Aarhusfyr1974 14 Skrevet 12. Februar, 2023 Jeg er lidt en spasser til sociale medier så tillader mig lige at spørge dumt ,-) Hvis jeg skriver til en pige på Snapchat vil jeg så være anonym ud over mit brugernavn? og vil hun få adgang til min “venner” på Snapchat ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mulle007 35 Skrevet 12. Februar, 2023 Ja du vil være anonym. Bortset fra hun selvfølgelig vil se din brugernavn derinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 797 Skrevet 12. Februar, 2023 Hvilken fordel har GP'erne af at bruge Snapchat fremfor SMS ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 12. Februar, 2023 Hvis de er svindler kan hun ginde dig på snap og vider til Facebook og der efter til din kone eller kæreste hvis du har det så ville aldrig selv gøre det hvis det var mig Men op til dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 13. Februar, 2023 99,9 % af dem der bruger snap indenfor denne genre er svindlere! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-Boner 122 Skrevet 13. Februar, 2023 Ja lav som minimum en anden konto til din snap, lad for guds skyld være med at bruge din personlige du har dine andre venner på... Og kør i det hele taget helst snap fra din "burner phone" du selvfølgelig benytter til den slags her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 14. Februar, 2023 T-Boner skrev, for 21 timer siden: Ja lav som minimum en anden konto til din snap, lad for guds skyld være med at bruge din personlige du har dine andre venner på... Og kør i det hele taget helst snap fra din "burner phone" du selvfølgelig benytter til den slags her Hvordan gør du med burner? Optankning uden abb er vel forbi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg