Hop til indhold
deralte

Sakura Thai Wellnes Aalborg

Recommended Posts

Et nyt sted, som jeg besøgte i dag.

Jeg fik en blød massage med opvarmet olie. En meget behagelig ny oplevelse. Jeg er ellers mest til hård massage, men denne oplevelse kan det godt være, at jeg gentager. Thaimassøsen var en pæn kvinde på skønner jeg på 35 år. Hun var stilfuldt i traditionelt thaikostume med den ene skulder fri. Det er min opfattelse, at der er lagt op til en seriøs massageklinik, men det lykkedes mig dog at få hende til at få skulderstroppen til at glide lidt ned, og få lidt forsigtig massage af 1-tallet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej alle

I dag var jeg en tur omkring Sakura efter forudgående aftale med indehaveren Zara, kalder hun sig.

Jeg kan tilslutte mig "deraltes" indlæg fra 5/12.

Jeg fik en behagelig oliemassage og afsluttet med et udmærket HJ. Tiden blev fint overholdt.

Jeg tror jeg kommer igen, skal vist også prøve massage med varm olie, som Zara anbefalede mod et lille tillæg på kr. 200. :-P

Jeg sender lige en lille hilsen, så vi kan få rettet grøn markering til rød....

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt SAKURA igen. Thaipigen fra mit første besøg var der ikke mere, men der var til gengæld 2 andre. Begge 30 - 40 år og slanke og pæne. Jeg bestilte en gang massage med kold olie til 300 kr. lagde mig nøgen på briksen fast besluttet på at undersøge, hvad det her førte til. 

Ret hurtigt kunne jeg mærke, at det let kunne føre til mere end almindelig artig massage, idet hånden hurtigt gled pirrende ned mellem ballerne.

Det havde også den ønskede effekt, for da jeg vendte mig, var svulmelegemerne ved at blive fyldt op.

Vi blev så enige om, at hun gav mig massage af 1 tallet med sit køn uden penetration. En dejlig oplevelse til 800 kr. Det er muligt at få massage af begge pigerne samtidig. Hvad de forlanger for det, ved jeg ikke, og jeg ved heller ikke, hvad de forlanger for andre ydelser. 

Hvis du besøger stedet, så kan du rolig helt fra starten tale med dem om, hvad det er, du ønsker, der skal ske.

Lad os få beretninger fra jer, der nu kommer derhen!

Redigeret af deralte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg var på brsøg en tur. Ved desken var en ung pige, som talte udemærket dansk. Jeg tror kun hun tager imod kunder. Jeg blev spurgt om std. eller olie massage. Der kom en venlig, smilende dame (ca 35 år gammel?) ind og fik mig installeret på briksen. Jeg forhørte mig om hvorvidt jeg skulle smide alt og det var helt fint, selv om kommunikationen var lidt vanskeliggjort af ringe sprogkundskaber. Massagen var udemærket, der blev pillet ret diskret og blev så spurgt om "den" skulle masseres for 300 ekstra, altså 600 total. Det var lækkert og der gik ikke længe, da jeg fik klemt lidt om hendes stramme baller (dog med bukser på). Efter at være kommet fik jeg lov at slappe af imens hun vaskede min krop med et vådt lille håndklæde. Det var pengene værd ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte stedet igen i dag. Det er for dyrt efter min mening. 1 times massage med varm olie 500 kr. og 300 kr. for et handjob til slut.

Så det blev kun til massagen.

Jeg spurgte hende, om jeg kunne få hende til at tage tøjet af næste gang. Det ville hun først svare på næste gang, men oplevelsen evalueret herhjemme, så bliver der sikkert ikke en næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte stedet igen i dag. Det er for dyrt efter min mening. 1 times massage med varm olie 500 kr. og 300 kr. for et handjob til slut.

Så det blev kun til massagen.

Jeg spurgte hende, om jeg kunne få hende til at tage tøjet af næste gang. Det ville hun først svare på næste gang, men oplevelsen evalueret herhjemme, så bliver der sikkert ikke en næste gang.

Prisen rundt omkring i Aalborg plejer at være 300 kr for massage , resten er tilkøb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...