AB455 3080 Skrevet 5. Februar, 2023 (edited) Vores allesammens kære sexede sexolog og orakel @Eva Nadine har givet mig en opgave og jeg beder nu jer om hjælp. Hvor fanden køber jeg de skide FemiDomer? Det hele udspringer af at jeg mukkede over kondomers ringe evne til at mærke kvindens skede ved penetration i tråden Sex uden kondom af @Danske Lærke. Sexolog-Evas svar, eller rettere opgave, var Prøv FemiDom og skriv om det. Som en anden husslaver, lystrer jeg naturligvis når Madam Eva giver en opgave og jeg gik derfor på jagt efter FemiDomet, men det er sgu lettere sagt end gjort, for det virker til at det uddøde for et årti eller mere siden. Jeg har med en kort research fundet én Dansk webshop som har det registreret, men det er ikke på lager. https://www.sexnetto.dk/search?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=Femidom&submit_search= MedicalNewsToday har en kort artikel det ikke er ældre end 2017 , der skriver lidt om fordele og ulemper, hvis nogen skulle have lyst til at nørde i det. https://www.medicalnewstoday.com/articles/309483 Jeg studsede blandt andet over "Sexual sensation may be reduced, and there may be noise during sex." og at det ikke var helt så sikkert som kondomer. Altså ikke helt så sikkert som kondom (dog primært pga. forkert anvendelse) og... støj (fnis) jeg forestiller mig enten knitren eller lyden af at du gnider på en ballon OG nedsat følelse, Eva I apoteket.dk kan man på dansk læse hvordan det opsættes. https://www.apoteket.dk/sundhed/praevention/femidom-kondom-til-kvinder Men hvor fanden køber jeg det henne? Og hvis der er andre der har erfaringer med dette glemte og ofte latterliggjorte produkt, så skriv endelig. Jeg er nysgerrig Redigeret 5. Februar, 2023 af AB455 Tilføjet lidt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 485 Skrevet 5. Februar, 2023 (edited) http://www.fabrikkernes-depot.dk/shop/femidom-med-3-213p.html Ja hvad gør man ikke for en broder i nød Når nu Madame har sat ham på en svær opgave Men hvis det ikke kan lade sig gøre @AB455 så må du se om madame vil lade dig bruge denne her. https://www.sinful.dk/latex-dansetrusse-til-kvinder Redigeret 5. Februar, 2023 af Mister12 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 5. Februar, 2023 Mister12 skrev, for 4 minutter siden: http://www.fabrikkernes-depot.dk/shop/femidom-med-3-213p.html Det er godtnok en kikset webshop. Til gengæld fik jeg fniseanfald af hele TO årsager på den side: Først: At der foran http:// står "Ikke sikker" på en side der sælger prævention og sexlegetøj Jeg er klar over at det kun betyder at det er en ikke særligt godt vedligeholdt webshop rent sikkerhedsmæssigt, og ikke har noget med produkterne at gøre. Dernæst: De har en produktkategori der hedder "Reparations Sæt" - igen... på en sexlegetøjshjemmeside Er det når man har knaldet silikone-missen helt i stykker og ikke har råd til at købe en ny? Eller hvis man har knækket dildoen i en turbo-krampe-orgasme og enten missen ELLER vibratoren er gået i stykker? Jeg ved ikke hvad de mener. Fordi... Når man klikker på "Reparations Sæt" står der Gudhjælpemig: "Ingen varer fundet" Jeg er kvæstet af grin over den side... ooooog samtidigt lettet. Nu har jeg købt 5 pakker Femidomer og 6x2 af de gode superbløde penisringe alligevel i håb om at de er bedre til lagerstyring end til webdesign Tusind tak Moster12. Du er en skatterøv Kærligst, Eva PS: @AB455 Hvis jeg fik tømt lageret, så sponserer jeg en 3-stk pakke til dig og projektet med den Frøken Fryd du udvælger til fælles-anmeldelse af Femidomet. Er I friske på at jeg venter "bag gardinet" med hornbriller og lærerinde-attitude på som backup og/eller praktisk seksualterapeut, hvis der går for meget fastelavns-femidom-fågup i projektet, så stiller jeg frivilligt op 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 450 Skrevet 5. Februar, 2023 https://www.kondomvarehuset.dk/ormelle-female-condom-kondomer.html 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 5. Februar, 2023 (edited) Har fået svar fra webshoppen... Citat Hej [mit rigtige navn], Tak for din ordre Femidom har været udgået af vores sortiment i nogle år, og varen er deaktiveret i vores shop. Vi undrer os derfor over, at du har kunnet gennemføre en bestilling af denne vare. Vi kan derfor, desværre ikke levere Femidom, men vi ekspedere naturligvis resten af din ordre. Med venlig hilsen [hendes rigtige navn] Øv sguda... nåmen jeg får da penisringene, og de var billige. Tænkte jeg måtte hellere lige gi' jer en opdatering, så vi ikke er for mange der putter det udgåede produkt i kurven. Håber at ingen nåede at gå amok! Ikke kun fordi at så kommer [hendes rigtige navn] da til at få en travl søndag aften! Fantastisk service at de svarer en søndag aften og så hurtigt i øvrigt! Er glad for lige at støtte dem selvom Femidom var en and. Jeg prøver kondomvarehuset... tak @Allan37 Jeg har kigget på dem før. Har også spurgt deres kundeservice om de ER ligesom Femidom, eller om det blot er helt almindelige kondomer der skulle føles særligt godt for kvinder. Det kunne de ikke svare på, og ville vende tilbage når de havde undersøgt det. De vendte aldrig tilbage, så jeg købte dem aldrig. Jeg prøver med en 5-pak... det er "kun" 120kr. plus fragt/porto. Nu må vi se om jeg løber tør for penge på min Dulle-konto før vi finder en webshop der kan levere... de reserverer jo beløbet allesammen i første omgang Redigeret 5. Februar, 2023 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 5. Februar, 2023 (edited) Eva Nadine skrev, for 1 time siden: PS: @AB455 Hvis jeg fik tømt lageret, så sponserer jeg en 3-stk pakke til dig og projektet med den Frøken Fryd du udvælger til fælles-anmeldelse af Femidomet. Er I friske på at jeg venter "bag gardinet" med hornbriller og lærerinde-attitude på som backup og/eller praktisk seksualterapeut, hvis der går for meget fastelavns-femidom-fågup i projektet, så stiller jeg frivilligt op For fanden kvindemenneske! Lige inden jeg skulle igang med maden havde jeg to-tre minutter til at bestille de skide FemiDomer som den kære @Mister12 havde været så venlig at finde til mig i fabriksudsalget fra forrige århundrede (og hvor skulle man ellers støve FemiDomer fra samme århundrede op, kan man tænke). Jeg lagde dem i kurven, skrev kontaktoplysninger ind, valgte betalingsform og vupti, så var kurven tømt og produktet udsolgt - aaaaaaaagh! Du kan roligt tage tæppebankeren med til næste fredagsbar, unge dame. Hmpf! Redigeret 5. Februar, 2023 af AB455 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 5. Februar, 2023 AB455 skrev, for 11 minutter siden: Jeg lagde dem i kurven, skrev kontaktoplysninger ind, valgte betalingsform og vupti, så var kurven tømt og produktet udsolgt - aaaaaaaagh! Jeg tror altså at det er fordi [hendes rigtige navn] fra webshoppen opdagede at de kunne lægges i kurven, selvom de ikke har været i deres sortiment i nogle år og hun fik rettet det førend du fik klikket, mon ikke? Men... jeg ta'r tæppebankeren med! Det her må da være tæt på hvad folk der alvorligt talt leger med dominans kalder for "switch" - først lystrer du underdanigt og så vil du gi' tæsk... vi må ha' hjælp til det her med bestemmer-flirt fra folk der har forstand på det Uanset hvad... jeg har købt 5 af dem der MÅSKE er ligesom Femidomer. Dem ta'r jeg med. Så kan du banke DEM i bund på nogen til Fredagsbar, og hvis det ikke lykkes kan du banke EEN gang på EEN balde med tæppebankeren. Deal? Kærligst, Eva PS: Jeg glæder mig stadig til at høre andres indlæg i tråden med deres erfaringer med Femidom som vel også var trådens oprindelige emne?... I må da være derude, drenge og piger? 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 5. Februar, 2023 Jeg har også benyttet mig af @Allan37 link, så tak for det Nu må vi se hvem af os der rent faktisk når at købe dem først @Eva Nadine 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 5. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, for 14 minutter siden: Det her må da være tæt på hvad folk der alvorligt talt leger med dominans kalder for "switch" - først lystrer du underdanigt og så vil du gi' tæsk... vi må ha' hjælp til det her med bestemmer-flirt fra folk der har forstand på det Og hvem er det så der... Eva Nadine skrev, for 2 timer siden: ...venter "bag gardinet" med hornbriller og lærerinde-attitude på som backup og/eller praktisk seksualterapeut, hvis der går for meget fastelavns-... ...switch-bdsm i den 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MR Yellow Fever 16 Skrevet 5. Februar, 2023 (edited) https://www.kondomland.dk/1-stk-femidom-p-598.html?bgsid=e2e25fb1996b8a33de827f6595e50a5a Redigeret 5. Februar, 2023 af MR Yellow Fever 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4424 Skrevet 5. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, for 2 timer siden: om det blot er helt almindelige kondomer der skulle føles særligt godt for kvinder. Det kunne de ikke svare på, og ville vende tilbage når de havde undersøgt det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 6. Februar, 2023 Jeg troede at femidomet blev et giga flop. Det er i øvrigt op fundet af en dansk læge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 6. Februar, 2023 (edited) jensen jr. skrev, 1 time siden: Jeg troede at femidomet blev et giga flop. Det er i øvrigt op fundet af en dansk læge. Ja, det var mildest talt ikke nogen forretningsmæssig succes. Jeg tror det var ilde markedsført først og fremmest. Det er ikke nemt, men det er godt... synes jeg Det var en dansk brevkasse læge så vidt jeg husker. https://da.wikipedia.org/wiki/Femidom#/media/Fil:Contraception_préservatif_féminin.jpg Her er en sådan "indeni" anatomisk tegning der viser hvad jeg mente med at putte et kondom ind i en flaske. Mine fingre er ikke lange nok til at nå helt ind til livmoderhalsen. Så jeg er ikke personligt i stand til at sætte det ind som de beskriver i vejledningen. Det kan også være en af årsagerne til at det floppede. Havde de skrevet "hvis det er vanskeligt, så knep det på plads med en dildo eller få partneren til at rode med det hvis dine fingre er for korte" eller hvis de havde haft en slags indføringshylster på en eller anden måde, ja så havde det måske været et mindre flop. Det finder vi aldrig ud af @MR Yellow Fever Tak! Jeg har købt STORE London kondomer i den butik før, men har aldrig tidligere set at de har haft Femidomer på lager. Snoldede lidt, og lagde 5 Pasante Femidomer i kurven også. @AB455 Op til flere forskellige mærker er nu indkøbt... du får travlt i år med at være Femidom Prøve Knud! Det er alletiders undskyldning for at besøge en masse forskellige kvinder. "Jamen, jeg var nødt til det... Eva sagde at jeg skulle" Gad vide om jeg kommer i søgelyset fordi jeg enten opfordrer til prostitution, eller presser en mand til at have sex med andre for egen økonomisk vindings skyld? Altså en positiv anmeldelse af Femidom hvis jeg har aktier i firmaet, er vel for egen vindings skyld?! Jeg må hellere lade være med at købe aktier, bare for at være på den sikre side Redigeret 6. Februar, 2023 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 6. Februar, 2023 (edited) Eva Nadine skrev, for 3 timer siden: du får travlt i år med at være Femidom Prøve Knud! Tak søde, flere må gerne melde sig, så jeg ikke ender med en lyskenskade. Eva Nadine skrev, for 3 timer siden: Jeg må hellere lade være med at købe aktier, bare for at være på den sikre side Mon ikke det i alle tilfælde er en økonomisk klog beslutning? Glæder mig nu til at prøve det og som sagt gerne reviews fra flere, nu vi har fået os en lokal FemiDom-pusher. Det kunne da være interessant at høre fra flere om det rent faktisk kunne bidrage til den gode oplevelse. Og nu er der jo venlige brødre der har bidraget med direkte links til velassorterede butikker Redigeret 6. Februar, 2023 af AB455 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 485 Skrevet 6. Februar, 2023 AB455 skrev, for 9 minutter siden: Tak søde, flere må gerne melde sig, så jeg ikke ender med en lyskenskade. Min ikke det i alle tilfælde er en økonomisk klog beslutning? Glæder mig nu til at prøve det og som sagt gerne reviews fra flere, nu vi har fået os en lokal FemiDom-pusher. Det kunne da være interessant at høre fra flere om det rent faktisk kunne bidrage til den gode oplevelse. Og nu er det jo venlige brødre der har bidraget med direkte links til velassorterede butikker Ja nu var min henvisning jo ikke noget stort hit, beklager@AB455. Men det satte da lidt liv i flere herinde Men vi vil da gerne høre om de famøse Femidoms kommer frem til modtagerne Måske skulle du løfte din henvisning om hjælp til andre, enten i skurvognen eller til næste fredagsbar Vi kan jo ikke have at du bliver ukampdygtig i en længere periode Som muketerene siger en for alle, alle for en Men det kræver jo også at de dejlige GP, er med på dette store videnskabelige forsøg, der nu er sat i værk af @AB455 og @Eva Nadine Det ender vel med at ovennævnte kan få den PH-D for forsøget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 6. Februar, 2023 (edited) Mister12 skrev, for 19 minutter siden: Men det kræver jo også at de dejlige GP, er med på dette store videnskabelige forsøg, der nu er sat i værk Ja, det kunne da være kanon hvis pigerne herinde bød ind her i tråden hvis de har lyst til at prøve det af! Men jeg er usikker på om det vil være et brud på reglerne om at man ikke må reklamere for sig selv. Jeg tænker dog at et indlæg her i tråden med "det lyder da som noget jeg kunne tænke mig at prøve" vel ikke er en direkte reklame for sig selv, da dette ikke er en efterlysnings-tråd, men [Generel debat]. Men hvad ved jeg? Men mænd der kunne tænke sig at prøve det af kan da skrive her i tråden i hvert fald... og så kan pigerne der læser og måske har lyst, jo selv skrive privat besked til de mænd der har vist interesse for Femidom-testknald. Altså det bliver ikke mig der kommer til at reagere, blot til orientering. Jeg har ligesom lukket for tilgang så min interesse for "projektet" bør ikke misforståes som om at jeg er frisk på at deltage i forsøget/projektet Vi må ha' nogle flere deltagere af begge køn på banen. På forhånd, tak Er der virkelig ingen af de mange læsere af tråden der selv har erfaringer (gode eller dårlige) med Femidom? Redigeret 6. Februar, 2023 af Eva Nadine 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fullerman 53 Skrevet 6. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, for 2 timer siden: Ja, det kunne da være kanon hvis pigerne herinde bød ind her i tråden hvis de har lyst til at prøve det af! Men jeg er usikker på om det vil være et brud på reglerne om at man ikke må reklamere for sig selv. Jeg tænker dog at et indlæg her i tråden med "det lyder da som noget jeg kunne tænke mig at prøve" vel ikke er en direkte reklame for sig selv, da dette ikke er en efterlysnings-tråd, men [Generel debat]. Men hvad ved jeg? Men mænd der kunne tænke sig at prøve det af kan da skrive her i tråden i hvert fald... og så kan pigerne der læser og måske har lyst, jo selv skrive privat besked til de mænd der har vist interesse for Femidom-testknald. Altså det bliver ikke mig der kommer til at reagere, blot til orientering. Jeg har ligesom lukket for tilgang så min interesse for "projektet" bør ikke misforståes som om at jeg er frisk på at deltage i forsøget/projektet Vi må ha' nogle flere deltagere af begge køn på banen. På forhånd, tak Er der virkelig ingen af de mange læsere af tråden der selv har erfaringer (gode eller dårlige) med Femidom? Altså, jeg har faktisk fået lyst til at prøve det efter Eva's skriverier om det, jeg tænker at følelsen af fri pik også tiltaler mig samtidig med det stadig er sikkert.. nu mangler jeg blodt at få fat i sådan et femidom som jeg kan prøve, sammmen med min faste pige. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MR Yellow Fever 16 Skrevet 6. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, for 3 timer siden: Altså det bliver ikke mig der kommer til at reagere, blot til orientering. Jeg har ligesom lukket for tilgang Det er jo direkte uretfærdigt for os der ikke har mødt dig endnu Men på den anden side, så kan jeg ikke løbe risikoen for igen at få 2 favorit piger, det kan jeg ikke holde til, hverken mentalt eller økonomisk så jeg må "nøjes" med hende jeg har nu 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 6. Februar, 2023 MR Yellow Fever skrev, for 15 minutter siden: Det er jo direkte uretfærdigt for os der ikke har mødt dig endnu Du kan jo godt komme til at møde @Eva Nadine til lingam massage. Det er nok bare ikke helt det samme hvis du skal teste FemiDomet, med mindre du er usædvanligt veludrustet Men vi hører da gerne om det hvis din faste er frisk på at prøve det af med dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 6. Februar, 2023 (edited) MR Yellow Fever skrev, for 3 timer siden: Det er jo direkte uretfærdigt for os der ikke har mødt dig endnu Men på den anden side, så kan jeg ikke løbe risikoen for igen at få 2 favorit piger, det kan jeg ikke holde til, hverken mentalt eller økonomisk så jeg må "nøjes" med hende jeg har nu Du har fuldstændigt ret! Altså nu har chancen sådan set været der i mere end 20 år! Nu nyder jeg mit otium som semi-selvpensioneret glædespige og hobby-elskerinde og har lukket for tilgang efter at have knaldet det halve af København on/off i årtier. Sprang man ikke på i tide, er det i hvert fald ikke fordi jeg har spillet kostbar!... Det har jeg kun gjort i et års tid Hun lyder dejlig og det er den HELT rigtige prioritering! I med Femidomet sammen med hende - det er snart Fastelavn alligevel Redigeret 6. Februar, 2023 af Eva Nadine 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg