Kongen8700 40 Skrevet 10. Februar, 2023 (edited) Godaften Folkens Jeg var på besøg hos Aisha her til aften i Horsens Ingen tvivl om hun er voldsomt lækker og er vanvittig god til at babbe gren Væremåden er jeg dog knap så imponeret over Sur over at jeg tyggede tyggegummi . Sur over jeg havde kolde hænder . Sur over kondomet ikke sad ordentligt . Sidst men ikke mindst det ultimative turnoff hendes hånd ved min pik i mens jeg tog hende bagfra . Måske hun havde haft en lang dag på kontoret Vi må op på hesten igen . https://annoncelight.dk/showad/245948 Redigeret 10. Februar, 2023 af Kongen8700 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 11. Februar, 2023 Øv er det bare mig der syntes at mange af pigerne fra øst Europa ( går jeg ud fra hun også er)" kan være lidt kolde og lidt sure I det? Jeg synes i hvert fald jeg har haft flere halv eller helt kedelige oplevelser med piger fra de øst europæiske lande. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 11. Februar, 2023 (edited) Kongen8700 skrev, for 12 timer siden: Godaften Folkens Jeg var på besøg hos Aisha her til aften i Horsens Ingen tvivl om hun er voldsomt lækker og er vanvittig god til at babbe gren Væremåden er jeg dog knap så imponeret over Sur over at jeg tyggede tyggegummi . Sur over jeg havde kolde hænder . Sur over kondomet ikke sad ordentligt . Sidst men ikke mindst det ultimative turnoff hendes hånd ved min pik i mens jeg tog hende bagfra . Måske hun havde haft en lang dag på kontoret Vi må op på hesten igen . https://annoncelight.dk/showad/245948 Jeg har oplevet det samme. Jeg besøgte hende for et styk tid siden. Meget kold og kommando attitude. Det virkede som alt skulle overstås i en fart. Redigeret 11. Februar, 2023 af Le courvoisier 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongen8700 40 Skrevet 11. Februar, 2023 Le courvoisier skrev, for 7 minutter siden: Jeg har oplevet det samme. Jeg besøgte hende for et styk tid siden. Meget kold og kommando attitude. Det virkede som alt skulle overstås i en fart. Super fin info så er det ikke mig som der er noget galt med Nemlig fuldstændig rigtig det du skriver. Måske hun skulle skrue lidt ned for antallet af kunder eller tage en pause . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 11. Februar, 2023 Samme oplevelse jeg havde med Aisha i Odense....kedelig oplevelse og service....ligeledes en kold og kommanderende attitude fra Aisha....ikke rart 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongen8700 40 Skrevet 11. Februar, 2023 GIANT COCK skrev, for 1 minut siden: Samme oplevelse jeg havde med Aisha i Odense....kedelig oplevelse og service....ligeledes en kold og kommanderende attitude fra Aisha....ikke rart Skønt at se folk kommer på banen for de anmeldelser hun linker til på hendes side er jo stort set kun positive. Virkeligheden er så sandelig en anden nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 11. Februar, 2023 (edited) Jeg har besøgt hende 10 gange indenfor de sidste 2 år - senest i Århus for en uge siden. Har haft rigtig mange gode oplevelser med hende. Hun er en bestemt pige, som siger fra, hvis man gør noget hun ikke er vild med. Det har jeg ikke noget problem med. Jeg er også kun til blid sex. Ellers har jeg oplevet hende som meget nærværende med lækre tungekys. Hendes blowjob er også i særklasse. Det eneste problem jeg har med hende er at jeg er ca en halv meter højere end hende. Kan godt være lidt udfordrende i nogle stillinger. Heldigvis rider hun skide godt. Men hun er en meget petit pige, som ikke er til hård sex. Det skal man være forberedt på. Redigeret 11. Februar, 2023 af Lange 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 11. Februar, 2023 Hold op hvor er jeg glad for et indlæg som dette, hun har masser af positive anmeldelser så jeg tænkte at jeg nok ville blive haglet ned hvis jeg skrev om min oplevelse. Jeg havde ca samme oplevelse sidst jeg besøgte hende, det var lidt "træls" som man siger på jysk, og der besluttede jeg mig for at det var sidste gang jeg besøgte hende. Jeg er meget blid, stille og rolig, men hun har for alvor alle alarmklokkerne ude for hvad man laver og gør, så det bliver bare aldrig rigtig godt. Og ja som flere påpeger lidt kold attitude. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 11. Februar, 2023 MrLovaLova skrev, for 2 minutter siden: men hun har for alvor alle alarmklokkerne ude for hvad man laver og gør, så det bliver bare aldrig rigtig godt Spot on, hvad angår Aisha og hendes service....meget præcist formuleret......hun er så meget oppe på dupperne med overvågningen, at man nærmest føler man er i seng med en stasi-agent....dette gjorde, at jeg mistede lysten...gør dit, gør dat, pas på etc....totalt turn off.....og jeg var selvf. blid som en engel og passede på hende... Man betaler vel også for at nyde og slappe af ...ikke stresse og føle sig overvåget 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 11. Februar, 2023 GIANT COCK skrev, for 3 minutter siden: Spot on, hvad angår Aisha og hendes service....meget præcist formuleret......hun er så meget oppe på dupperne med overvågningen, at man nærmest føler man er i seng med en stasi-agent....dette gjorde, at jeg mistede lysten...gør dit, gør dat, pas på etc....totalt turn off.....og jeg var selvf. blid som en engel og passede på hende... Man betaler vel også for at nyde og slappe af ...ikke stresse og føle sig overvåget Nemlig- jeg mistede også lysten efter al det kommando. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Super6banditten 54 Skrevet 11. Februar, 2023 Aisha er en primadonna prinsesse GP og fantastisk. Jeg glæder mig vildt til hun kommer til Bording igen. Men hold jer bare væk hvis I ikke forstår at værdsætte hende. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 934 Skrevet 26. Februar, 2023 Har besøgt denne pige én gang før, og det var en blandede oplevelse. Jeg valgte at give hende et besøg mere i går, da hun virkelig er en lækker sag, så når hun alligevel var i Vejle, så tog jeg chancen. Hun var i meget bedre humør i går end første gang jeg besøgte hende, så synes det var en 8/10 oplevelse. Virkelig lækker pige, og det trækker selvfølgelig også op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg