Hop til indhold

Recommended Posts

Et spørgsmål som er svært at finde svaret på herinde:

Hvem skal man besøge for at få thai-numse på krogen ? Jeg har været i hillerød hos Hana, og har også læst om Ann .. men er der andre , som kan anbefales ... så gør det meget gerne, evt. i privatbesked :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aften 

https://annoncelight.dk/showad/300353

Anna tager et på dage på Sjælland inden hjemtur. Ved dog ikke om det er i kbh. Men der kommer nok en annonce til den tid. Hun skriver ikke i annoncen at hun tilbyder anal. Men jeg har fået det tilbudt og jeg har læst at en anden har fået det. Så hvis man spørger pænt kan det jo være at hun takker ja til at levere. 

Jeg vil samtidigt gerne takke @AlfaN for at gøre mig opmærksom på at en Thaipige som ikke reklamere med det gerne tager tudser i halsen. Det var en stor hjælp til mit sidste valg da jeg var på Sjælland. ^_^ 

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

AlfaN skrev, den 22.2.2023 at 22:20:

IDIOT

@AlfaN har fået 1 uges tænkepause for dette lille ord og for at afspore tråden. Han kommer ikke tilbage til denne tråd igen.

Til alle jer andre, der ikke kan styre jer: 

Hjælp trådstarter eller lad være med at kommentere. Dem der  mener at man bryder rettigningslinjerne må gerne læse dem først og bagefter rapportere brud på dem. Moderatorteamet vil efterfølgende justere tråden på plads. 

Personlige holdninger og selv-justits kan i tage i personlige beskeder.  Jeg har fjernet 19 afsporinger af tråden uden at give advarsler for dem.

Fyi: @F-jernet, @Default User, @Harran, @Potpot, @Krølle Bølle Jr., @Bananas, @Johannes Dypperen, @Gløden

--------------------------

3.5 Indlæg til anmeldelser og efterlysninger skal forholde sig til den konkrete anmeldelse eller efterlysning. Giver en anmeldelse eller efterlysning anledning til debat omkring overordnede emner, skal disse oprettes som en ny debat under enten Generel debat eller Hyggesnak. Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via private beskeder.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jensen skrev, for 6 timer siden:

Her er anal noteret i teksten, om det er som modtager eller giver, ved jeg ikke.

Der blev jo bedt om anbefalinger, @Jensen. Hvis du ikke ved om hun gør det, har du jo intet at anbefale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 16 minutter siden:

Der blev jo bedt om anbefalinger, @Jensen. Hvis du ikke ved om hun gør det, har du jo intet at anbefale.

Korrekt, jeg beklager meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...