madsdtc93 0 Skrevet 4. Februar, 2023 Ny i Aarhus. Ønsker ung thai (Max 30’erne), tynd, pæn. Foretrækker et sted med ok massage der så forlænges til B2B og evt. FP. Til en lørdag eftermiddag/aften. Hvem skal jeg besøge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FYAL 45 Skrevet 4. Februar, 2023 madsdtc93 skrev, 1 time siden: Ny i Aarhus. Ønsker ung thai (Max 30’erne), tynd, pæn. Foretrækker et sted med ok massage der så forlænges til B2B og evt. FP. Til en lørdag eftermiddag/aften. Hvem skal jeg besøge? https://annoncelight.dk/showad/360006 Bright har jeg haft gode erfaringer med. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The diligent 148 Skrevet 5. Februar, 2023 For god ordens skyld, vel det være på sin plads at fortælle at det er nogle år siden at Bright var 30 år. Jeg har selv besøgt hende mange gange, og ja hun er god og besøge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FYAL 45 Skrevet 5. Februar, 2023 The diligent skrev, for 2 minutter siden: For god ordens skyld, vel det være på sin plads at fortælle at det er nogle år siden at Bright var 30 år. Jeg har selv besøgt hende mange gange, og ja hun er god og besøge. Du har ret - og hun har vist lige haft fødselsdag. Nu er hun 29 i annoncen mod de før 28. Men stadigt dejlige faste former trods de nok nærmere 35-40år. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg