Hop til indhold
Guest Jesper82

Bedste (Thai ) massage på Østerbro?

Recommended Posts

Guest Jesper82

Som overskriften lyder, så er jeg på udkig efter den bedste (gerne også lækker) massage på Østerbro. Massør behøver selvfølgelig ikke nødvendigvis at være fra Thailand.

God til ømme muskler, samt en lækker afslutning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 12 timer siden:

Jeg ville vælge Ju på Strandvejen. Hun giver den ubestridt bedste massage på Østerbro.

https://juwellnessandspa.dk/

Samtidig er hun også den smukkeste.

Men hun giver vist ikke en decideret "lækker afslutning", gør hun det ??

Eller er det højeste et HJ?? (det kan selvfølgelig også være lækkert nok)

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 9 timer siden:

Men hun giver vist ikke en decideret "lækker afslutning", gør hun det ??

Eller er det højeste et HJ?? (det kan selvfølgelig også være lækkert nok)

Du hat fuldstændig ret. 

Hos Ju er der kun massage ej andre afslutninger. Beklager ikke at have været præcis om dette.

Da hun havde Kalasin ved Hans Knudsens Plads var der mulighed for HJ.

Hendes HJ var prima 

Hvis man vil have evt. lækker afslutning skal man nok gå efter Jenny thaimassage.

Redigeret af Pyjamasparty

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper

Jeg vil anbefale Suphaphorn Wellness lige overfor Rigshospitalet, en dag hvor du kun trænger til god massage (Mig bekendt gives ingen afslutninger på stedet)

De 4 piger på stedet holder en høj standard.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et godt bud er Pueng hos NN Thaimassage,  kom der en del før Corona. Hun er legendarisk god til massage og er sjov men giver ikke ekstra service selvom hun leger og flirter. (De ældre herinde vil huske hende fra grundtvigsvej for mange år siden. )Det gør så tilgengæld den lidt ældre kvinde der styrer butikken og der kan være en sjov atmosfære. De er ofte begge i rummet eller går ind og ud afhængig om det skal være massage eller andet. Der er også tit yngre gæste piger der lige er kommet forbi. Den sidste jeg husker studerede og var bare nede og snakke med de andre. Men hun kom ind og spurgte om jeg ville have sex, så ville hun da gerne levere:-) og det var mens jeg fik den gode massage af Pueng. Jeg har tit taget en halv /hel time med Pueng og så mamasan bagefter og endt med at få knuser af begge og få håret redt inden jeg forlod butikken:-)

Volvo2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...