Hop til indhold
Knepper ALT!

Nicki i Herning

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/annonce/88795/danske-studine-nicki-i-herning-onsdag-og-torsdag

Rigtig sød pige

Ringede til hende og aftalte tid. Da jeg kom stod der en ganske OK pige som da så ret sexet ud. 

Vi aftalte blow og knep.

Pigen kan godt sutte, det må jeg give hende. Jeg tog hende bagfra og det tog faktisk temmelig lang tid før jeg kom, men intet sagde hun til det.......... udover en masse nyde-lyde :-)

Helt klart en god oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://annoncelight.dk/annonce/88795/danske-studine-nicki-i-herning-onsdag-og-torsdag

Rigtig sød pige

Ringede til hende og aftalte tid. Da jeg kom stod der en ganske OK pige som da så ret sexet ud. 

Vi aftalte blow og knep.

Pigen kan godt sutte, det må jeg give hende. Jeg tog hende bagfra og det tog faktisk temmelig lang tid før jeg kom, men intet sagde hun til det.......... udover en masse nyde-lyde :smile:

Helt klart en god oplevelse

Ja, hun er sød og slank og du får noget for pengene - noget andet end Ans-pigen  :wink:

Prøv hendes HJ næste gang, hvis du vil drives lidt til vanvid  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor skal Ans-tøsen hives ind i det her??

Hun har fået hendes anmeldelse i hendes tråd og lad det blive der, det skal jo ikke blive forfølgelse af pigerne....

Ser bare ud som om du er blevet klogere og er begyndt at opsøge lidt kvalitet - og det var ikke Ans-pigens HJ jeg mente  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ser bare ud som om du er blevet klogere og er begyndt at opsøge lidt kvalitet - og det var ikke Ans-pigens HJ jeg mente  :wink:

Jamen hvad kommer det Nicki ved? Hvis du vil kommentere på Ans-tøsen så gør det i den tråd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen hvad kommer det Nicki ved? Hvis du vil kommentere på Ans-tøsen så gør det i den tråd

Rundstykke - kunne ikke vide du ligefrem havde taget skade af at besøge Ans-tøsen  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er bestemt en dejlig studine.

Godt at høre, at du fik en god oplevelse.

Hun blev ellers anmeldt forleden og det lød ikke særlig godt med aftaler der ikke blev overholdt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for jeres indlæg.

JEG vil gerne høre hvordan i vurderer hendes Ansigt og krop. Det er essentielt for mig, at hun har et meget smukt ansigt.

Billederne viser 2 forskellige piger IMO. Den ene har tatoveringer. Eksempelvis på armen, men det ses ikke tydeligt, da armen er trukket tilbage.

Altså har hun en meget smukt ansigt og er koppen som på billederne? Faste bryster?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for jeres indlæg.

JEG vil gerne høre hvordan i vurderer hendes Ansigt og krop. Det er essentielt for mig, at hun har et meget smukt ansigt.

Billederne viser 2 forskellige piger IMO. Den ene har tatoveringer. Eksempelvis på armen, men det ses ikke tydeligt, da armen er trukket tilbage.

Altså har hun en meget smukt ansigt og er koppen som på billederne? Faste bryster?

Lad mig sige det sådan - du bliver ikke skuffet :-P  - prøv at ringe til hende og hør hvor sød hun er - så får du også en indtryk af udseendet og væremåden. Desværre har hun lidt tatoveringer på armen og et par tags her og der, men ikke generende og slet ikke på brysterne, som er rigtig pæne og faste. Hun er måske ikke den mest aktive i sengen, men det skal en ungpige heller ikke være :wink:  - ellers er hun meget lyttende og lærenem, hvis du ellers behandler hende pænt  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Jernsvin :)

Jeg vil kaste mig ud i en svingom med pigen!

Og så får vi vel en tilbagerapportering?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Jernsvin :)

Jeg vil kaste mig ud i en svingom med pigen!

Du kan også se nogle tidligere anmeldelser af Nicki her på EG, hvis du søger i fora  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bakker total Jernsvinet op i hans bedømmelse.

Jeg besøger ikke pigerne for et knald, men fornøjelsen ved at nyde en smuk ung pige driver værket.

Ikke så aktiv på lagnet.

For resten så kysser hun ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vedr: Nicki.

Har også besøgt Nicki.

Rigtig sød pige, genert men sød, bestilte sex og blow.

Gik ind på værelset "som var noget rodet" men pyt, hun er jo lækker :-P, hun havde smidt både

top og g-streng og lagt sig på sengen før jeg var inde på værelset.

Mig, hurtig af med tøjet og smid mig på sengen, startede med at kæle med hinanden, hun tog den straks i hånden og gav mig HJ, DET kan hun, mens jeg havde en finger oppe i hende, så var det på med gummimand og vi kneppede i flere stillinger, hun kan ta' den hårdt, til sidst af med gummimanden og hun satte sig på gulvet og suttede helt vild......skønt, hvor jeg til sidst kom hende i munden og hun slugte.ALT.Det var perfekt.

Hun er super lækker, jeg kommer helt sikkert igen og igen og igen.........

PS: Blev væk fra hende..............hun er min

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...