Guest Thai-mesteren Skrevet 6. Februar, 2023 Hej Er der nogen der ved om det stadig er muligt at købe et simkort hvor det ikke kræves man skal vise pas/id osv. Altså hvor man bare køber et nr og så betaler for forbrug ? Og kan man gøre det i butikker ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 6. Februar, 2023 Thai-mesteren skrev, 1 time siden: Hej Er der nogen der ved om det stadig er muligt at købe et simkort hvor det ikke kræves man skal vise pas/id osv. Altså hvor man bare køber et nr og så betaler for forbrug ? Og kan man gøre det i butikker ? Elgiganten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 111 Skrevet 6. Februar, 2023 Thai-mesteren skrev, 1 time siden: Hej Er der nogen der ved om det stadig er muligt at købe et simkort hvor det ikke kræves man skal vise pas/id osv. Altså hvor man bare køber et nr og så betaler for forbrug ? Og kan man gøre det i butikker ? Jeg hentede et simkort til Lycamobile i en indvandrerkiosk, der forhandlede Lycamobile. Søg efter forhandlere på google. Simkortet var ganske gratis, da det er uden data. Altså kun tale og sms. Det kan tankes op på enhver Cirkel K tankstation. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luca1234 28 Skrevet 6. Februar, 2023 Thai-mesteren skrev, for 2 timer siden: hvor det ikke kræves man skal vise pas/id osv. Desværre. Mette og Lars har indført en ny lov, hvor du kun kan købe taletid i en gang om ugen åbne butikker ala Systembolaget og du skal både vise pas og underskrive et dokument, hvor du fortæller, hvad du skal bruge det til, hvorpå en særlig afdeling af politiet vil besøge dig en gang om måneden og aflæse dit forbrug. Ej det bare gas. Bestil på hjemmesiden (dit foretrukne mærke) og få det leveret, hvis du ikke kan/må/tør gå ind i Føtex, OK, Cirkel K, Asian Food Market, 3, Elgiganten, Kvickly, Fakta, Netto, Irma..... Billigste Taletidskort - Komplet oversigt over taletidskort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 6. Februar, 2023 luca1234 skrev, for 13 minutter siden: Bestil på hjemmesiden (dit foretrukne mærke) og få det leveret, hvis du ikke kan/må/tør gå ind i Føtex, OK, Cirkel K, Asian Food Market, 3, Elgiganten, Kvickly, Fakta, Netto, Irma..... Billigste Taletidskort - Komplet oversigt over taletidskort Kan man stadig det uden at logge ind med MitID? Ikke i de 3 teleselskaber jeg har abonnement, kan man sidst jeg spurgte. Telia, Oister og 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 6. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, for 11 minutter siden: Kan man stadig det uden at logge ind med MitID? Ikke i de 3 teleselskaber jeg har abonnement, kan man sidst jeg spurgte. Telia, Oister og 3 Tror ikke jeg har brugt MitID på mit sim kort fra Lebara. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 6. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, for 22 minutter siden: Ikke i de 3 teleselskaber jeg har abonnement, kan man sidst jeg spurgte. Telia, Oister og 3 Oister og 3 er det samme, eller rettere, 3 ejer Oister. Jeg var lige inde for at checke Lebara.dk. De beder ikke om MitID Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 361 Skrevet 6. Februar, 2023 AB455 skrev, for 4 timer siden: Tror ikke jeg har brugt MitID på mit sim kort fra Lebara. Men så er det sporbart via betalingen (Follow the money) Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 6. Februar, 2023 TordenSkjold skrev, 1 time siden: Men så er det sporbart via betalingen (Follow the money) Skjold. Jep, når jeg tanker op, så er det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4640 Skrevet 6. Februar, 2023 TordenSkjold skrev, for 3 timer siden: Men så er det sporbart via betalingen (Follow the money) Skjold. Du har i princippet ret. Jeg er grundlæggende en af dem, som værdsætter diskretion, men lige præcis denne type sporbarhed ville jeg dog være ret ligeglad med. Vi skal vel næsten ud i en mordefterforskning eller noget, der ligner, førend nogen vil gøre sig den anstrengelse at lave den kobling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luca1234 28 Skrevet 7. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, for 17 timer siden: uden at logge ind med MitID Gjorde det i november 22: svar skyldig om det i 23 ikke er muligt. Det er muligt ja. Køb Taletidskort uden abonnement - Billig Taletid med data Duca Greentel Lebara Lyca Virker da også helt gakkelak, hvis man på en tankstation, i Kvickly eller Føtex skulle vise dokumentation for at købe en stratpakke med Sim og taletid, man så senere kan toppe op manuelt eller online. Er det DK eller Nordkorea. En sød pige har netop fortalt mig i tlf, at det hos Lebara nogle gange er muligt uden Mitid og nogle gange titter Mitid åbenbart frem og siger bøh og kræver login. Tænker man blot prøver og er man ikke glad for Mitid, sporing og pas fremvisning, lusker man ned lige før lukketid eller 2 sekunder efter åbningstid i Coop365 eller Føtex og....GUD, man kan blot selv betale den ved selvscanningsmaskinerne (håb maskinen opfører sig ordentligt den dag!). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg