Volvo2 15 Skrevet 22. Februar, 2023 (edited) Kære Brødre, Ville høre om nogen har anbefalinger til massage piger (Etnicitet underordnet, Thai, Dansk, Østeuropæisk, alle kvinder er fantastiske) der kan tage massagen til mere dominerende niveau. Er normalt dominerende med kvinder men kunne godt tænke mig at være passiv/submassiv i et kinky massage forløb. Her er min ideelle og sikkert uopnålige fantasi: En engageret og kommunikerende masseur starter med oliemassage. Dette udvikler sig over forløbet til butt, anal og prostata massage som gerne må blive en leg om hvor meget jeg kan tage evt med fingre hånd eller dildo. Næste niveau vil være facesitting hvor masseuren bruger min mund og ansigt (kys, spyt) og undervejs beordrer mig til drikke hendes tis og slikke hende rent gerne i begge huller Det afgørende er at det er en leg og kvinden nyder at blive slikket, kvindens alder er ligegyldigt. Dog, hvis det er en moden kvinde, må hun meget gerne være slank og helst tynd mod det skinny. Jeg har nogen erfaringer, men det er jo ret specifikt og ikke hvad der normalt annonceres med. Min erfaring med dominas er ikke så gode fordi jeg søger noget mere ligeværdigt / gensidigt i forløbet. Det får jeg hos dem der giver erotisk massage men de går typisk ikke længere end til gensidig oral sex:-) Giver det mening og er der nogen der har nogen forslag / erfaringer? vh Volvo2 Redigeret 22. Februar, 2023 af Volvo2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg