J@n38 84 Skrevet 11. Februar, 2023 Findes der slet ingen piger, som ikke skal have betaling på forskud? Har lige snakket med en, der ville have 300 forud for at komme og ialt 3200 for 2 timers hygge. Nogen der har kendskab til en gravid gp? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2413 Skrevet 12. Februar, 2023 Lad for guds skyld vær med at betale forud hvis du ikke vil tags ved røven! Forudbetaling = NEJ TAK! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2023 J@n38 skrev, for 4 timer siden: Findes der slet ingen piger, som ikke skal have betaling på forskud? Har lige snakket med en, der ville have 300 forud for at komme og ialt 3200 for 2 timers hygge. Nogen der har kendskab til en gravid gp? Mit indtryk er, at de fleste piger ikke kræver penge på forskud. Af de piger jeg har besøgt/tænkt at besøge, er det måske 0.1 %, der har spurgt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 12. Februar, 2023 Aldrig betal forud. Bare læs herinde, og så ved du hvorfor. masser tråde omkring det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 12. Februar, 2023 Aldrig betale hele beløbet på forhånd. Jeg og nogle andre køre med reservation eller depotium (Der er forskel på disse 2 ord i forhold til loven) Jeg køre med det eleven mulighed, ikke et krav. Og det er et mindre beløb. Du skal også her ved disse krav/mulighed se dig for, er det en ny annonce så No Go, Dansk eller udlands pige sidste No Go, har du kunne snakke i tlf med pigen selv, hvis ikke i hverfald No Go. har hun ved siden af en gamle annonce også en hjemmmeside, med eget købt web navn, siger lidt ekstra om hun gør meget ud af sit job, og meget seriøst. Disse seriøse piger vil ikke hænge ud herinde for at snyde gæster. Så se dig for, ikke kun mave fornemmelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg