Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/218823

Hej besøgte idag Tina efter hun endelig kom tilbage. Har mødt hende for nogen år siden og vildt nok så kunne hun os huske mig efter så lang tid siden. Hun er nu os en af de piger jeg har altid har kunne huske for hun er bare noget helt specielt. Man bliver bare så glad af og være sammen med hende for hun er en mega sjov og dejlig glad person. Og så er hun bare mega lækker og fræk.

Nå men efter en dejlig modtagelse med kys og kram startede vi ud med blow og hun laver trikket med og komme kondomet på med munden lækkert. Hun sutter mega godt var sku lige ved og komme. Så hende op og ride derud af hun var sku dejlig stram. Og sluttede af i missionær hvor jeg gav den gas og kom i et brøl.

Bagefter en dejlig god snak om alt muligt og jokede og grinte man bliver bare glad i låget sammen med hende. Hun ved ikke helt hvor lang tid hun bliver denne gang så skynd jer afsted ellers går i sku glip af noget. Og hvad der er skrevet i en anden tråd om at hun blevet tyk passer ihvertfald IKKE hun er sku dejlig petite lille og stram det hele sider som det skal sagde os til hende hun skulle få nogen nye gode billeder for hun er bedre i virkeligheden.

Lige hvad jeg havde brug for på sådan en koldt mørk vinter dag jeg kommer snart igen. 

Pas på hende det fortjener hun.

Redigeret af tulips

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...