Professor_S 34 Skrevet 4. Februar, 2023 (edited) https://annoncelight.dk/showad/275452 Jeg har nu for tredje gang besøgt den søde og utrolig smukke Wendy i Kolding med stor succes. Det er hende på billeder og video, men Wendy er meget smukkere og mere naturlig (hvis man altså ser bort fra hendes silikone bryster og læber) end hendes billeder antyder. Hun snakker godt engelsk, og er virkelig en sød og snakkesalig pige. Jeg har besøgt hende på forskellige lokationer i Kolding, men er altid blevet mødt af et fantastisk sødt smil og god service. Jeg må hellere nævne, at hun har bøjle på tænderne. Da jeg kan forstå på hende, at nogle kunder åbenbart synes det er et stort problem. Men jeg ankom i dag til et diskret sted i Kolding. Vi fik hurtigt detaljerne på plads. Jeg tog en time med lidt ekstra services. Hendes priser er det jeg vil betegne som standardpriser i Koldingområdet. Jeg vil ikke gå for meget i detaljer med sexdelen, da den som jeg har skrevet i en anden anmeldelse, er meget personlig og individuel. Jeg fik et fantastisk bj uden kondom efterfulgt af en 69’er. Derefter hurtigt på med et kondom, og så var det ellers tid til sex i flere forskellige positioner. Det var virkelig frækt og godt, og hendes søde ansigt og smukke krop gjorde bare jeg havde endnu en fantastisk oplevelse med hende. Jeg fik tilbudt en runde to, da jeg havde betalt for en time. Men takkede nej, da jeg var tømt for energi efter den første tur. Jeg kommer helt sikkert til at besøge Wendy igen, og kan klart anbefale hende. Jeg er klar over, at der er flere anmeldelser af hende herinde med blandede meninger. Jeg har altid haft gode oplevelser med Wendy. Så derfor spurgte jeg hende i dag om dette (da jeg ikke selv kan genkende det billede af hende og hendes services). Først og fremmest sagde hun, at hun var ked af hvis nogle havde haft en dårlig oplevelse med hende. Men derefter sagde hun, at hun ofte oplever at kunder bestiller den billigste pakke på 15 min, og derefter har en forventning om at de kan presse 30 min og ekstra services ud af hende. Om dette er sandt eller ej ved jeg ikke. Jeg kan bare sige, at jeg har besøgt Wendy tre gange og hver gang betalt for en time og altid haft nogle rigtig gode og dejlige oplevelser med hende. Redigeret 4. Februar, 2023 af Professor_S 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GiftMand69Esbjerg 36 Skrevet 27. Februar, 2023 Har nu også kun gode erfaringer med hende, når hun har været i Esbjerg 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 27. Februar, 2023 Professor_S skrev, den 4.2.2023 at 21:56: https://annoncelight.dk/showad/275452 Jeg har nu for tredje gang besøgt den søde og utrolig smukke Wendy i Kolding med stor succes. Det er hende på billeder og video, men Wendy er meget smukkere og mere naturlig (hvis man altså ser bort fra hendes silikone bryster og læber) end hendes billeder antyder. Hun snakker godt engelsk, og er virkelig en sød og snakkesalig pige. Jeg har besøgt hende på forskellige lokationer i Kolding, men er altid blevet mødt af et fantastisk sødt smil og god service. Jeg må hellere nævne, at hun har bøjle på tænderne. Da jeg kan forstå på hende, at nogle kunder åbenbart synes det er et stort problem. Men jeg ankom i dag til et diskret sted i Kolding. Vi fik hurtigt detaljerne på plads. Jeg tog en time med lidt ekstra services. Hendes priser er det jeg vil betegne som standardpriser i Koldingområdet. Jeg vil ikke gå for meget i detaljer med sexdelen, da den som jeg har skrevet i en anden anmeldelse, er meget personlig og individuel. Jeg fik et fantastisk bj uden kondom efterfulgt af en 69’er. Derefter hurtigt på med et kondom, og så var det ellers tid til sex i flere forskellige positioner. Det var virkelig frækt og godt, og hendes søde ansigt og smukke krop gjorde bare jeg havde endnu en fantastisk oplevelse med hende. Jeg fik tilbudt en runde to, da jeg havde betalt for en time. Men takkede nej, da jeg var tømt for energi efter den første tur. Jeg kommer helt sikkert til at besøge Wendy igen, og kan klart anbefale hende. Jeg er klar over, at der er flere anmeldelser af hende herinde med blandede meninger. Jeg har altid haft gode oplevelser med Wendy. Så derfor spurgte jeg hende i dag om dette (da jeg ikke selv kan genkende det billede af hende og hendes services). Først og fremmest sagde hun, at hun var ked af hvis nogle havde haft en dårlig oplevelse med hende. Men derefter sagde hun, at hun ofte oplever at kunder bestiller den billigste pakke på 15 min, og derefter har en forventning om at de kan presse 30 min og ekstra services ud af hende. Om dette er sandt eller ej ved jeg ikke. Jeg kan bare sige, at jeg har besøgt Wendy tre gange og hver gang betalt for en time og altid haft nogle rigtig gode og dejlige oplevelser med hende. tak for din fine anmeldelse... dejligt du siger hun er smukkere end på billederne... for undskyld hendes ansigt er også smukt på billederne, men ser også ud til at være lidt fotoshoppet.. Giver hun sex uden kondom ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Professor_S 34 Skrevet 27. Februar, 2023 (edited) biker skrev, for 3 timer siden: tak for din fine anmeldelse... dejligt du siger hun er smukkere end på billederne... for undskyld hendes ansigt er også smukt på billederne, men ser også ud til at være lidt fotoshoppet.. Giver hun sex uden kondom ?? Hun er bestemt også smuk på billeder. Men det jeg mente var, at hun i min optik er mere naturlig smuk i virkeligheden. Men Wendy er generelt bare en virkelig smuk og fantastisk sød pige. Jeg besøgte hende endnu engang inden hun tog hjem. Hun er bestemt blevet en af mine favoritpiger i Kolding. Hun kommer heldigvis snart tilbage. Hun tilbyder ikke sex uden kondom. Men som jeg skrev i min anmeldelse, så fik jeg bj uden kondom. Så jeg kan stadigvæk klart anbefale Wendy. Redigeret 27. Februar, 2023 af Professor_S 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 27. Februar, 2023 Professor_S skrev, den 4.2.2023 at 21:56: https://annoncelight.dk/showad/275452 Jeg har nu for tredje gang besøgt den søde og utrolig smukke Wendy i Kolding med stor succes. Det er hende på billeder og video, men Wendy er meget smukkere og mere naturlig (hvis man altså ser bort fra hendes silikone bryster og læber) end hendes billeder antyder. Hun snakker godt engelsk, og er virkelig en sød og snakkesalig pige. Jeg har besøgt hende på forskellige lokationer i Kolding, men er altid blevet mødt af et fantastisk sødt smil og god service. Jeg må hellere nævne, at hun har bøjle på tænderne. Da jeg kan forstå på hende, at nogle kunder åbenbart synes det er et stort problem. Men jeg ankom i dag til et diskret sted i Kolding. Vi fik hurtigt detaljerne på plads. Jeg tog en time med lidt ekstra services. Hendes priser er det jeg vil betegne som standardpriser i Koldingområdet. Jeg vil ikke gå for meget i detaljer med sexdelen, da den som jeg har skrevet i en anden anmeldelse, er meget personlig og individuel. Jeg fik et fantastisk bj uden kondom efterfulgt af en 69’er. Derefter hurtigt på med et kondom, og så var det ellers tid til sex i flere forskellige positioner. Det var virkelig frækt og godt, og hendes søde ansigt og smukke krop gjorde bare jeg havde endnu en fantastisk oplevelse med hende. Jeg fik tilbudt en runde to, da jeg havde betalt for en time. Men takkede nej, da jeg var tømt for energi efter den første tur. Jeg kommer helt sikkert til at besøge Wendy igen, og kan klart anbefale hende. Jeg er klar over, at der er flere anmeldelser af hende herinde med blandede meninger. Jeg har altid haft gode oplevelser med Wendy. Så derfor spurgte jeg hende i dag om dette (da jeg ikke selv kan genkende det billede af hende og hendes services). Først og fremmest sagde hun, at hun var ked af hvis nogle havde haft en dårlig oplevelse med hende. Men derefter sagde hun, at hun ofte oplever at kunder bestiller den billigste pakke på 15 min, og derefter har en forventning om at de kan presse 30 min og ekstra services ud af hende. Om dette er sandt eller ej ved jeg ikke. Jeg kan bare sige, at jeg har besøgt Wendy tre gange og hver gang betalt for en time og altid haft nogle rigtig gode og dejlige oplevelser med hende. Så hvis jeg skal forstå din anmeldelse korrekt ( og har også læst alle de dårlige anmeldelser af hende), så kan man regne med at få en elendig oplevelse hvis man bestiller 15 min hos hende, men hvis man tager en time med alt ekstra så kan hun godt give en god oplevelse? 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Professor_S 34 Skrevet 27. Februar, 2023 MrLovaLova skrev, for 58 minutter siden: Så hvis jeg skal forstå din anmeldelse korrekt ( og har også læst alle de dårlige anmeldelser af hende), så kan man regne med at få en elendig oplevelse hvis man bestiller 15 min hos hende, men hvis man tager en time med alt ekstra så kan hun godt give en god oplevelse? Jeg kan se at du har været aktiv herinde længe, og antager derfor også at du kender en del til denne branche. Så med det in mente, så synes jeg faktisk ikke din besked er fair. Jeg er sikker på, at du godt ved hvad jeg mener. Men lad mig for en god ordens skyld skære det ud i pap for dig. Hvis du aftaler 15 min med en pige. Så betaler du for 15 min og ikke for mere end det (ligesom hvis du booker en padel bane i 60 min, så overholder og respektere du selvfølgelig den tid du har betalt for). Der kan så være en gråzone om hvornår tiden skal starte, selvom det nu i min verden er åbenlyst. Men det giver sig selv, at på 15 min kan man ikke nå al verdens ting. Det er vel egenligt bare en quickie. Det jeg så bare helt stilfærdigt siger er, at hvis du du betaler for 15 min, men tror eller har en forventning om at du på 15 min kan nå at få et bj, 69, sex i mange forskellige positioner så er det nok bedre betale for f.eks. 30 min. i stedet for begynde presse/tvinge ekstra tid ud af pigerne uden ekstra betalingen, fordi man måske ikke har fået udløsning endnu (ligesom du ikke bare fortsætte med at spille padel når tiden er gået, fordi du Ikke er blevet færdig med din kamp). Jeg har ikke flere bemærkninger til dette udover, at jeg har altid fået en fantastisk god service af Wendy, og kan på det varmeste anbefale hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Professor_S 34 Skrevet 25. Marts, 2023 (edited) Jeg har haft endnu en god oplevelse med Wendy, denne gang i Vejle. Hun er bare en virkelig en smuk og dejlig pige. God lørdag. Redigeret 25. Marts, 2023 af Professor_S Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Giftmand! Skrevet 25. Marts, 2023 Hun er bare vildt dejlig håber snart hun kommer til viborg igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Professor_S 34 Skrevet 15. Maj, 2023 Jeg var lige så heldig at opdage, at Wendy endelig er kommet tilbage til Danmark igen. Da hun er en af mine absolutte favorit piger, så måtte jeg bare afsted. Så besøgte hende her til aften i Vejle. Det var en endnu en dejlig time med hende. (Hun har i øvrigt ikke bøjle på tænderne mere.) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 19. Maj, 2023 Er der nogen der ved om hun kysser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Professor_S 34 Skrevet 19. Maj, 2023 Randersmand skrev, for 5 timer siden: Er der nogen der ved om hun kysser? Ja, det gør hun. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrjames 81 Skrevet 31. Maj, 2023 Jeg kan desværre ikke tilknytte mig de positive toner, tværtimod. Aftalte en tid med Wendy og dukkede op som aftalt, blev taget imod af en pige uden makeup, som nemt kunne være hende, men det kunne også være hvilken som helst anden "generisk" blondine. Allerede der burde jeg nok være gået. Hun fik aftalte penge og så ellers i gang, blowjob uden som var okay på trods af at det varede ca 2,5 minut, så på med gummi og et valg mellem to stillinger.. Eh okay. Knalderiet var sådan set okay, hun føles godt men jeg blev sgu lidt frastødt da jeg kom til at mærke på hendes ben og ak og ve.. Ubarberede ben med stikkende hår.. Jeg kunne godt mærke på hende, at det måske var en off-dag for hende men så burde man have selvindsigt nok til ikke at arbejde, men altså ja hun får jo ikke sygdom med løn som os andre. Stod på gaden igen efter 18 minutter inkl bad - havde betalt for en halv time. Jeg tror at jeg bare fremadrettet skal holde mig til thaipiger og de få udenlandske piger som jeg har gode erfaringer med, for Wendy var sgu en nitte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg