Hop til indhold
Sexy Flora

Sugarbabe VS. glædespige

Sugarbabe VS. glædespige  

83 medlemmer har stemt

1. 1. Hvad gør du? (svar gerne flere)

• Jeg går til sugarbabe fordi det er mere personligt
      13
    • Jeg går til sugarbabe fordi det er billigere
      4
    • Jeg går kun til sugarbabe, fordi GP'er er for prof
      3
    • Jeg går til sugarbabe fordi det er mere udfordrende
      2
    • Jeg går til GP fordi der ved jeg mere hvad jeg får
      28
    • Jeg går til GP fordi det er hurtigt og nemt
      34
    • Jeg går til GP fordi jeg godt kan li professionalismen og større service
      16
    • Jeg går kun til GP'er
      40
    • Jeg bruger hverken eller
      0
    • Jeg er glædespige
      10
    • Jeg er sugarbabe
      2

Recommended Posts

tvr skrev, for 1 time siden:

Ja, det kan jeg godt forklare dig. Det kommer an på hvad ydelsen er.

Hos en GP er det du køber en transaktion. 

Hos en Sugarbabe er det en relation.

Der er forskel. Bare fordi du køber en ydelse hos en revisor, kalder du jo heller ikke din revisor GP.

Jeg medgiver dig dog, at hvis du alene køber transaktionen (sex for penge) hos en sugarbabe, så er der ingen forskel. Det ignorerer så selvfølgelig selve begrebet. Og en del gør sikkert det.

Jeg må indrømme at den forklaring ikk er god. For mig er der ingen forskel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
jensen jr. skrev, for 33 minutter siden:

Jeg må indrømme at den forklaring ikk er god. For mig er der ingen forskel. 

Jamen, så er der jo nok ikke så meget at gøre. Hvis man ignorerer fakta, er det selvfølgelig lettere at holde fast i sine meninger.....

You can lead a horse to water, but you can't make him drink.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 56 minutter siden:

Jamen, så er der jo nok ikke så meget at gøre. Hvis man ignorerer fakta, er det selvfølgelig lettere at holde fast i sine meninger.....

You can lead a horse to water, but you can't make him drink.

jo men hvem siger at dine fakta er bedre end mine?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
jensen jr. skrev, for 18 minutter siden:

jo men hvem siger at dine fakta er bedre end mine?

Dine "fakta" er jo ikke fakta. Du siger jo selv: 

jensen jr. skrev, for 1 time siden:

For mig er der ingen forskel. 

Det gør du ud fra din egen mening, og ikke udfra en definition. Så om mine fakta er bedre end dine "fakta", kan du sikkert have en mening om. Men mine fakta er ihvertfald mere rigtige in dine hjemmestrikkede fakta.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Det gør du ud fra din egen mening, og ikke udfra en definition. Så om mine fakta er bedre end dine "fakta", kan du sikkert have en mening om. Men mine fakta er ihvertfald mere rigtige in dine hjemmestrikkede fakta.

Kommer til at tænke på dette citat af

Isaac Asimov :

"A strain of antiintellectualism har been a constant thread through our political and social life. Nurtured by the false notion that democracy means  that my ignorance is just as good as your knowledge "

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Den lille frøken skrev, for 11 minutter siden:

Kommer til at tænke på dette citat af

Isaac Asimov :

"A strain of antiintellectualism har been a constant thread through our political and social life. Nurtured by the false notion that democracy means  that my ignorance is just as good as your knowledge "

Ja, ret sigende, i virkeligheden. Og skræmmende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

If it looks like a duck, swims like a duck and quacks like a duck, then it probably is a duck.

"Sugarbabe" er i 2023 en eufemisme for luder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 7 timer siden:

Alså: en SB gør ikke noget uden modydelse i form af gaver eller noget betalt. En GP yder heller ikke noget uden betaling. Længer er den ikk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen er det ikke lige så svært/nemt at sammenligne en SB med en GP, som det er at sammenligne en strandtur versus en tur i svømmehallen? 

Bare fordi man bliver våd begge steder og kan svømme i vand og har badetøj på er det alligevel to forskellige oplevelser. 

Der er ligheder men så sandelig også uligheder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
jensen jr. skrev, for 7 timer siden:

Alså: en SB gør ikke noget uden modydelse i form af gaver eller noget betalt. En GP yder heller ikke noget uden betaling. Længer er den ikk. 

Det gør en revisor heller ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes

Tror i taler forbi hinanden, hvis man har 2 tennisspiller en med en håndsbagbånd, og den anden med to håndsbaghånd, begger to er tennisspiller, men stadigvæk så er der også en forskel på deres baghånd, eksempelet kun også ha været offensiv - defensiv spillestil.

Det er 2 forskellige måder at være sexarbejdere på. Det gælder så kun når det er en rigtig sb (meget tid med få kunder). En sexarbejder der er ligeglad med hvor meget tid hun bruger med sin kunder men er tilfreds bare hun tjener penge, er en gp. Men ordet gp er ikke normalt daglig tale, men det er sb, og luder, så mange sexarbejder fortrækker at hedde sb, frem for luder, jeg havde ikke hørt om ordet gp før jeg brugte eg.

Man kan også sige at en sb er en defensiv sexarbejder, hendes kunder bliver forelsket i hende, og det er hendes taktik, for at malke penge ud af manden. Og det burde manden selvfølgelig være klar over, og inforstået med.

En gp er en offensiv sexarbejder som satser mere på mange møder, og med mænd som ikke vil andet en sex, måske gfe sex, men så heller ikke mere end det. Ofte er gp jo også i undertøj fra hun åbner døren, jeg tænker næppe en rigtig sb som får et besøg af en ny kunde at hun åbner døren i undertøj. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
sexes skrev, for 7 minutter siden:

Tror i taler forbi hinanden, hvis man har 2 tennisspiller en med en håndsbagbånd, og den anden med to håndsbaghånd, begger to er tennisspiller, men stadigvæk så er der også en forskel på deres baghånd, eksempelet kun også ha været offensiv - defensiv spillestil.

Det er 2 forskellige måder at være sexarbejdere på. Det gælder så kun når det er en rigtig sb (meget tid med få kunder). En sexarbejder der er ligeglad med hvor meget tid hun bruger med sin kunder men er tilfreds bare hun tjener penge, er en gp. Men ordet gp er ikke normalt daglig tale, men det er sb, og luder, så mange sexarbejder fortrækker at hedde sb, frem for luder, jeg havde ikke hørt om ordet gp før jeg brugte eg.

Man kan også sige at en sb er en defensiv sexarbejder, hendes kunder bliver forelsket i hende, og det er hendes taktik, for at malke penge ud af manden. Og det burde manden selvfølgelig være klar over, og inforstået med.

En gp er en offensiv sexarbejder som satser mere på mange møder, og med mænd som ikke vil andet en sex, måske gfe sex, men så heller ikke mere end det. Ofte er gp jo også i undertøj fra hun åbner døren, jeg tænker næppe en rigtig sb som får et besøg af en ny kunde at hun åbner døren i undertøj. 

Jeg tror du har misforstået hvad en sugarbabe er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes
tvr skrev, for 31 minutter siden:

Jeg tror du har misforstået hvad en sugarbabe er. 

Det tror jeg ikke, måske det dig der har misforstået det, når den her tråd overhovedet exister så det jo fordi der er forskellige opfattelser, og man kan slet ikke sige at det er en rigtig. Så hvor der jo slet ikke nogen grund til at ts stiller spørgsmålet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
sexes skrev, for 45 minutter siden:

Det tror jeg ikke, måske det dig der har misforstået det, når den her tråd overhovedet exister så det jo fordi der er forskellige opfattelser, og man kan slet ikke sige at det er en rigtig.

At der er 2 opfattelser betyder bare ikke at de 2 opfattelser er lige rigtige. @Den lille frøken skrev det meget fint i citatet af Asimov ovenfor. 

sexes skrev, for 53 minutter siden:

Så hvor der jo slet ikke nogen grund til at ts stiller spørgsmålet.

Øhhh

Del dette indlæg

Link til indlæg
sexes skrev, for 1 time siden:

Der findes mange flere måder at være sexarbejder på end de to du nævner. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes
tvr skrev, for 44 minutter siden:

At der er 2 opfattelser betyder bare ikke at de 2 opfattelser er lige rigtige. @Den lille frøken skrev det meget fint i citatet af Asimov ovenfor. 

Nej ikke for dig, og hvis nogen tror jorden er flad, så det jo rigtig det du siger.

Du skrev man ikke har en realtion til en gp, men kun med sb, det synes jeg er forkert, og det som du køber af en sb er altså også en ydelse, en service ydelse, på samme måde som man køber en massage, fik klippet håret, eller fik suttet sin pik, denne ydelse af sb er et falsk forhold, dog ville føleser være ægte hvis man får dem, men i et ægte forhold er man der i med og modgang, ihvertfald i en periode, ind til man har fået nok. Sb/kunde forhold stopper, når pengene stopper, eller når muligheden for sex stopper. Hvis det ikke stopper, ja så har man ikke mere et sb/kunde forhold, men et rigtigt forhold, og det sker måske også nogle gange at det udvikler sig til det, og det er der vel også mange lidt små naive mænd der håber på.

Den lille frøken skrev, for 29 minutter siden:

Der findes mange flere måder at være sexarbejder på end de to du nævner. 

Men ts stiller et spørgsmål om gp og sb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Nej ikke for dig, og hvis nogen tror jorden er flad, så det jo rigtig det du siger.

Blah blah. 

Du skrev man ikke har en realtion til en gp

Det var så ikke det jeg skrev. Jeg skrev at SB sælger dig en relation, hvor en GP sælger dig en transaktion.  Det betyder jo ikke der ikke kan være relationer med en GP.

Jeg opgiver at forklare dig det yderligere. Du forstår tydeligvis ikke hvad et sugarforhold er. Selv når jeg gør mig umage, lader du til at holde stædigt fast i at definitionen ikke betyder noget, men at din (og nogle andres) hjemmelavede definition er lige så god. Det må du så gerne tro. Det gør det bare ikke rigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sexes skrev, for 2 timer siden:

Det tror jeg ikke, måske det dig der har misforstået det, når den her tråd overhovedet exister så det jo fordi der er forskellige opfattelser, og man kan slet ikke sige at det er en rigtig. Så hvor der jo slet ikke nogen grund til at ts stiller spørgsmålet.

Giv op at diskuterer. Manden VIL jo have ret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes
tvr skrev, 1 time siden:

Jeg opgiver at forklare dig det yderligere. Du forstår tydeligvis ikke hvad et sugarforhold er

Dit mål burde ikke være at overbevise mig om din mening.

Ja vi stopper her, du har skrevet din mening, og jeg har skrevet min.

En definitionen af sb, er ikke noget som er skåret ud i pap. 

Ts spørger om vores mening, og jeg gav min, thats it. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
sexes skrev, for 24 minutter siden:

Dit mål burde ikke være at overbevise mig om din mening.

Ja vi stopper her, du har skrevet din mening, og jeg har skrevet min.

Mit mål var ikke at overbevise dig om min mening. Mit mål var at forholde dig til fakta mere end opfinde dine egne.

sexes skrev, for 25 minutter siden:

En definitionen af sb, er ikke noget som er skåret ud i pap. 

Eh, jo. Omend der er gråzoner.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@tvr har helt ret i sin definition af begrebet 'sugarbabe'

Problemet er bare, at jo mere udtrykket/begrebet bliver brugt i en nyere betydning, jo mere skifter udtrykket betydning for til sidst slet ikke at betyde det, som det betød i gamle dage.

Ligesom det, der sker med pendulordene.

Men - idet jeg her holder mig til den klassiske betydning - forskellen på en sugarbabe og de andre typer glædespiger er også, at man som sugardaddy hele tiden har den samme sugarbabe i en længere periode, og at man (formodentlig) kun holder sig til hende.

Og lige netop på det punkt ser det ud til, at begrebet har fået en helt ny betydning...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spider skrev, for 9 timer siden:

@tvr har helt ret i sin definition af begrebet 'sugarbabe'

Problemet er bare, at jo mere udtrykket/begrebet bliver brugt i en nyere betydning, jo mere skifter udtrykket betydning for til sidst slet ikke at betyde det, som det betød i gamle dage.

Ligesom det, der sker med pendulordene.

Men - idet jeg her holder mig til den klassiske betydning - forskellen på en sugarbabe og de andre typer glædespiger er også, at man som sugardaddy hele tiden har den samme sugarbabe i en længere periode, og at man (formodentlig) kun holder sig til hende.

Og lige netop på det punkt ser det ud til, at begrebet har fået en helt ny betydning...

Ja og netop derfor mener jeg at begrebets ændret betydning har udvisket forslellen imellem gp og sb. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
jensen jr. skrev, for 2 timer siden:

Ja og netop derfor mener jeg at begrebets ændret betydning har udvisket forslellen imellem gp og sb. 

Well, at nogle mennesker (både babes og daddies) misforstår begreberne og/eller bare bruger dem alternativt, ændrer jo ikke bed begrebets betydning. Hastighedsgrænsen på Lyngbyvejen ændres ikke bare fordi folk kører for hurtigt.

Spider skrev, for 12 timer siden:

Det har du jo ret i. Og et lader til at en del på sugardaters bruger det som en prostitutionsplatform. Men vi kan jo ikke udlede at der ikke findes (mange) sugarforhold der ikke opstår på den platform. Derfor kan vi jo heller ikke sige at udtrykket har skiftet betydning. Kun at mange bruger det i flæng om andet end betydningen

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har nydt både glædespiger og Sugarbabs i langvtid.

Mit indtryk er når vi mødes er:

1 time er 1 time hos Glædepigerne: fast pris

1 time med Sugarbaben kan udvilke sigt til 2 og 3 timer til samme pris eller lavere ifølge aftalen og kemi lysten.

Ulempen.

Glædespigen skal der aftales tid /optaget

Sugarbaben....man aftaler tid/dage i forvejen  og har ubegænset sex og leg eller besøge stedet flere gange efter aftale uden betaliing.( dog aftalte gaver eller intet)

Kikker jeg på beløb brugt  over 4 år på Glædespiger er Sugar baben den billigste i længen.

Tror det er en smagssag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jag har träffat GP:er under mycket lång tid (inne på mitt 34:e år som sexköpare) och under de senaste drygt 10 åren även haft studentskor som SB. Vad man än vill kalla det så är det i båda fallen fråga om prostitution, det vill säga det handlar om sex som ytterst bygger på att jag betalar på ett eller annat sätt.

Även om båda företeelserna är olika former av prostitution så vill jag först påpeka att träffa en GP inte är något enhetligt fenomen som kan vara likaså väsensskilt som skillnaden mellan GP och SB.

I Sverige är det som bekant olagligt att köpa sex så det kräver mer planering, framförhållning, försiktighet och omdöme att träffa en GP. Om man bortser från thaimassageställen så är det därmed svårt att vara spontan för svensk polis spanar på "bordeller". Men på thaimassage vet du inte om det erbjuds sex, eller inte, och du måste prisförhandla om "extra". Det finns också en liten risk för polisingripande, men då det är lagligt att köpa massage så måste polisen kunna bevisa att man har haft sex vilket är svårt för dem.

I Danmark är det lagligt att köpa sex så jag behöver inte vara rädd (bange) för polisen, men det kräver ändå lite planering och det är mest fråga om små "kliniker" med få flickor (piger). Däremot i bland annat Tyskland och Spanien finns det gott om bordeller. Jag kan vara spontan och har flera flickor att välja på – på en tysk FKK kan jag dessutom ta gott om tid på mig med att bestämma mig och jag kan tillbringa flera timmar på en FKK-bordell men jag får inte vara blyg för alla andra besökare kan se en.

Förutom skillnaden mellan länder så är det också skillnaden mellan bordell/klinik, eskort hem till mig, eskort till mitt hotellrum eller träffa en "hobbyhora" i hennes hem (jag har inte provat på att ha sex med en gatuprostituerad). Det är skillnad mellan att träffa en GP för ett snabbt knull, en timme, en helkväll med middag eller en helnatt ... 

Vad jag vill ha sagt är att det inte är något enhetligt fenomen att träffa en GP.

Att träffa en SB kan mångt och mycket (enligt min erfarenhet) vara som träffa en "kæreste", men med skillnaden att hon inte är jämnårig (jag är 70 år). Istället kan hon vara en ung studentska. Förutom sex så gör man andra sociala saker tillsammans och kan göra resor tillsammans. Är det fråga om studentskor så har jag ofta hjälpt dem med studierna. Eftersom man oftast har lite längre träffar kräver SB också lite framförhållning och planering samt om det är fråga om studentskor så är de inte alltid tillgängliga på grund av examina och andra krävande studieuppgifter. Hon kan också vara otillgänglig för sex på grund av menstruation. Om man är gift eller sammanboende med en fast partner kan det därmed också vara svårt att ha en SB samtidigt med tanke på den planering och de lite längre träffar som krävs (Träffas man bara som hastigast så blir det väl inte så stor skillnad mot att träffa en fast GP). 

Om jag jämför GP och SB så har det för mig inte varit billigare att ha en SB. Per timme man träffas så blir en SB billigare, men om man istället ser till totala kostnaden över året så kan en SB snarare bli dyrare än en GP och det gäller även om man räknar kostnad per knull. De SB jag har haft har förväntat sig en fast "månadspeng" och därutöver lite gåvor och att jag betalar för resor och olika aktiviteter med mera. Om jag har en månad med stora andra utgifter så kan jag parera det med att träffa färre GP:er den månaden, medan med en SB så förväntar hon sig ändå sin månadspeng. Det är svårare att kombinera SB med att ha ett fast (annat) förhållande, men om man har mycket god ekonomi går det säkert. Att träffa en GP är lättare att kombinera med ett fast förhållande. En GP träffar många andra män (och på en tysk FKK kan man till och med se vilka andra som hon går med till "zimmer") så man får inte störas av det (jag gör det inte, men jag känner män som gör det). En SB är i regel mer "exklusiv" och hon träffar inga, eller få, andra. Vissa GP:er träffar man kanske bara en gång, medan en SB träffar man under längre tid.

Det finns många fler aspekter än de som jag har skrivit ner ovan, men min poäng är ett varken att träffa GP eller SB är något enhetligt fenomen så det är svårt att göra enkla jämförelser. Båda har sina fördelar och nackdelar och för egen del har jag haft glädje av att ha träffat båda. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...