skoda 6 Skrevet 13. Februar, 2023 Hej alle Hvem skal man besøge hvis man ønsker hammer godt dybde massage i Odense Det gør ikke noget hvis man kan få ekstra Håber at høre fra jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hmmmm 13 Skrevet 13. Februar, 2023 http://thaikropsterapi.dk/ Med hensyn til ekstra kan jeg kun sige det er der mange meninger om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mirai 2 Skrevet 13. Februar, 2023 Man kan få det hele hos Ulai. Hun ligger også selv op til dette.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Juliuss 1 Skrevet 13. Februar, 2023 Nogen der ved, hvad hun tager for 1 times massage + HJ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mirai 2 Skrevet 13. Februar, 2023 Ring og spørg hende selv.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 122 Skrevet 13. Februar, 2023 Stella kan også virkelige massere, og også fuld program på tillægs ydelser. https://annoncelight.dk/showad/305847 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maleren86 Skrevet 13. Februar, 2023 Juliuss skrev, for 5 timer siden: Nogen der ved, hvad hun tager for 1 times massage + HJ?? 1000 kr - og så er 1 time lig med ca. 30 minutter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maleren86 Skrevet 13. Februar, 2023 (edited) skoda skrev, for 11 timer siden: Hej alle Hvem skal man besøge hvis man ønsker hammer godt dybde massage i Odense Det gør ikke noget hvis man kan få ekstra Håber at høre fra jer Virkelig god dyb massage kender jeg kun 3 steder der kan på Fyn Spørg efter Patty (Odense) Her skal du have fat i ejeren. (Middelfart) 100% grøn massage - men hun kan tage godt fat. Er på ferie pt. ser det ud til (Nyborg) Redigeret 13. Februar, 2023 af Maleren86 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 14. Februar, 2023 hmmmm skrev, for 22 timer siden: http://thaikropsterapi.dk/ Med hensyn til ekstra kan jeg kun sige det er der mange meninger om Hun er sgu blevet for useriøs i forhold til booking -havde lavet 1 aftale -og kommer til tiden -hun er ikke hjemme -pigen der er der ved ikke jeg har booket/kommer -hun forsøger at hjælpe -men kan ikke give den slags massage -jeg havde booket. Ringer efterfølgende og spørg, hvad det skete, og hvorfor hun ikke fortalte mig hun slet ikke var hjemme på det tidspunkt -jeg skulle komme på (da hun var på kursus hele ugen) -det eneste svar jeg fik var "vil du have en ny tid?" havde fortalt jeg skulle kører +1 time (ved 1. booking) -lavede en aftale et par dage senere -hun er optaget, da jeg kommer til tiden. For år tilbage har jeg haft fine oplevelser med Ulai -succes er steget til hoved virker det til... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand16 14 Skrevet 22. Februar, 2023 mirai skrev, den 13.2.2023 at 15:06: Man kan få det hele hos Ulai. Hun ligger også selv op til dette.. Man kan ikke få ekstra hos Ulai. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mirai 2 Skrevet 22. Februar, 2023 Du taler imod bedre vidende sand16 Selv flere herinde kan bekræfte dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iha 32 Skrevet 22. Februar, 2023 mirai skrev, for 1 time siden: Du taler imod bedre vidende sand16 Selv flere herinde kan bekræfte dette. Måske sand 16 har fået nej , hun er kræsen gør det ikke med alle . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand16 14 Skrevet 23. Februar, 2023 Måske tager jeg fejl, men har bare det indtryk hun er stoppet med det for en del år siden. Holder for mig selv, hvad jeg har fået Hvis det er nogen der kan bekræftet at hun giver FP igen, høre jeg gerne om det i en PB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Friskfyr12 Skrevet 23. Februar, 2023 Tag jer nu sammen. Ulai gør det hvis du har nok penge med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg