Hop til indhold
franskelskeren

Dajana i Christiansfeldt

Recommended Posts

Dajana er af polsk afstamning, men har været i DK i mange år. Hun er nogle år (8-10 vil jeg tro)ældre en det hun opgiver. Hun er fræk og med på det meste for rimelige penge. Hun ser noget slidt ud, men alligevel på den frække måde. Hun har indimellem fået en del at drikke når hun tager mod besøg og har faktisk et par gange været synlig beruset. Hun har tilbudt alt uden kondom i mange år. Så man skal nok lige overveje risikoen for at få noget med hjem. Jeg har kun selv brugt gummi hos hende af samme årsag. Og nej det er ikke en opfordring til at høre jeres meninger omkring sex uden kondom i denne tråd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sailorman skrev, for 19 timer siden:

Hun har indimellem fået en del at drikke når hun tager mod besøg og har faktisk et par gange været synlig beruset. 

Har besøgt hende engang hvor hun var det man kalder pløre fuld, men det gjorde hende ikke mindre liderlig, snare tværtimod ;)  Vi havde aftalt en halv time, og hver gang jeg var kommet, smilede hun og træk gummiet af og lade det på natbordet og sagde, skal vi se om den kan mere, hvorefter hun gik i gang med finger og læber til den stod igen, fem fyldte gummimænd lå på parade, da jeg gik efter et par timer. På et tidspunk ville hun stå ind over ryggen på en lænestol, skulle holde om hendes hofter og give hende den hårdt. Men det kneb for hende, at holde balancen, så det måtte opgives. Det gik bedst når hun lå på ryggen, til nød på alle fire.

På et tidspunk tog hun en sluk af en Kondi vand og rakte mig flasken, der var ikke meget brus i den Kondivand, da den var kraftig fortyndet med Vodka. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest altidudengummi
Sailorman skrev, den 7.2.2023 at 14:36:

Hun har tilbudt alt uden kondom i mange år. Så man skal nok lige overveje risikoen for at få noget med hjem. Jeg har kun selv brugt gummi hos hende af samme årsag. Og nej det er ikke en opfordring til at høre jeres meninger omkring sex uden kondom i denne tråd. 

Men det er ok at du deler din mening om sex uden gummi og spredde falske rygter om en GP? Mon ikke hun er voksen nok til at blive testet ind i mellem, og mon ikke brugerne her på boardet er voksne nok til selv at afgøre om det er risikoen værd at knalde hende uden gummi?

Jeg håber at moderator for engangs skyld opper sig og sletter dit indlæg. Og ja jeg oprettede denne profil med det ene formål at lave dette indlæg og fortsætte din afsporing.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg har besøgt Dajana en hel del gennem årene. Og ja, hun har været 48 i nok 5 år nu. Men hun er sgu super sexet og altid liderlig, uanset hvor gammel hun er/ikke er. Jeg har også oplevet hende fuld en enkelt gang, men det var så også den eneste gang hvor hun ikke var til noget. 

Hun er til næsten alt. Også analsex, mod ekstra. Også uden kondom. Jeg har altid nydt sex med hende, og om sommeren også kneppet hende i røven ude på hendes terrasse (hun var i Eva kostume og i gang med have arbejde da jeg kom, og hun spurgte om ikke jeg bare smed tøjet og vi blev uden for, det var for varmt til at være inde), hvor efter vi urinerede på hinanden inden vi røg en smøg, blev skyllet med hendes vandslange, og kneppede videre uden for. Hun er sgu fræk og med på det meste. En god 2 timers tur med hende uden kondom, med anal og lidt urin, kostede 5000 kr. før coronaen. Jeg ved ikke hvad hun vil have nu for sådan en tur. Jeg har også engang betalt en del af en anden kundes tur, for at få lov til at se ham have sex med hende, men DET kommer sjovt nok an på den pågældende kunde, ham her var dog med på den. 

Hun ser lidt ældre ud, hendes små dejlige bryster hænger lidt mere end for 12-13 år siden, og hun har fået noget sværere ved at få anklerne bag om hovedet, men hun er stadig virkelig et super knald. Især hvis man ikke er nærig.

Redigeret af Guest85

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...