Hop til indhold

Recommended Posts

Har ikke mødt den nye, men kender stedet som ligger centralt i Holbæk, hende jeg har mødt flere gange der, er en venlig lidt buttet kvinde i slutningen af 40'erne har aldrig prøvet sex med hende, men hendes massage med hj kan klart anbefales, sidst jeg var hos hende, nævnte hun jeg kunne prøve hendes nye unge pige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mulle007 skrev, for 14 timer siden:

Har ikke mødt den nye, men kender stedet som ligger centralt i Holbæk, hende jeg har mødt flere gange der, er en venlig lidt buttet kvinde i slutningen af 40'erne har aldrig prøvet sex med hende, men hendes massage med hj kan klart anbefales, sidst jeg var hos hende, nævnte hun jeg kunne prøve hendes nye unge pige. 

Kan du oplyse hvad du gav for massage+HJ ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-love skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen der kan oplyse om det rigtige tlf.nr?

HVIS nu nogen skulle ligge inde med det, mener jeg at det ikke er tilladt at oplyse her, da det ikke står nogen steder i en annonce, det er det ene issue,......

Det andet er, at nummeret formentligt ikke længere er validt, da tråden her er 2½ måned gammel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...