Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre,

Har besøgt flere af pigerne i Hillerød, Kati(min all time nr 1), Pamela, Rose, Beauty (der kun var der et kort tidspunkt) og Maja. Eneste der ikke blev nummer to med er Maja da hun ikke tilbyder tunge kys der skal til for at få lille mand op. Ellers super service af alle med OWO og CIM. 

Hana har jeg besøgt flere ganger. Selve akten er altid god. Hendes blow er simpelthen fanstisk og hun tager den helt til roden - næsten på grænsen til facefuck. Men det virker mere at hun gør alt for at få dig at komme og derefter afslutte akten Her været samme de sidste to-tre gange:
Jeg ankommer til stedet og mutter modtager (hun er også hot :D). Hun  modtager pengene, lidt sludrer, og giver håndklæde så man kan gå i bad. Derefter besked om at vente lidt, denne gange tog det næsten 15 min før Hana kom . Meget sød - og direkte på med tungekys og så ned på knæ og startede sit blow - et mirakel at jeg i kom på nogen sekunder. Jeg afbrød og begynder slikke hende men hun tager næsten direkte kondom frem. Tog hende bagfra - og efter nogen minutter vender hun sig om, tager kondomen af og giver et killer blow så man eksploderer i hendes mund. Med sperm stadig i mund spørger hun om min vil gå i bad og tager handklæd frem… ikke meget andre alternativ. De andre piger (inklusive Hana tidligere) modtog gerne fransk længere og gav massage hvis man kom hurtigt…Hana indikerede stærkt at nu var det færdigt. Jag gik i bad og når jeg kom ud var hun væk…jeg tog tøj på og ventede forbavset i nogen minut før mutter kom og lukkede mig ud. 25 minutter i alt (betalte før 30 min) og ventede som sagt næsten 15 min (måske var det 10 min). 

Nu forventer jeg ikke en kæreste modtagelse, men tidligere var det altid pigen som lukkede mig ud of der var i hvert fald lidt mere  nærhed, sludder og tid til at joke lidt. Nu med Hana virker det være en bollefabrik - kom hurigt, og så ud af døren asap. Hun har i øvrigt fået silikone bryster som er helt ok - men de tidligere var klart bedre. Nu må jeg finde andre Thai i samme niveau (tips modtages gerne B)) fordi jeg gider ikke bruge mere penge på Hana. Hvis Pamela, Rose eller fremforallt Kati kommer igen så vil jeg være den første til at besøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De herrer - blev nød til at oprette mig herinde da jeg bliver nød til at kommentere på den her oplevelse. 

Hana er den sødeste, dejligste, mest opmærksomme og indlevende pige jeg har mødt og gør altid sit absolut bedste for at give kunden en god oplevelse. Kommer man i rush hour (sidst eftermiddag har jeg ladet mig fortælle), kan man opleve at der er mindre tid med pigen og massagen gives af mutter, som er super til massage så det er absolut ok. Og for tiden tror jeg Hana er den eneste pige i klinikken hvilket kan give logistiske udfordringer når de søde piger gerne vil sige ja til alle de loyale kunder som bliver ved med at besøge dem. Tror det er rush hour skribenten af det her review har oplevet desværre. 

Hana er altid en fornøjelse ar besøge - pas godt på hende

Ps. Årsagen til at mutter åbner er, at politiet har været på besøg et par gange så på den måde skånes pigen/pigerne for den uheldige oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 16 timer siden:

At det er rush hour er vel ingen undskyldning for at Hana giver Sigge en fesen oplevelse og smider ham ud før betalt tid samt spilder en del tid undervejs

Helt enig. 
Nu er der kun en vej hvis hun/de vil have kunderne tilbage… god service, så der igen kommer gode reelle anmeldelser ud :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Peter_ skrev, den 15.2.2023 at 12:11:

De herrer - blev nød til at oprette mig herinde da jeg bliver nød til at kommentere på den her oplevelse. 

Hana er den sødeste, dejligste, mest opmærksomme og indlevende pige jeg har mødt og gør altid sit absolut bedste for at give kunden en god oplevelse. Kommer man i rush hour (sidst eftermiddag har jeg ladet mig fortælle), kan man opleve at der er mindre tid med pigen og massagen gives af mutter, som er super til massage så det er absolut ok. Og for tiden tror jeg Hana er den eneste pige i klinikken hvilket kan give logistiske udfordringer når de søde piger gerne vil sige ja til alle de loyale kunder som bliver ved med at besøge dem. Tror det er rush hour skribenten af det her review har oplevet desværre. 

Hana er altid en fornøjelse ar besøge - pas godt på hende

Ps. Årsagen til at mutter åbner er, at politiet har været på besøg et par gange så på den måde skånes pigen/pigerne for den uheldige oplevelse.

Det er da muligt at det er forklaringen, men det er jo ingen undskyldning for dårlig service. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter_ skrev, den 15.2.2023 at 12:11:

"Kommer man i rush hour (sidst eftermiddag har jeg ladet mig fortælle), kan man opleve at der er mindre tid med pigen og massagen gives af mutter, som er super til massage så det er absolut ok."

Hvis man har betalt for 1 time med Hana, så er det ikke 37 minutter med Hana og 23minutter med mutter. Det giver sig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...