Madseren 2 Skrevet 15. Februar, 2023 Hej alle. Er der nogen der har besøgt hende her? https://annoncelight.dk/showad/364641 Hun holder efter indledende snak tilsyneladende til lidt udenfor Tønder. Mvh Mads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 15. Februar, 2023 (edited) Jeg synes at mindes annoncen er nævnt i en anden tråd.. Jeg ved ikke om det var spøjse fejl i annoncer tråden eller en tråd omkring hende specifikt.. Redigeret 15. Februar, 2023 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bukas 23 Skrevet 15. Februar, 2023 Jeg fik en adresse ved hende og det var en campingplads i Åbenrå.. Lyder lidt underlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madseren 2 Skrevet 15. Februar, 2023 Ja, det lugter lidt Hun ville også have betaling via paysafecard, så det blev et nej tak herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 15. Februar, 2023 Madseren skrev, for 10 timer siden: Ja, det lugter lidt Hun ville også have betaling via paysafecard, så det blev et nej tak herfra Lugter lidt? Det er da en underdrivelse af rang! Paysafecard benyttes kun af svindlere! Håbef virkelig ikke at der findes nogen der er så naive Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg