Hop til indhold
FirstloveMalai

Thai massage og wellness i Hobro

Recommended Posts

Så blev det tid til at få løsnet op i kroppen igen.

Valget faldt på Hobro thai massage og wellness på Jernbanegade. jeg tror ikke de har en officiel annonce, men en sms blev afsendt og der var hurtigt arrangeret en times massage.

Jeg ønsker for det meste bare at få en rigtig dejlig og hård massage - og så må man jo se hvad der sker :lol:

Stedet ligger mindre diskret ud til en forholdsvis trafikeret vej i byen, dog vrimler det ikke med mennesker i den forstand.

Mutter viser mig ind til værelset med briksen, hvorefter en yngre, men desværre, meget grimmere thai kommer ind.

Én times fremragende massage senere (virkelig god) stryger den ind på en top 2 over thai massager, jeg har fået. der er bare et men, hun? var så grim at jeg var i tvivl om det reelt set var en kvinde. derfor kunne jeg simpelthen ikke komme i forhøjet stemning. derfor blev det både nejtak til både hand- og blowjob

Ved desværre ikke hvad massøren hedder, for jeg vil helst bestemt anbefale det. hvis man er til en semi hård og god dyb massage.

DBH,

FLM

Del dette indlæg

Link til indlæg
nicefyr333 skrev, for 4 timer siden:

var det på en hverdag eller? jeg fik massage der i lørdags.. det var af en gammel krage.. og virkelig dårlig massage...

Ja det var en fredag omkring kl 12.

Del dette indlæg

Link til indlæg
8940randers skrev, den 23.5.2023 at 15:24:

nogen der har været der fornyligt, lidt trist man ikke ved hvem man møder

Biksen er flyttet op i Adelgade, står der på et skilt på gammel lokation.

Nogen der har prøvet sig der?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...