalborgLook skrev, for 12 timer siden: Denne tråd er et godt eksempel på hvorfor mange EG brugere ikke orker at bidrager med anmeldelser. AalborgLook Erfaren bruger Medlem 5026 3234 indlæg Lokation: Aalborg Rapporter indlæg Skrevet torsdag klokken 13:14 Nu er vi jo heldigvis alle så forskellige hvad angår smag og behag, men et kranie tatoveret på skambenet og over brysterene finde jeg aktså ikke sexet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 5. Februar, 2023 Ham der gutten skrev, for 18 timer siden: Hun har vist gået under et andet navn før, men samme annonce og en søgning herinde kunne nok have fået dig til at genoverveje besøget inden https://www.eroguide.dk/forum/topic/161990-ung-pige-i-skødstrup/?tab=comments#comment-1458887 lige præcis...samme pige....endnu en misbrugspige der tydeligvis er helt ude og skide på livets vej....dem skal vi altså bare holde os fra......ellers støtter vi både hendes personlige misbrug samt de tabere der sælger lortet til pigen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 5. Februar, 2023 (edited) luca1234 skrev, for 39 minutter siden: AalborgLook Erfaren bruger Medlem 5026 3234 indlæg Lokation: Aalborg Rapporter indlæg Skrevet torsdag klokken 13:14 Nu er vi jo heldigvis alle så forskellige hvad angår smag og behag, men et kranie tatoveret på skambenet og over brysterene finde jeg aktså ikke sexet. Og? Jeg angriber på ingen måde brugeren der kommer med anmeldelsen, angående hvad han skulle og ikke skulle have gjort. Kommenter blodt at jeg finder det usædvanligt med den tatovering. Redigeret 5. Februar, 2023 af AalborgLook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 5. Februar, 2023 Da jeg var ved pigen i Nov 2022 var der Lightergas flasker over alt og hun var stoned fuldstendigt. Jeg besluttede den dag. No More ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg