Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften Folkens :)

Jeg var på besøg hos Aisha her til aften i Horsens  

Ingen tvivl om hun er voldsomt lækker og er vanvittig god til at babbe gren  

Væremåden er jeg dog knap så imponeret over :) 

Sur over at jeg tyggede tyggegummi . Sur over jeg havde kolde hænder . Sur over kondomet ikke sad ordentligt . 

Sidst men ikke mindst det ultimative turnoff hendes hånd ved min pik i mens jeg tog hende bagfra .

Måske hun havde haft en lang dag på kontoret :)

Vi må op på hesten igen .

https://annoncelight.dk/showad/245948

Redigeret af Kongen8700

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv er det bare mig der syntes at mange af pigerne fra øst Europa ( går jeg ud fra hun også er)" kan være lidt kolde og lidt sure I det?

Jeg synes i hvert fald jeg har haft flere halv eller helt kedelige oplevelser med piger fra de øst europæiske lande. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kongen8700 skrev, for 12 timer siden:

Godaften Folkens :)

Jeg var på besøg hos Aisha her til aften i Horsens  

Ingen tvivl om hun er voldsomt lækker og er vanvittig god til at babbe gren  

Væremåden er jeg dog knap så imponeret over :) 

Sur over at jeg tyggede tyggegummi . Sur over jeg havde kolde hænder . Sur over kondomet ikke sad ordentligt . 

Sidst men ikke mindst det ultimative turnoff hendes hånd ved min pik i mens jeg tog hende bagfra .

Måske hun havde haft en lang dag på kontoret :)

Vi må op på hesten igen .

https://annoncelight.dk/showad/245948

Jeg har oplevet det samme. Jeg besøgte hende for et styk tid siden. Meget kold og kommando attitude. Det virkede som alt skulle overstås i en fart. 

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har oplevet det samme. Jeg besøgte hende for et styk tid siden. Meget kold og kommando attitude. Det virkede som alt skulle overstås i en fart. 

Super fin info så er det ikke mig som der er noget galt med :-) 

Nemlig fuldstændig rigtig det du skriver.  Måske hun skulle skrue lidt ned for antallet af kunder eller tage en pause . :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Samme oplevelse jeg havde med Aisha i Odense....kedelig oplevelse og service....ligeledes en kold og kommanderende attitude fra Aisha....ikke rart:wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 1 minut siden:

Samme oplevelse jeg havde med Aisha i Odense....kedelig oplevelse og service....ligeledes en kold og kommanderende attitude fra Aisha....ikke rart:wacko:

Skønt at se folk kommer på banen for de anmeldelser hun linker til på hendes side er jo stort set kun positive.  Virkeligheden er så sandelig en anden nu :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende 10 gange indenfor de sidste 2 år - senest i Århus for en uge siden. Har haft rigtig mange gode oplevelser med hende. Hun er en bestemt pige, som siger fra, hvis man gør noget hun ikke er vild med. Det har jeg ikke noget problem med. Jeg er også kun til blid sex. Ellers har jeg oplevet hende som meget nærværende med lækre tungekys. Hendes blowjob er også i særklasse. Det eneste problem jeg har med hende er at jeg er ca en halv meter højere end hende. Kan godt være lidt udfordrende i nogle stillinger. Heldigvis rider hun skide godt.

Men hun er en meget petit pige, som ikke er til hård sex. Det skal man være forberedt på.

Redigeret af Lange

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold op hvor er jeg glad for et indlæg som dette, hun har masser af positive anmeldelser så jeg tænkte at jeg nok ville blive haglet ned hvis jeg skrev om min oplevelse.

Jeg havde ca samme oplevelse sidst jeg besøgte hende, det var lidt "træls" som man siger på jysk, og der besluttede jeg mig for at det var sidste gang jeg besøgte hende.

Jeg er meget blid, stille og rolig, men hun har for alvor alle alarmklokkerne ude for hvad man laver og gør, så det bliver bare aldrig rigtig godt. Og ja som flere påpeger lidt kold attitude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 2 minutter siden:

men hun har for alvor alle alarmklokkerne ude for hvad man laver og gør, så det bliver bare aldrig rigtig godt

Spot on, hvad angår Aisha og hendes service....meget præcist formuleret......hun er så meget oppe på dupperne med overvågningen, at man nærmest føler man er i seng med en stasi-agent....dette gjorde, at jeg mistede lysten...gør dit, gør dat, pas på etc....totalt turn off.....og jeg var selvf. blid som en engel og passede på hende...

Man betaler vel også for at nyde og slappe af ...ikke stresse og føle sig overvåget:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 3 minutter siden:

Spot on, hvad angår Aisha og hendes service....meget præcist formuleret......hun er så meget oppe på dupperne med overvågningen, at man nærmest føler man er i seng med en stasi-agent....dette gjorde, at jeg mistede lysten...gør dit, gør dat, pas på etc....totalt turn off.....og jeg var selvf. blid som en engel og passede på hende...

Man betaler vel også for at nyde og slappe af ...ikke stresse og føle sig overvåget:(

Nemlig- jeg mistede også lysten efter al det kommando. :-x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt denne pige én gang før, og det var en blandede oplevelse.  Jeg valgte at give hende et besøg mere i går, da hun virkelig er en lækker sag, så når hun alligevel var i Vejle, så tog jeg chancen.

Hun var i meget bedre humør i går end første gang jeg besøgte hende, så synes det var en 8/10 oplevelse. Virkelig lækker pige, og det trækker selvfølgelig også op :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...