BareAnonym 4 Skrevet 20. Februar, 2023 Som ny herinde, vil jeg starte med at dele,. Jeg besøgte hende der nu kalder sig Rose https://annoncelight.dk/showad/287593 Pigen er kraftig men ikke tyk. Brysterne er ikke store men ok. Heldigvis ægte.. Der er en "handler" til stede som snakker bedre danske end Rose selv gør. Det må have været hende jeg tekstede med. Vi gik lige på og hårdt. Jeg startede med at give hende to orgasmer. Først i 69, og så hvor hun red mig Hun var helt tændt. Også da jeg tog hende i doggy Men da jeg så forsøgte med anal, som vi havde aftalt, var det pludselig "NO NO.... Too big... Too big" Det lykkedes dog med masser af glidecreme, og mig der gik meget mget langsomt frem Da vi først kom i gang, elskede hun det, hvilket hun bekræftede da jeg spurgte hende Alt i alt 6 eller r7 ud af 10 Menst fordi hun selv var så tændt Det trækker ned at der var meget lidt lys i lokalet. Det var næsten mørkt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KongTrader 58 Skrevet 16. April, 2023 går ud fra at du tog hende øko hele vejen igennem ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 65 Skrevet 18. December, 2023 Hvis man går mere op i oplevelsen end udseendet, så skal besøge Rose. Jeg besøgte hende i weekenden og fik en god oplevelse med kys og kram. Startede med dejligt blow, derefter satte hun sig op og red mig. Det blev hun helt tændt af. Derefter lagde hun sig om på ryggen og så tog jeg hende i missionæren, indtil tiden var så fremskreden at jeg skulle gøre mig færdig. Rose er meget sød og naturlig og et besøg værd. Hun træffes kun i weekenderne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg