krillss 82 Skrevet 20. Februar, 2023 Man bliver sku lidt træt.. Jeg læser anmeldelse og planlægger mine besøg nøje, da jeg er træt af at blive overrasket(på den dårlige måde) eller snydt for mine surt optjente penge. Har læst gode anmeldelse af hende og ja hun er køn i ansigtet i forhold til mange andre thai damer. Og hun er også sød og prøver at gøre sit for et godt besøg. men kan vi lige blive enige om at det jo ikke er hende på billederne, og hendes krop er buttet og slatten - og hun ihvertfald ikke er 29. Jeg ved ikke om det er mig der snart har for høje krav eller andre der har for lave:( grunden til jeg også skriver snydt er fordi jeg kommer helt i tvivl om det overhovedet er Mona jeg har været ved - når jeg læser andre anmeldelser? Har hun en stor tatovering på ryggen? Et lille spørgsmål til dem der har været der og en opdatering til dem der lige har lidt højere krav til thaimassage. desuden så jeg kort den anden dame på klinikken og hun var sku heller ikke for køn. Er det virkelig så svært og få en ung flot thai på en briks der er lidt med på legen? Eller skal man til at kigge mod de så nydelige latinoer der er kommet til Århus? Savner S, selvom hun ikke var den yngste. Tisha da hun startede, Rose også første gang man mødte hende på klinik i Vejle - og andre små unge thaier jeg engang imellem har været heldig med, og ikke dem der er fuldstændig udkørt som rita og sandy. hvis nogen har nogle guldklumper eller steder de tænker der lever om til det jeg nogenlunde søger, så modtager jeg med kyshånd! kan meddele at mit næste besøg højst sandsynligt bliver JE i Vejle, hvor jeg håber på lidt opløftning! https://annoncelight.dk/showad/357621 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Februar, 2023 krillss skrev, for 20 timer siden: Har hun en stor tatovering på ryggen? Jep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 21. Februar, 2023 Kommer lige derfra efter endnu et lækkert besøg og syntes hendes krop er okay. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 21. Februar, 2023 krillss skrev, for 21 timer siden: Man bliver sku lidt træt.. Jeg læser anmeldelse og planlægger mine besøg nøje, da jeg er træt af at blive overrasket(på den dårlige måde) eller snydt for mine surt optjente penge. Et lille spørgsmål til dem der har været der og en opdatering til dem der lige har lidt højere krav til thaimassage. desuden så jeg kort den anden dame på klinikken og hun var sku heller ikke for køn. Er det virkelig så svært og få en ung flot thai på en briks der er lidt med på legen? hvis nogen har nogle guldklumper eller steder de tænker der lever om til det jeg nogenlunde søger, så modtager jeg med kyshånd! -Alternativt forslag: Måske du skulle tag et smut til der, hvor de unge smukke thaipiger laves -Thailand det behøver ikke være så dyrt, og du får meget for dine "surt optjente penge" og "guldklumper"ne er alle steder, hvor du kikke hen... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krillss 82 Skrevet 21. Februar, 2023 dickens skrev, for 54 minutter siden: Kommer lige derfra efter endnu et lækkert besøg og syntes hendes krop er okay. Det er også det der er så svært i den her verden. Du har måske noget lavere standarder end mig eller tydeligvis en helt anden smag. jeg går ikke efter “okay” men derfor kan vi stadig blive enige om at det ikke er billeder af hende ikk? - og det er ikke godt nok! skal siges jeg sagtens kan forstå du kan ha et lækkert besøg, hun er god med øjnene og ansigtet og en rar person der vil dig det bedste. Men bliver tvivl om sådan en som dig har prøvet et virkelig godt sted når du kan “nøjes” med det her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krillss 82 Skrevet 21. Februar, 2023 Møffe skrev, for 13 minutter siden: -Alternativt forslag: Måske du skulle tag et smut til der, hvor de unge smukke thaipiger laves -Thailand det behøver ikke være så dyrt, og du får meget for dine "surt optjente penge" og "guldklumper"ne er alle steder, hvor du kikke hen... Det vil jeg helt sikkert også gerne! Men det kræver lidt større planlægning end en fredags tur til Vejle eller lign. fint forslag - men heller ikke helt den pointe jeg vil hen til med opslaget:) For der findes jo også gode oplevelser at hente herhjemme hvis man er heldig. jeg synes bare vi/nogen efterhånden må ha stillet os/sig tilfredse med en halv lunken oplevelse for 12-1500kr. Og det synes jeg er en skam! Men hvis de rykker kunder på en slatten krop og en håndtrold - så bliver det aldrig bedre, desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 21. Februar, 2023 krillss skrev, for 22 minutter siden: Det er også det der er så svært i den her verden. Du har måske noget lavere standarder end mig eller tydeligvis en helt anden smag. jeg går ikke efter “okay” men derfor kan vi stadig blive enige om at det ikke er billeder af hende ikk? - og det er ikke godt nok! skal siges jeg sagtens kan forstå du kan ha et lækkert besøg, hun er god med øjnene og ansigtet og en rar person der vil dig det bedste. Men bliver tvivl om sådan en som dig har prøvet et virkelig godt sted når du kan “nøjes” med det her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 21. Februar, 2023 (edited) Jeg nøjes ikke imo så får man den behandling man gør sig fortjent til og ja smag og behag er forskelligt. Du behøver ikke tvivle på hvor jeg har været for jeg har været der! Redigeret 21. Februar, 2023 af dickens 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 21. Februar, 2023 krillss skrev, for 28 minutter siden: Det vil jeg helt sikkert også gerne! Men det kræver lidt større planlægning end en fredags tur til Vejle eller lign. fint forslag - men heller ikke helt den pointe jeg vil hen til med opslaget:) For der findes jo også gode oplevelser at hente herhjemme hvis man er heldig. jeg synes bare vi/nogen efterhånden må ha stillet os/sig tilfredse med en halv lunken oplevelse for 12-1500kr. Og det synes jeg er en skam! Men hvis de rykker kunder på en slatten krop og en håndtrold - så bliver det aldrig bedre, desværre. Ærlig talt.....jeg syns du er uforskammet i din kæft som du omtaler thai-piger!! I stedet for at stille urealistiske høje krav til nogen eller noget, så prøv lige at forholde dig lidt til den virkelige verden....den verden hvor der er virkelige menneske i med alt hvad det indebære. At du føler du får en halvlunken oplevelse behøver slet ikke at ha' noget med pigen at gøre. Tænk på at der måske er nogel thai-piger der syns at du måske heller ikke er den mest attraktive mand i verden.....Giver det mening? I stedet for at stille høje krav og bare forlange ind, så prøv med lidt respekt....bare et godt råd. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 21. Februar, 2023 Billede med dør i baggrunden kunne godt være Mona. Og ja hun har en tattoo på ryggen. Da hun var på langenæs havde jeg et par fine besøg hos hende. Men det sidste besøg på Chaba var hmm bare noget der skulle Hmm op af bakke. Så jeg har har ikke set hende et år eller deromkring. Og jeg har valgt at der ikke skal bruges mere energi på hende. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Februar, 2023 8000 skrev, for 2 minutter siden: Billede med dør i baggrunden kunne godt være Mona. Og ja hun har en tattoo på ryggen. Da hun var på langenæs havde jeg et par fine besøg hos hende. Men det sidste besøg på Chaba var hmm bare noget der skulle Hmm op af bakke. Så jeg har har ikke set hende et år eller deromkring. Og jeg har valgt at der ikke skal bruges mere energi på hende. 8000 Du blander to forskellige Monaer sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 21. Februar, 2023 Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden: Du blander to forskellige Monaer sammen Hmm er det ikke hende der har været på langenæs og chaba så beklager jeg. L... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krillss 82 Skrevet 21. Februar, 2023 Big3lover skrev, for 32 minutter siden: Ærlig talt.....jeg syns du er uforskammet i din kæft som du omtaler thai-piger!! I stedet for at stille urealistiske høje krav til nogen eller noget, så prøv lige at forholde dig lidt til den virkelige verden....den verden hvor der er virkelige menneske i med alt hvad det indebære. At du føler du får en halvlunken oplevelse behøver slet ikke at ha' noget med pigen at gøre. Tænk på at der måske er nogel thai-piger der syns at du måske heller ikke er den mest attraktive mand i verden.....Giver det mening? I stedet for at stille høje krav og bare forlange ind, så prøv med lidt respekt....bare et godt råd. Jeg vidste godt der ville komme et indlæg som dette pga den måde jeg skriver på. jeg er udemærket klar over der er personer bag og jeg er meget høflig overfor damerne/pigerne. Hvis du bemærker det skriver jeg også at hun var sød og gjorde hvad hun kunne. du læser hvad du gerne vil hører. hvis du læser lidt mellem linjerne vil du læse at jeg umiddelbart bare er blevet træt af at blive snydt med billeder. Og jeg synes ikke mange thaier kan være deres service bekendt. mona er et eksempel pga billederne og min oplevelse. Jeg er sikker på der er mange mænd herinde der er træt af at ligge 1000-1500 og gå skuffet derfra. Fordi alle måske ikke er gode til at sige nej i døren når man er usikker på om det er hende. mine krav er jo ikke urealistiske når jeg før har fået dem indfriet op til flere gange. måske ikke alle synes jeg er verdens pæneste mand - men jeg er over gennemsnittet og er venlig og renlig:) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John6996 3 Skrevet 21. Februar, 2023 krillss skrev, for 36 minutter siden: Jeg vidste godt der ville komme et indlæg som dette pga den måde jeg skriver på. jeg er udemærket klar over der er personer bag og jeg er meget høflig overfor damerne/pigerne. Hvis du bemærker det skriver jeg også at hun var sød og gjorde hvad hun kunne. du læser hvad du gerne vil hører. hvis du læser lidt mellem linjerne vil du læse at jeg umiddelbart bare er blevet træt af at blive snydt med billeder. Og jeg synes ikke mange thaier kan være deres service bekendt. mona er et eksempel pga billederne og min oplevelse. Jeg er sikker på der er mange mænd herinde der er træt af at ligge 1000-1500 og gå skuffet derfra. Fordi alle måske ikke er gode til at sige nej i døren når man er usikker på om det er hende. mine krav er jo ikke urealistiske når jeg før har fået dem indfriet op til flere gange. måske ikke alle synes jeg er verdens pæneste mand - men jeg er over gennemsnittet og er venlig og renlig:) Hun er lækkert og god service, maget venlig og har en god humor. (rigtige billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John6996 3 Skrevet 21. Februar, 2023 John6996 skrev, for 30 minutter siden: Hun er lækkert og god service, maget venlig og har en god humor. (rigtige billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krillss 82 Skrevet 21. Februar, 2023 John6996 skrev, for 32 minutter siden: Og hvor er jeg glad på dine vejne at du synes det! Så har du fundet den rigtige! Og hvis du tror på de billeder er nyligt taget eller ægte så fred være med det:) jeg advare bare de brødre der måske har nogle lidt andre forventninger og tror de møder en på 29 der er petit. For så vil de føle sig snydt. Desuden kan jeg se nu at billederne er ændret til noget mere retvisende. Så kom der da noget positivt ud af det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Februar, 2023 krillss skrev, for 1 minut siden: billederne er ændret til noget mere retvisende De fotos der er der nu, og dem der var der tidligere er af Mona Narak. Det hvor hun står i vinduet tror jeg dog ikke er af hende. Men de andre er og jeg kan også se hvor de er taget Jeg havde en oplevelse tilsvarende din for nogle måneder siden et andet sted i byen. Men det er da herligt at nogen synes hun er dejlig og andre ikke - ellers blev der da kø helt ned til næste vejkryds Der er et låg til enhver gryde, som man sagde i min ungdom i forrige århundrede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krillss 82 Skrevet 21. Februar, 2023 Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden: De fotos der er der nu, og dem der var der tidligere er af Mona Narak. Det hvor hun står i vinduet tror jeg dog ikke er af hende. Men de andre er og jeg kan også se hvor de er taget Jeg havde en oplevelse tilsvarende din for nogle måneder siden et andet sted i byen. Men det er da herligt at nogen synes hun er dejlig og andre ikke - ellers blev der da kø helt ned til næste vejkryds Der er et låg til enhver gryde, som man sagde i min ungdom i forrige århundrede. Ja der var nemlig den hvor hun stod i vinduet og et med noget bikini værk - den i vinduet er 100 ikk hende. Den med bikini arrrg på en meget god dag for 10 år siden:D ja lige præcis! Folk tager det nogen gange som et angreb på dem selv hvis det er en de godt kan li:p den med gryden tager jeg videre til vores århundrede så;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John6996 3 Skrevet 21. Februar, 2023 Når du ser Mona, og du er sikker på, at det ikke er hende(; du kan aflyse, men du gør det ikk ??? du valgte at tale negativt om hende . Jeg tror, du er den, der har et problem med dig selv, jeg har besøgt Mona . Hun er et lækker smuk, sød, og venlig .. ) Og hun brugte ikke det gamle foto fra 10 år .. Men det vigtige ,, Kan du returnere olien til Mona fordi du holder ud med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 21. Februar, 2023 Er det muligt at få oplyst hvilken af de 2 på vejen, den på hjørnet eller den anden, syntes bare der generelt er lidt forvirring i tråden og specielt når man åbenbart kan møde mere en en Mona og måske endda forskellige steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krillss 82 Skrevet 21. Februar, 2023 Mortenkok skrev, for 23 minutter siden: Er det muligt at få oplyst hvilken af de 2 på vejen, den på hjørnet eller den anden, syntes bare der generelt er lidt forvirring i tråden og specielt når man åbenbart kan møde mere en en Mona og måske endda forskellige steder Det er den på hjørnet. Altså IKKE den med Nong som ejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krillss 82 Skrevet 21. Februar, 2023 John6996 skrev, for 48 minutter siden: Når du ser Mona, og du er sikker på, at det ikke er hende(; du kan aflyse, men du gør det ikk ??? du valgte at tale negativt om hende . Jeg tror, du er den, der har et problem med dig selv, jeg har besøgt Mona . Hun er et lækker smuk, sød, og venlig .. ) Og hun brugte ikke det gamle foto fra 10 år .. Men det vigtige ,, Kan du returnere olien til Mona fordi du holder ud med. Ja okay Mona eller undskyld John. Jeg skulle ha vendt om i døren, det er 100% min egen fejl. Kan godt komme forbi med en flaske olie hvis det står så sløjt til når folk ikke kommer igen:) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 21. Februar, 2023 krillss skrev, for 2 timer siden: Det er den på hjørnet. Altså IKKE den med Nong som ejer Så Mona er altså Mutter? Grunden til min nysgerrighed er fordi jeg har mødt forskellige på stedet og det med Tusser på bla ryggen giver vel næppe noget da de fleste Thai piger har Tusser et eller andet sted så derfor jeg spørger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 23. Februar, 2023 krillss skrev, den 21.2.2023 at 14:49: Jeg vidste godt der ville komme et indlæg som dette pga den måde jeg skriver på. jeg er udemærket klar over der er personer bag og jeg er meget høflig overfor damerne/pigerne. Hvis du bemærker det skriver jeg også at hun var sød og gjorde hvad hun kunne. du læser hvad du gerne vil hører. hvis du læser lidt mellem linjerne vil du læse at jeg umiddelbart bare er blevet træt af at blive snydt med billeder. Og jeg synes ikke mange thaier kan være deres service bekendt. mona er et eksempel pga billederne og min oplevelse. Jeg er sikker på der er mange mænd herinde der er træt af at ligge 1000-1500 og gå skuffet derfra. Fordi alle måske ikke er gode til at sige nej i døren når man er usikker på om det er hende. mine krav er jo ikke urealistiske når jeg før har fået dem indfriet op til flere gange. måske ikke alle synes jeg er verdens pæneste mand - men jeg er over gennemsnittet og er venlig og renlig:) Pas på med at alt det væsentlige kommer til at stå mellem linjerne, for så er det endnu nemmere at misforstå. Jeg forstår egentligt godt hvad du mener....jeg er dog bare ikke helt enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg