Excess ‘cause I can 28 Skrevet 12. Februar, 2023 (edited) Hej alle Så fik jeg langt om længe efterprøvet de mange anbefalinger af den yndige Melinda. En morgen-seance som første gæst med 1t + mega, var det jeg gik efter. https://annoncelight.dk/showad/352519 Billederne på profilen lyver ikke og hun er et ungt nips, med fræk mager krop og en super lækker fisse. Det hele er så velproportioneret og hun er så fin. Man kan have en mening om tænderne, men for mit vedkommende synes jeg det giver noget karakter og frækhed. Hun gør alt hvad hun kan for at få dig til at føle dig velkommen og kæmpede sit for at min 2. omgang blev med succesfuld output - desværre uden held. Ikke hendes fejl, der var bare ikke mere krudt i banditten. Stedet i Viborg er fornuftig diskret og gemt ad nogle små gader, og man kan parkere kort derfra uden nogen bemærker det. Jeg vil helt sikkert besøge hende igen ved snarlig lejlighed - sikke et venligt menneske, og empatisk. I kan glæde jer i Kolding kommende uge! Redigeret 12. Februar, 2023 af Excess ‘cause I can 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest denflinke Skrevet 12. Februar, 2023 Ja hun er skøn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stigstig 52 Skrevet 12. Februar, 2023 denflinke skrev, for 1 time siden: Ja hun er skøn Prøv lige hende her, hun er top doller. ca. 500 meter fra Melinda, er også på vagt idag https://annoncelight.dk/showad/336380 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Excess ‘cause I can 28 Skrevet 12. Februar, 2023 Det må blive næste nål i kortet. Men planen var ellers en tur til Vejle tirsdag eller onsdag til en af roste thai’er. Så måske hende der stadig er der sidst på ugen, så klarer vi den der ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest denflinke Skrevet 12. Februar, 2023 stigstig skrev, for 21 minutter siden: Prøv lige hende her, hun er top doller. ca. 500 meter fra Melinda, er også på vagt idag https://annoncelight.dk/showad/336380 Hun ser også top skøn ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håbet 10 Skrevet 12. Februar, 2023 stigstig skrev, 1 time siden: Prøv lige hende her, hun er top doller. ca. 500 meter fra Melinda, er også på vagt idag https://annoncelight.dk/showad/336380 Hejsa... Er det inde midt i Viborg pigerne er eller er det uden for byen.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kom med et tilbud 5 Skrevet 12. Februar, 2023 Håbet skrev, for 17 minutter siden: Hejsa... Er det inde midt i Viborg pigerne er eller er det uden for byen.? Læser du ikke anmeldelsen ??? Er det så svært ??? Melinda Stedet i Viborg er fornuftig diskret og gemt ad nogle små gader, og man kan parkere kort derfra uden nogen bemærker det. den anden ligger 500 meter fra Melinda. læste du det ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Excess ‘cause I can 28 Skrevet 12. Februar, 2023 I nærheden af Føtex. Tror jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håbet 10 Skrevet 12. Februar, 2023 Excess ‘cause I can skrev, for 2 timer siden: I nærheden af Føtex. Tror jeg Tak for et brugbart svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håbet 10 Skrevet 12. Februar, 2023 kom med et tilbud skrev, for 3 timer siden: Læser du ikke anmeldelsen ??? Er det så svært ??? Melinda Stedet i Viborg er fornuftig diskret og gemt ad nogle små gader, og man kan parkere kort derfra uden nogen bemærker det. den anden ligger 500 meter fra Melinda. læste du det ??? Nu kunne det jo også være små gader i feks raunstrup eller rindsholm... som jo også omtales værende i Viborg... Men rigtig god aften til dig.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 12. Februar, 2023 stigstig skrev, for 5 timer siden: Prøv lige hende her, hun er top doller. ca. 500 meter fra Melinda, er også på vagt idag https://annoncelight.dk/showad/336380 De 2 kan ikke sammenlignes. Hendes ydelser er nærmest puritanske i forhold til Melindas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kom med et tilbud 5 Skrevet 12. Februar, 2023 Håbet skrev, for 31 minutter siden: Nu kunne det jo også være små gader i feks raunstrup eller rindsholm... som jo også omtales værende i Viborg... Men rigtig god aften til dig.... Det er ikke for at gøre dig ked af det, eller slide din overbærenhed op, men ravnstrup og rindsholm ligger 7 km på hver sin side af Viborg c, det er langt uden for Viborg, så de steder ligger ikke i Viborg, de ligger ved og uden for viborg God weekend, jeg var forresten også ved at lede efter en pige, der kan gøre en tilpas liderlig . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stigstig 52 Skrevet 12. Februar, 2023 Le fiss'carl skrev, for 17 minutter siden: De 2 kan ikke sammenlignes. Hendes ydelser er nærmes tikke sammenlignes Melindas Hej Le fiss'carl hvad er det du mener.( ikke sammenlignes) og puritanske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 12. Februar, 2023 stigstig skrev, for 8 minutter siden: Hej Le fiss'carl hvad er det du mener.( ikke sammenlignes) og puritanske? Hvad er det du ikkeforstår ? Forskellen i deres ydelser kan læste på deres annoncer og Puritansk betyder omtrent det samme som afholdende Overdrivelse fremme af og til forståelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stigstig 52 Skrevet 12. Februar, 2023 Le fiss'carl skrev, for 2 minutter siden: Hvad er det du ikkeforstår ? Forskellen i deres ydelser kan læste på deres annoncer og Puritansk betyder omtrent det samme som afholdende Overdrivelse fremme af og til forståelsen NÅ. nu fatter jeg dig. det er jo logik. tak for forklaringen. PS. der er fordi jeg er tykpandede eller der omkring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 12. Februar, 2023 Viborg C står der også i overskriften, C står for centrum. Fine ord og underlig måde at formulere sig på er dumt, når det jo er meningen at vi skal hjælpe hinanden. Vil være rart hvis vi alle prøver at gør os selv mere fårstålig, og skrive om en pige af gangen. Og så lige lidt om mel i Viborg, den seng er ret træls når man hygger med hende i doggy, jernfjedre stikker op i knæ, så jeg anbefaler at tag et par knæbeskyttere med, og er du en gentleman så tag også lige et par med til mel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Excess ‘cause I can 28 Skrevet 13. Februar, 2023 Du kan bare stille dig på gulvet og så med hende på sengen, perfekt højde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 13. Februar, 2023 Excess ‘cause I can skrev, for 2 timer siden: perfekt højde. Nu hved du jo ikke hvor høj/lav jeg er, og hvad med mel's knæ? Jeg synes dem der har stedet burde anskaffe sig en ny seng, eller en topmadras. Men jeg fik det til at fungere bagfra ved at sæt mig tilbage. Bagefter med hende på ryggen, og her var sengen jo god nok, her løfer hun sine ben op så jeg fik den bedre vinkel ind i hende. Mel var rigtig god, i en seng, som var knap så god. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-per 38 Skrevet 17. Februar, 2023 Excess ‘cause I can skrev, den 12.2.2023 at 12:00: Hej alle Så fik jeg langt om længe efterprøvet de mange anbefalinger af den yndige Melinda. En morgen-seance som første gæst med 1t + mega, var det jeg gik efter. https://annoncelight.dk/showad/352519 Billederne på profilen lyver ikke og hun er et ungt nips, med fræk mager krop og en super lækker fisse. Det hele er så velproportioneret og hun er så fin. Man kan have en mening om tænderne, men for mit vedkommende synes jeg det giver noget karakter og frækhed. Hun gør alt hvad hun kan for at få dig til at føle dig velkommen og kæmpede sit for at min 2. omgang blev med succesfuld output - desværre uden held. Ikke hendes fejl, der var bare ikke mere krudt i banditten. Stedet i Viborg er fornuftig diskret og gemt ad nogle små gader, og man kan parkere kort derfra uden nogen bemærker det. Jeg vil helt sikkert besøge hende igen ved snarlig lejlighed - sikke et venligt menneske, og empatisk. I kan glæde jer i Kolding kommende uge! Hej. Så blev det min tur i køen. Hun er som beskrevet og bedre Jeg havde en time med hende og det var for lidt. Jeg sagde jeg ville have en hurtig tur så jeg måske kunne en gang mere senere , glem det , det var så godt at jeg blev helt svimmel og træt nr 2 tur blev droppet. Resten af tiden gik med nussen og snak På vej hjem kom jeg selvf. I tanker om alle de ting jeg ikke fik gjort så der bliver en toer . Efter Kolding skal hun til Ålborg og derefter Horsens og så lidt ferie sagde hun 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 17. Februar, 2023 Dejligt at hun kommer til Horsens. Det vil jeg glæde mig til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rakam den røde 42 Skrevet 8. Februar Jeg kan tilslutte mig koret af lovprisninger for denne Pige. Dejligt sind, super sød, taler godt engelsk, nem kommunikation,Total fast numse, dejlige bryster, stram hvor det gælder . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg