Borende X 25042 Skrevet 5. December, 2013 (edited) Jamen, du må jo så være en hel del mere spændstig, Borende X, end alderen og alderdomshjemmet ellers giver indtryk af... Den slags "akrobatik" er jeg selv alt for stivnakket til..... Ind imellem får jeg min ungdoms jættekraft tilbage . Det sker, når vrede, frustrationer og skuffede forventninger bliver for store Redigeret 5. December, 2013 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. December, 2013 Ind imellem får jeg min ungdoms jættekraft tilbage . Det sker, når vrede, frustrationer og skuffede forventninger bliver for store Er det ikke noget med at man bliver lidt krum rygget med alderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. December, 2013 ....og det BJ, hun trods alt, begyndte på, var under al kritik. Det klarede jeg bedre selv på hotelværelset :wink: . Jamen BX dog, det lyder s'gu avanceret at give sig selv et BJ, bare du ikke knækker nakken ved at udføre den slags gymnastiske udfoldelser. Som ThorsHammer skrev, så overrasker du endnu en gang. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. December, 2013 (edited) Jamen BX dog, det lyder s'gu avanceret at give sig selv et BJ, bare du ikke knækker nakken ved at udføre den slags gymnastiske udfoldelser. Som ThorsHammer skrev, så overrasker du endnu en gang. Mvh smo Hej Smo. Tak for, at du helt eksplicit gør opmærksom på denne lille "forskrivelse" fra min side. Jeg havde nemlig ikke i første omgang fattet Hammerens pointe :oops:. Og nej, så akrobatisk er jeg heller ikke, ligesom udstyret langt fra når op i "tilgængelig" højde til denne øvelse :lol:. Men kom der et billigt grin ud af det, er det vel i grunden ikke så galt? Redigeret 6. December, 2013 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg