Hvad er din erfaring med snyd og skuffelser i forbindelse med GP-aftaler?
af
Den_glade_amatør, in Generel debat
Snyd og skuffelser
83 medlemmer har stemt
-
1. Snyd og skuffelser, når besøget gennemføres: Har du oplevet væsentlig forkortelse af tid eller fravær af ydelser, der var betalt for?
-
Nej, jeg er aldrig blevet snydt ved mine GP-besøg13
-
Ja, men sjældent (højest hvert tiende besøg skuffer)42
-
Ja, det hænder af og til (cirka ved hvert tredje eller fjerde besøg)12
-
Ja, det sker faktisk ganske ofte (ved cirka halvdelen af mine besøg eller oftere)6
-
Jeg er GP og er på et tidspunkt blevet snydt økonomisk af en gæst under et besøg8
-
Jeg er GP og er ikke blevet snydt økonomisk af en gæst under et besøg2
-
-
2. Snyd og skuffelser, når et besøg udsættes eller ikke bliver til noget: Hvad er din værste oplevelse i forbindelse med afviklingen af et GP-besøg?
-
Ikke noget nævneværdigt. Mine aftaler er i det store hele blevet afviklet i overensstemmelse med det aftalte33
-
Pigen er ikke klar, og det ender med en mindre udsættelse på op til ca. 15 minutter12
-
Pigen er ikke klar, og det ender med en mellemstor udsættelse på ca. 30-40 minutter4
-
Pigen er ikke klar, og det ender med en større udsættelse på mere end en time, men besøget gennemføres4
-
Pigen aflyser mere eller mindre samtidigt med, at jeg er kommet frem til den aftale tid (fx som følge af dobbeltbooking)7
-
Når jeg er kommet til den angivne adresse, svarer pigen ikke på sms/opkald, og besøget bliver ikke til noget11
-
Jeg er som sexkøber blevet udsat for forsøg på scam, hvor det efter al sandsynlighed udelukkende gik ud på at franarre mig penge (dvs. i virkeligheden er der ingen pige at besøge)2
-
Jeg er GP og oplever, at mine gæster stort set altid kommer som aftalt5
-
Jeg er GP og oplever, at ca. 20-25% af mine aftaler går i vasken, fordi gæsten ikke kommer som aftalt3
-
Jeg er GP og oplever, at op imod halvdelen af mine aftaler går i vasken, fordi gæsten ikke kommer som aftalt2
-
Jeg er GP og oplever, at mere end halvdelen af mine aftaler går i vasken, fordi gæsten ikke kommer som aftalt0
-
- Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.