Hop til indhold
PoulPik

LOVELY JANE FIRST TIME IN SØBORG

Recommended Posts

PoulPik skrev, for 24 minutter siden:

Nogen der kan bekræfte billeder og evt oplevelser hos denne latina

https://annoncelight.dk/showad/364063

Gør lige så annonce ID, kommer frem til næste gang nogen søger.

Det ligner 2 forskellige piger.

Billed 1-4 er af en, men de sidste to ligner en helt anden.
Bare se tattooveringen på højre bryst.

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bortset fra hun kunne havde fået den tatoo efter de 2 sidste billeder, syntes jeg nu det sagtens kunne være samme pige.

Men, vil heller høre fra en der HAR set hende "live" om det er pigen på billederne 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Lovely Jane i eftermiddag

Hun ser bedre ud i virkeligheden end på hendes billeder

Jeg blev mødt med et stort kys 

Aftalte 1/2 Time med CIM (1000kr) fair pris

Hun gav et formidabelt øko blow, derefter om i 69er, hendes fisse var velduftende og velsmagende, dernæst Cowgirl både den ene og den anden vej. Doggy og Missionær afsluttende med CIM

Helt sikkert chance for at jeg besøger hende igen

Hun taler nogenlunde engelsk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik i forgårs en aftale i stand med Lovely Jane fredag aften og aftaler at ringe, når jeg er der.

Dukker op, ringer, intet svar. Hen på aftenen får jeg så en standard sms om priser og adresse.

Det kan godt være hun ser godt ud og giver god service, men det er svært at bruge til noget, når man ikke kan lave en aftale...

Fik i stedet en aftale med Jackey Brown - og det var fantastisk, så aftenen var heldigvis ikke spildt. Men jeg kommer ikke til at bruge mere tid på Lovely Jane. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

hun er faker. billeder af 2 forskellgie piger siger mere end rigeligt men jeg tog chance. Blev mødt af en høflig dame på omkring 35 med nogle silikone patter der ikke var de flotteste og en kvinde der selvom hun så fint nok ud, slet ikke matchede billederne. Jeg gik igen, og det blev hun selvfølgelig lidt mobset over. Når hun selv vælger at prøve at lokke folk til med billeder som ikke er af hende, er det hendes egen skyld. 
Spar jeres tid og hold jeg til piger med ægte billeder... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...