Jernsvinet 13950 Skrevet 5. December, 2013 (edited) https://annoncelight.dk/annonce/88999/soeger-bil-af-nyere-dato-2000-2013-eller-en-paen-audi-a3-skal-vaere-nysynet-betaler-med-fraekke-ydelser Ser godt nok ud som om, der en del der har fået en prøvetur først Av for satan og så med pigdæk Redigeret 5. December, 2013 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. December, 2013 (edited) https://annoncelight.dk/annonce/88999/soeger-bil-af-nyere-dato-2000-2013-eller-en-paen-audi-a3-skal-vaere-nysynet-betaler-med-fraekke-ydelser Ser godt nok ud som om, der en del der har fået en prøvetur først Det er vist Danmarks dyreste knald. Hvad er det nu lige en Audi, selv en brugt, koster? Mon ikke tankegangen bag annoncen passer meget godt til en alder på 19 år? Redigeret 5. December, 2013 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. December, 2013 (edited) Det er ikke nemt at skrive med mobil i dette forum;) Redigeret 5. December, 2013 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. December, 2013 (edited) I første omgang kunne hun knalde sammen til nogle hundrede solide måltider, så man ikke slår sig når man knalder den Audi væk Redigeret 5. December, 2013 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 5. December, 2013 bilen er da klar til ophug før hun er færdig med at betale den, og kan man få pant i hende til den er betalt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. December, 2013 hhmm....er det ikke hende som arbejder sammen med lillenips?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 5. December, 2013 I første omgang kunne hun knalde sammen til nogle hundrede solide måltider, så man ikke slår sig når man knalder den Audi væk Lige mine ord. Man kommer jo til at se id som, der er væltet med sin cykel efter en tur med hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 6. December, 2013 Så så. Smag og behag er forskellig fra person til person. Nogen synes om meget slanke unge piger og andre er mest til lidt mere på sidebenene. Sådan er det. Den unge dame med den urealistiske forventning om betaling for ydelser ser da ud som mange andre meget slanke unge piger. Så godt ord igen. Lad os omtale pigerne respektfuldt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. December, 2013 Hvis det ikke er noget for jer, så bare vis hende i retning af Holstebro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 6. December, 2013 Hvis det ikke er noget for jer, så bare vis hende i retning af Holstebro har du da en audi i overskud du vil af med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. December, 2013 (edited) har du da en audi i overskud du vil af med Hvis hun køber bilen på "afbetaling" af mig, så kan jeg vel også købe bilen på afbetaling af forhandleren Men nu var det mere kropstypen jeg snakkede om Redigeret 6. December, 2013 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spooney Skrevet 13. December, 2013 Må give Holstebronx ret - kan da godt være jeg ikke selv har råd til en audi - men leget sq gerne taxi, hvis jeg selv fik en tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 22. December, 2013 audi a5 2011, udstyrsmodel 50.000km importer fra tyskland til 350.000 ingen kys ingen slug ingen anal... lån pengene i banken søde, det kommer til at tage laaaaaang tid at lægge den af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg