Hop til indhold
Den_glade_amatør

Hvad er din erfaring med snyd og skuffelser i forbindelse med GP-aftaler?

Snyd og skuffelser  

83 medlemmer har stemt

1. 1. Snyd og skuffelser, når besøget gennemføres: Har du oplevet væsentlig forkortelse af tid eller fravær af ydelser, der var betalt for?

• Nej, jeg er aldrig blevet snydt ved mine GP-besøg
      13
    • Ja, men sjældent (højest hvert tiende besøg skuffer)
      42
    • Ja, det hænder af og til (cirka ved hvert tredje eller fjerde besøg)
      12
    • Ja, det sker faktisk ganske ofte (ved cirka halvdelen af mine besøg eller oftere)
      6
    • Jeg er GP og er på et tidspunkt blevet snydt økonomisk af en gæst under et besøg
      8
    • Jeg er GP og er ikke blevet snydt økonomisk af en gæst under et besøg
      2
  2. 2. Snyd og skuffelser, når et besøg udsættes eller ikke bliver til noget: Hvad er din værste oplevelse i forbindelse med afviklingen af et GP-besøg?

• Ikke noget nævneværdigt. Mine aftaler er i det store hele blevet afviklet i overensstemmelse med det aftalte
      33
    • Pigen er ikke klar, og det ender med en mindre udsættelse på op til ca. 15 minutter
      12
    • Pigen er ikke klar, og det ender med en mellemstor udsættelse på ca. 30-40 minutter
      4
    • Pigen er ikke klar, og det ender med en større udsættelse på mere end en time, men besøget gennemføres
      4
    • Pigen aflyser mere eller mindre samtidigt med, at jeg er kommet frem til den aftale tid (fx som følge af dobbeltbooking)
      7
    • Når jeg er kommet til den angivne adresse, svarer pigen ikke på sms/opkald, og besøget bliver ikke til noget
      11
    • Jeg er som sexkøber blevet udsat for forsøg på scam, hvor det efter al sandsynlighed udelukkende gik ud på at franarre mig penge (dvs. i virkeligheden er der ingen pige at besøge)
      2
    • Jeg er GP og oplever, at mine gæster stort set altid kommer som aftalt
      5
    • Jeg er GP og oplever, at ca. 20-25% af mine aftaler går i vasken, fordi gæsten ikke kommer som aftalt
      3
    • Jeg er GP og oplever, at op imod halvdelen af mine aftaler går i vasken, fordi gæsten ikke kommer som aftalt
      2
    • Jeg er GP og oplever, at mere end halvdelen af mine aftaler går i vasken, fordi gæsten ikke kommer som aftalt
      0

Recommended Posts

Så søsættes en afstemning, som forsøger at kaste lidt lys over, hvorvidt vi oplever snyd og skuffelser i forbindelse med GP-besøg.

Bemærk, at det første spørgsmål går på din oplevelse med besøg, som gennemføres, mens det andet spørgsmål går på, når et besøg udsættes eller aflyses.

Som vanligt er der hemmelig afstemning, men hvis man ønsker at knytte en historie på det, man har svaret, er man selvfølgelig velkommen til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har vist berettet om gæsten der brugte mine egne penge til at betale sine timer for i saunaklubben.. Hver gang jeg forlod rummet for at fortælle at vi forlængede, og give huset sin del, tog han simpelthen pengene i min skuffe:lol:.. Jeg er glad for han ikke tog mere end han skulle bruge:P..

De første maaaange år af min gang i branchen var procenten for udeblivelser nærmere 65% men med tiden er jeg blevet bedre til at fornemme de seriøse så nu vi nok nærmere på 10%.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, på mine med-kunders vegne krummer jeg tæer over at vi ikke har den respekt for pigerne, at vi i det mindste kan melde afbud.. De "sjove" oplevelser går selvfølgelig begge veje... Jeg har tidligere berettet om pigen, der ca. 10 sekunder før skuddet spørger: why you not come?? - jah, altså - tror at vi kunder kan genkende dine 65% udeblivelser - vores genkendelse går nok på at de 65% er halvkedelige (eller værre) oplevelser hvor pigen ikke mentalt er til stede... Heldigvis kommer vi virkelig også t/r til himlen nogle gange..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle gange kommer vi altså også til at snyde folk uden det er hensigten. 
Alene i går havde jeg besøg af en skæppeskøn mand der havde vundet en præmie til Fredagsbar i juni sidste år! Så det var "long overdue" (høhø).
Vi småflirte-sms'er lidt dagen før og han fortæller han skal i Københavns mest fancy supermarked hvor jeg ikke kan handle, men han kan - og begår den store fejltagelse at spørge "mangler du noget derfra?" eller lign. 
Hvortil jeg - lige så dumt - bare sender en liste over de ting jeg lige står og mangler eller savner, så han kan plukke en eller to ting ud han lige kan hive ned fra hylderne. Den ene ting var sådan meget specifik og jeg ved det er nærmest umuligt at skaffe her til lands. "Blåbærpulver - frysetørret og uden tilsat sukker eller andet"... altså jeg tænker at manden holder af en udfordring siden han synes om MIG :D 
På dagen for hans aftale kommer han så - MED ALT DET JEG SKREV PÅ LISTEN! - og endda i flere varianter... 
Så jeg fik bær i 3 varianter, inkl. friske jordbær der smager af sommer i februar - til 75kr. bakken bl.a. 
Og manden som ikke kan komme til næste Fredagsbar, hvor han jo oprindeligt altså vandt sin præmie der i går blev indudløst (høhø) har ovenikøbet købt en flaske af den fancy gin der er gået hen og er blevet Fredagsbarens hus-drink... OG to af verdens bedste øl, fordi jeg skal da smage sådan een så vi kan dele glæden over at den findes. 

Jeg tænker sommetider på om jeg bare er en Sirene fra en fremmed planet der ikke kan undgå at lokke mænd enten i fordærv eller det der er bedre ;)  
Måske kommer det hele sig bare af at jeg som teenager var kirkesanger samtidigt med at mine bryster voksede sig fra en -A skål til en stor C-skål på en sommerferie. Så er det lidt som om hver eneste gang jeg svinger med håret, knækker stiletten, smiler skævt eller selv når jeg klumpe-dumper den rundt som en tre-benet flodhest i sengen for at rigge puder til og kommer til at slå en fis i forsøget... ja så ramler mænnerne ALLIGEVEL mod revet og kaster om sig med penge og gaver! 
Har en veninde med hvem jeg taler om dette i ny og næ som er "Lifecoach" som profession. Sidst jeg ytrede bekymring om hvorvidt jeg hustlede folk uden at vide det, sendte hun mig bare dette YouTube link uden yderligere kommentar: 
Born to Do It 

:P

Kærligst, Udnytter-Eva <3

#Sirenesang 

@JenniferRomantica og når du fortæller historien om hustleren der betaler dig igen og igen med dine egne penge, så griner du bare allermest af situationen... selvironi er SEXET! :wub:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg har vist berettet om gæsten der brugte mine egne penge til at betale sine timer for i saunaklubben.. Hver gang jeg forlod rummet for at fortælle at vi forlængede, og give huset sin del, tog han simpelthen pengene i min skuffe:lol:.. Jeg er glad for han ikke tog mere end han skulle bruge:P..

Jennifer jeg kunne ikke lade være med grine da jeg læste dit indlæg :D

Men fuck hvor er det også frækt at tage pengene fra dig :wacko: 

Hvor lang tid gik der inden du opdagede det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@Eva Nadine nu skal jeg ikke skabe problemer hvor der tilsyndeladende ikke var nogen. Men min første tanke er om han havde forventet du betalte for det han tog med til dig. Men lader til I hygget jer og begge tog det med et smil. 
Ja nogen af os kan ubevidst charme os til lidt af hvert. :wub:

Mht. afstemningen. Måske fik jeg trykket forkert, når jeg læser snyd og skuffelser, tænker jeg kun i udeblivelser. Så valgte “mine kunder kommer stort set altid som aftalt”. Skulle aflysninger tælles med havde det nok nærmere være 20-25%. Men det ser jeg ikke som snyd og fusk. Og det er også 75/25% fordeling i 75% ombooker og ender med et/flere gennemførte besøg. 25% aflyser/fortryder og henvender sig aldrig igen. 

Ganske som Jennifer beskriver er antallet af udeblivelser faldet markant gennem årene. Kombination af fuskerne er blokeret, bedre til at gennemskue useriøse men nok mest af alt en go stabil kundegruppe så behovet for at tage chancen ned nye er generelt set mindre. (Dog pt større igen pga inflationen, stamkunderne kommer lidt sjældnere og mange med lidt kortere aftaler. Kalenderen fyldes så op med nye hvor udeblivelses procenten heldigvis stadig er lav)

Svært at dele spørgeskemaet meget mere op. Men for både os gp’ere og kunder, tænker jeg klart der er en forskel på at være ny i gamet og erfaren. 
Nye piger skal lære at sortere, nye kunder skal lære at spotte de seriøse piger. Og de som kan lide nyt kød, vil opleve flere skuffelser end den som mest benytter veletablerede/velanmeldte piger. 

Det er en jungle at navigere i og useriøse/udspekulerede snydere vil altid være der, i alle køn og kategorier. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 42 minutter siden:

@Eva Nadine nu skal jeg ikke skabe problemer hvor der tilsyndeladende ikke var nogen. Men min første tanke er om han havde forventet du betalte for det han tog med til dig.

Lige i hans tilfælde var det min vurdering at han ville muligvis have taget det lidt ilde op hvis jeg spurgte efter kvitteringen. Men jeg overvejede fuldstændigt det samme. 
Med en del andre end ham, ville jeg nok have dristet mig til at spørge for husfredens skyld. 
Jeg er selv en glad giver, og ret rundhåndet. Når jeg bliver spurgt om hvad det blev, så kradser det lidt i lakken på giver-glæden hvis nogen synes de skylder eller spørger hvor meget det blev f.eks. 
Men du har ganske ret i at det også kan have været tilfældet. I så fald tror jeg det havde stået mellem linierne i anmeldelsen, eller han havde ikke sagt "tak for i aften" pr. sms før han krøb til køjs. Så havde han nok skrevet "Det blev 842,25" vil jeg da håbe :D 

Men ja... tanken faldt mig ind, omend den var kortvarig lige i " Hans' " tilfælde ;)

Kærligst, Udnytter-Eva <3 

PS: Der er en mand der i tidernes morgen (mere end for ti år siden - mindst!) købte et klippekort til 5 blowjobs, der stadig har 3 klip tilbage. 
Jeg var af personlige årsager (langvarig akut familiekrise) nødt til at stoppe fra den ene dag til den anden, og "forsvandt" ud i den blå luft fra branchen i en rum tid. 
Jeg skiftede navn af ikke-relaterede årsager da jeg vendte tilbage efter et par år.
Jeg fik ikke svar på mine sms'er og gav fortabt. 
Hvis du læser med her (ja jeg vil kunne genkende dig i virkeligheden efter alle de år) så kontakt mig venligst, så jeg få lettet min samvittighed :wub:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 3 timer siden:

Mht. afstemningen. Måske fik jeg trykket forkert, når jeg læser snyd og skuffelser, tænker jeg kun i udeblivelser. Så valgte “mine kunder kommer stort set altid som aftalt”. Skulle aflysninger tælles med havde det nok nærmere være 20-25%. Men det ser jeg ikke som snyd og fusk. Og det er også 75/25% fordeling i 75% ombooker og ender med et/flere gennemførte besøg. 25% aflyser/fortryder og henvender sig aldrig igen.

Det var ganske rigtigt udeblivelser, jeg havde i tankerne, så du har tolket spørgsmålet helt efter intentionen. Når man aflyser en tid, er der for mig at se ikke tale om snyd. Det gælder selvfølgelig begge veje, ligesom en aflysning i sidste øjeblik er ærgerlig både for gæsten og pigen. Du har ret i, at det godt kunne være tydeliggjort i spørgeskemaet.

Tak for din uddybning i forhold til aflysningerne/ombookingerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 9 timer siden:

@Eva Nadine nu skal jeg ikke skabe problemer hvor der tilsyndeladende ikke var nogen. Men min første tanke er om han havde forventet du betalte for det han tog med til dig. Men lader til I hygget jer og begge tog det med et smil. 
Ja nogen af os kan ubevidst charme os til lidt af hvert

Kære @SweetMilf6630

Bare for at der ikke skal være nogen misforståelser, jeg havde ingen forventning om at få betaling for det indkøb jeg gjorde.

Jeg kan jo se at du er deltagende herinde, så du ved også hvor stort et arbejde @Eva Nadine lægger herinde og i den virkelige verden, både for jer piger og for os drenge.

Jeg har nu flere gange mødt Eva og er fascineret af den energi hun lægger i opgaven, til glæde for os, og jeg tænker, også for jer.

Så som nævnt var der ingen forventning om betaling for mine medbragte goodies ;)

Iøvrigt er det ikke fremmed for mig at medbringe en lille gave, og @Nannas Hjørne kan bare vente sig, den dag hun dukker op igen :wub:

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg

Link til indlæg
torben35 skrev, for 19 timer siden:

Jennifer jeg kunne ikke lade være med grine da jeg læste dit indlæg :D

Men fuck hvor er det også frækt at tage pengene fra dig :wacko: 

Hvor lang tid gik der inden du opdagede det?

Uhh jeg opdagede det først da min vagt sluttede og jeg ikke kunne forstår at mine penge ikke passede med mine "krydser" (vi satte kryds i et skema når vi fik en gæst):P:lol:..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 20 timer siden:

og når du fortæller historien om hustleren der betaler dig igen og igen med dine egne penge, så griner du bare allermest af situationen... selvironi er SEXET

Ja det jo min egen naivitet og tro på det gode i mennesker der gjorde han havde mulighed for det:P.. Fool me once shame on you, fool me twice shame on me og sådan kørte vi frem og tilbage åbenbart en 6-7 gange:lol:.. Ved ikke hvem skylden faldt til, til sidst men det var en hyggelig aften.. Og jeg har endnu ikke lært noget:ph34r::lol:.. Det ville da også være forfærdeligt hvis man lader noget som helst andet end lyst til udvikling ændre én..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Det ville da også være forfærdeligt hvis man lader noget som helst andet end lyst til udvikling ændre én..

Lysten til at beholde sine egne penge så man selv kan bestemme hvem man skal berige kan jo også noget :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 51 minutter siden:

Lysten til at beholde sine egne penge så man selv kan bestemme hvem man skal berige kan jo også noget :biggrin:

Generelt har jeg nok altid bare haft et mærkeligt forhold til det med penge.. Jeg har faktisk som voksen aaaalt for mange gange glemt en pung med utrolig mange penge i, I et tog eller på et offentligt toilet og deslige:ph34r:.. Det er endnu ikke sket at noget af det er vendt tilbage:lol:.. Jeg regner med kæmpe god karma snart:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...