BrianF 46 Skrevet 23. Februar, 2023 hedder Ariana https://annoncelight.dk/showad/304339 Har været hos hende to gange nu, og jeg kan ikke få nok af hendes super lækre krop. Store bryster man må tage fat i. En stor flot og lækker numse, man ikke kan holde fingrene fra. Kæmpe anbefaling herfra!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 23. Februar, 2023 Tilbyder hun superfransk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
monkeydome 38 Skrevet 23. Februar, 2023 Har aldrig været hos hende men i dag skulle have været dagen, men der gik desværre ged i den så det blev ikke til noget. Jeg satser stærkt på at få et nyt møde med hende i stand meget snart. Hendes anbefalinger fejler i hvert fald ikke noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 23. Februar, 2023 BrianF skrev, 1 time siden: hedder Ariana https://annoncelight.dk/showad/304339 Har været hos hende to gange nu, og jeg kan ikke få nok af hendes super lækre krop. Store bryster man må tage fat i. En stor flot og lækker numse, man ikke kan holde fingrene fra. Kæmpe anbefaling herfra!! Hej hun ser godt nok lækker ud Har hun stadig væk pircing i fissen???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrianF 46 Skrevet 23. Februar, 2023 Pepsimax 75 skrev, for 18 minutter siden: Hej hun ser godt nok lækker ud Har hun stadig væk pircing i fissen???? Ja, det mener jeg helt bestemt. Ikke at det gjorde mig noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrianF 46 Skrevet 23. Februar, 2023 monkeydome skrev, for 22 minutter siden: Har aldrig været hos hende men i dag skulle have været dagen, men der gik desværre ged i den så det blev ikke til noget. Jeg satser stærkt på at få et nyt møde med hende i stand meget snart. Hendes anbefalinger fejler i hvert fald ikke noget Tror hun er her i ganske kort tid. Tror hun rejser meget rundt i Danmark. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 23. Februar, 2023 BrianF skrev, for 3 timer siden: Ja, det mener jeg helt bestemt. Ikke at det gjorde mig noget. Nej det er sku fræk :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
monkeydome 38 Skrevet 24. Februar, 2023 BrianF skrev, for 20 timer siden: Tror hun er her i ganske kort tid. Tror hun rejser meget rundt i Danmark. Tak for heads-up. Jeg skyndte mig at få et møde i stand i dag. Og hun er virkelig dejlig. Det fortjener helt sikkert en gentagelse på et tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrjames 81 Skrevet 24. Februar, 2023 Alcacer skrev, den 23.2.2023 at 18:33: Tilbyder hun superfransk? Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 24. Februar, 2023 mrjames skrev, 1 time siden: Nej Æv ffs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 26. Februar, 2023 Hun er væk? Er der et nyt link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 381 Skrevet 26. Februar, 2023 Har været hos Ariana flere gange og hun leverer altid en god oplevelse. Hendes link på annoncelight er kun aktiv i de dage hun er på arbejde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrjames 81 Skrevet 26. Februar, 2023 Alcacer skrev, den 25.2.2023 at 00:39: Æv ffs Jep, desværre, hun er ellers lækker og sød, og hendes kasser er out of this world, men bj uden gør hun efter egne ord "ikke mere" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg