Hop til indhold
Den_glade_amatør

Hvad mener du om priser eller ej i GPernes annoncer?

Afstemning om priser i GPernes annoncer  

92 medlemmer har stemt

1. 1. Hvilken betydning har det for dig som sexkøber, at en GP angiver priser i sin annonce?

• Jeg er sexkøber, og jeg forholder mig kun til de piger, som har angivet en pris for deres alle ydelser, også alle tilgængelige ekstraydelser
      23
    • Jeg er sexkøber, og jeg ønsker at se pigens timepriser, men det er ok, hvis ekstraydelser ikke er angivet
      12
    • Jeg er sexkøber, og jeg foretrækker at pigen viser sine priser, men jeg kan godt undtagelsesvis finde på at kontakte piger, der ikke annoncerer med priser
      29
    • Jeg er sexkøber, og jeg går primært eller udelukkende efter piger, der ikke annoncerer med priser
      0
    • Jeg er sexkøber og ret ligeglad. Hvis pigen er noget for mig, spørger jeg bare efter prisen
      18
    • Jeg er GP og har priser angivet i mine annoncer
      8
    • Jeg er GP og har ikke priser i min annonce
      2

Recommended Posts

Det burde være sådan at annoncen afspejler det der tilbydes og prisen og billederne er retvisende. Men jeg har ikke de store forventninger til det der står i annoncen er noget jeg kan regne med -når jeg når frem til et besøg... så er det også svært at blive skuffet;-) så heller bliver glædeligt overrasket over den fede oplevelse, det alligevel lykkes at få -eller gå videre før man når at fortryde (mavefornemnelsen) og det lykkes meget godt...

Jeg har ikke brug for,  så meget forudsigelighed på forhånd... tager heller  chancen og de konsekvenser det så har;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ser det som et tegn på useriøsitet og risiko for scam, hvis der ikke er priser. Jeg vælger kun piger hvor priser og ydelser fremgår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

@Den_glade_amatør Jaaaaa! Afstemnings-sæsonen er begyndt! <3

Jeg elsker også afstemninger, det gir bare et hurtigt menings billede af emnet  :D så kan man altid gå i detaljer med emnet via kommentarer

btw kan godt li udfaldet af afstemningen indtil videre ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har jeg også stemt. Selv om vi har stemmehemmelighed, så vælger jeg at blive offentlig her.
Jeg havde meget svært at vælge mellem @Eva Nadine og @Mook, så jeg stemte på Eva som Statsminister og Mook som Dronning. @Den lille frøken bliver Provokationsminister med uinskrænket ret at tænke selv.
Og til sidst stemte jeg på @JenniferRomantica som Tilfredshedsminister - med ret at please til månen falder ned.

Hvad det kommer at koste aner jeg ikke, men jeg skal nok ringe pigerne og spørge.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bananas Jeg takker for tilliden <3
Statsminister bliver det ikke til kan jeg afsløre.

Næh... jeg har langt større politiske ambitioner, ser du! 
Storhedsvanviddet vil ingen ende tage.

Jeg har ladet mig fortælle af mine spindoktorer og politiske rådgivere, at man skal holde sig til hvad man har forstand på og ikke rode sig ud i noget snavs. Eftersom det sidste på ingen måde er muligt uden en tidsmaskine, og ej heller noget jeg har lyst til at efterleve går jeg direkte efter posten som Sexminister.
Jeg har allerede købt domænet Sexminister.dk, og der er en kamp sang på vej med titlen: 
Det skal kneppes væk! 

Når jeg har mandater nok og folkelig opbakning, så slår vi de skandinaviske lande sammen og bliver atter verdens mest frygtede folkefærd: 
VIKINGERNE!

Er det ikke nok, så vælter vi verden med religiøse tiltag. Vi genopfinder de gamle guder og bilder folk ind at @Mook er en reinkarnation af Freja og er vores nye Dronning. 
Fra Wikipedia: 

Citat

In Norse paganism, Freyja (Old Norse "(the) Lady") is a goddess associated with love, beauty, fertility, sex, war, gold, and seiðr (magic for seeing and influencing the future).

Det KAN da umuligt slå fejl! :lol: 

På den anden side set... hvordan skal jeg finde tid til både at holde Fredagsbar, sælge fancy håndtrolde og kysse-bolle? 
Måske skulle vi bare lade det hele være som det er :P

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig er det vigtigst, at annoncen beskriver hvad man kan købe, så skal jeg bare beskrive hvad jeg gerne vil ha, og spørge hvad det koster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Har trykket har priser i annoncen, da jeg synes det tæller, at jeg har dem på min hjemmeside, mine ydelser og åbningstider er også kun at finde der. Som jeg også kommenteret i den anden tråd, så er det nemmere for mig kun at rette et sted når noget ændrer sig som at skulle rundt på alle annoncerings siderne. 
For mig sortere det jævnligt, useriøse henvendelser fra. Da nogen spørger og spørger, nogen gange har vi næsten aftalt dato klokkeslæt og varighed. Når jeg så spørger hvilken ydelse de vil have. Har de ingen anelse fordi de kun har set annoncen og ikke har bedt om link eller selv fundet hjemmesiden. Så tænker jeg lidt. Hmm så du ville dukke op helt uden at vide hvad jeg tilbød eller prisen. Ups.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...