Den lille frøken 1402 Skrevet 24. Februar, 2023 (edited) Jeg har set det tit. At når en mand liker et indlæg, skrevet af en gp, ja så får han skudt i skoene at han kun gør det fordi han vil indynde sig hos gp. Opnå et eller andet. Denne beskyldning kommer selvfølgelig fra de der er uenige med gp's udsagn. Og omvendt har jeg også set gp blive beskyldt for at like blot for at opnå et eller andet hos personen bag kommentaren ( igen komner beskyldningen typisk fra de der er uenige med personen bag kommentaren) Jeg tænker at det er en svær undervurdering af folks integritet at tro at der likes blot for at opnå en fordel. Når jeg liker et indlæg er det sørme fordi jeg enten er 1) enig 2) blevet informeret om et emne jeg ikke vidste ret meget om eller gerne ville vide mere om. 3) gerne vil anerkende hvis personen har skrevet meget personligt og åbent om sig selv om private emner. Da det ikke altid er let og kræver mod at åbne sig. 4) hvis indlægget er interessant og/eller får mig til at reflektere. 5) hvis indlægget er vittigt, intelligent eller empatisk Der er mange grunde til jeg liker et indlæg men jeg liker ALDRIG for at lefle eller score point hos den der skriver indlægget. Hvorfor liker du? Redigeret 24. Februar, 2023 af Den lille frøken 15 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 24. Februar, 2023 Fordi jeg håber på at hvis jeg liker nogens indlæg, så måske han/hun liker mig i retur. Så at jeg en gang når mit mål: 20 000 likes. Bare tænk; en svensker med 20 000 likes - på en dansk side. Det ville være noget at prale med for børnebørnebørnene. Nogen gang liker jeg også fordi jeg synes det er et godt indlæg. Jeg er ikke helt klar endnu over hvis jeg synes det her er en interessant trådstart eller ikke. Det bliver jeg nødt at sove lidt på. Men jeg liker alligevel, for en sikkerheds skyld. 9 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 24. Februar, 2023 online integritet vs at komme i favør hos en gp .. tror valget er meget nemt for i sær nye brugere . eroguide er jo netop bygget på en integritetsmåler i forhold til man opnår point . så per den definition er der mange herinde som ikke har integritet . jeg ved ikke hvor jeg vil hen med dette har ikke fået kaffe endnu hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 24. Februar, 2023 Bananas skrev, for 4 timer siden: Fordi jeg håber på at hvis jeg liker nogens indlæg, så måske han/hun liker mig i retur. Så at jeg en gang når mit mål: 20 000 likes. Bare tænk; en svensker med 20 000 likes - på en dansk side. Det ville være noget at prale med for børnebørnebørnene. Nogen gang liker jeg også fordi jeg synes det er et godt indlæg. Jeg er ikke helt klar endnu over hvis jeg synes det her er en interessant trådstart eller ikke. Det bliver jeg nødt at sove lidt på. Men jeg liker alligevel, for en sikkerheds skyld. Du får da lige et like for din ærlighed. Så kom du et skridt nærmere målet. Heja Bananas 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 24. Februar, 2023 Alt hvad @Den lille frøken skriver af begrundelser + 6) når nogen skriver en anmeldelse der er god / relevant for mig / interessant / oplysende 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amar Lover 795 Skrevet 24. Februar, 2023 AB455 skrev, for 14 minutter siden: Alt hvad @Den lille frøken skriver af begrundelser + 6) når nogen skriver en anmeldelse der er god / relevant for mig / interessant / oplysende Det pkt 6 det køber jeg. Ser ingen grund til at lefle for nogen. Bruger de oplysninger jeg får så konstruktivt som muligt med henblik på om jeg udefra beskrivelsen selv vil besøge vedkommende. Det betyder så også at nogle indlæg er noget mere farvet end andre og jeg har så haft besøg som skuffede. Derfor er mine indlæg meget bevist oplyst som “min subjektive” oplevelse. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 24. Februar, 2023 Wauw det var jeg ikke klar over det er et problemer der bliver like eller skrevet en bemærkning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 24. Februar, 2023 Jeg liker stort set kun Glædespigernes indlæg. Det gør jeg fordi jeg så kan besøge dem gratis, fordi de bliver så glade for at jeg liker. Jeg har min avatar tatoveret i panden, så de slet ikke er i tvivl om at det er mig. Det åbner simpelt hen alle døre (og andet). Når jeg en sjælden gang liker andre end GP'rnes indlæg, kan der være 2 grunde: 1: det er et indlæg jeg godt kan lide (oplysende, sjovt eller andet) 2: det er et indlæg af @Bananas. Ham har jeg ondt af. Han er fra Sverige og fortjener ekstra omsorg. Og så også lidt fordi nogen gange kommer han med en god pointe. Og lidt fordi at selvom han er svensk, skriver han bedre dansk end de fleste på eroguide. Men altså mest for at jeg kan besøge pigerne gratis. Det virker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 24. Februar, 2023 Bananas skrev, for 6 timer siden: Jeg er ikke helt klar endnu over hvis jeg synes det her er en interessant trådstart eller ikke. Det bliver jeg nødt at sove lidt på. Men jeg liker alligevel, for en sikkerheds skyld. Bananas, du er hermed udnævnt til ambassadør for det mindste mindretal i Sverige : Svenskere med humor! /Francois 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8082 Skrevet 24. Februar, 2023 (edited) tvr skrev, for 55 minutter siden: Jeg har min avatar tatoveret i panden, Det gad jeg godt se tvr med hammer og segl i panden Redigeret 24. Februar, 2023 af Bear 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 24. Februar, 2023 Ser da af og til de spydige kommentarer, men om de er et stort problem? Når jeg ser dem tænker jeg mest bare, nå du havde intet mere relevant eller konstruktivt at bidrage med til samtalen. Men du skulle lige masse dig ind og have opmærksomhed. De kommentarer siger mere om personen end den de skriver til. Men ja kan tilslutte mig dine grunde til at like. Tak knappen og Sur knappen bliver også flittigt brugt for at tilkendegive min holdning til indlægget uden så mange ord. Lige borset fra bananas med sit altid gule tøj og tvr med sin tatovering , er det ret svært at vide hvem der hører til hvilke brugernavne. Altså kan jeg ikke se hvordan de kan opnå noget ved, at lefle for os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 24. Februar, 2023 Arne Diller skrev, for 4 timer siden: Heja Bananas Et like for din entusiasme 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
balls2you 43 Skrevet 24. Februar, 2023 Den lille frøken skrev, for 8 timer siden: Jeg har set det tit. At når en mand liker et indlæg, skrevet af en gp, ja så får han skudt i skoene at han kun gør det fordi han vil indynde sig hos gp. Opnå et eller andet. Denne beskyldning kommer selvfølgelig fra de der er uenige med gp's udsagn. Og omvendt har jeg også set gp blive beskyldt for at like blot for at opnå et eller andet hos personen bag kommentaren ( igen komner beskyldningen typisk fra de der er uenige med personen bag kommentaren) Jeg tænker at det er en svær undervurdering af folks integritet at tro at der likes blot for at opnå en fordel. Når jeg liker et indlæg er det sørme fordi jeg enten er 1) enig 2) blevet informeret om et emne jeg ikke vidste ret meget om eller gerne ville vide mere om. 3) gerne vil anerkende hvis personen har skrevet meget personligt og åbent om sig selv om private emner. Da det ikke altid er let og kræver mod at åbne sig. 4) hvis indlægget er interessant og/eller får mig til at reflektere. 5) hvis indlægget er vittigt, intelligent eller empatisk Der er mange grunde til jeg liker et indlæg men jeg liker ALDRIG for at lefle eller score point hos den der skriver indlægget. Hvorfor liker du? Jeg liker af samme grund som dig. Men jeg er sikker på at der er nogen der tror at man kan indynde sig ved GPer ved at like. Der er sikkert endnu flere der beskylder andre for at forsøge at indynde sig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 24. Februar, 2023 tvr skrev, for 2 timer siden: Jeg liker stort set kun Glædespigernes indlæg. Det gør jeg fordi jeg så kan besøge dem gratis, fordi de bliver så glade for at jeg liker. Jeg har min avatar tatoveret i panden, så de slet ikke er i tvivl om at det er mig. Det åbner simpelt hen alle døre (og andet). For din hudløse ærlighed og dit mod hos tatovereren - et stort like. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 24. Februar, 2023 Francois skrev, for 2 timer siden: Bananas, du er hermed udnævnt til ambassadør for det mindste mindretal i Sverige : Svenskere med humor! /Francois Mange tak. Jeg skal også hilse fra de andre to. 1 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 24. Februar, 2023 @tvr og @Bear Hermed følger et gavekort til en gratis trekant hos mig - med jer to og gerne som en slags "Silent Retreat" med sapio-seksuelt efterspil og pillowtalk. Sengen er 180x200 og man kan ikke falde ned langs siderne. Kan ikke ombyttes til kontanter og er kun til personligt brug. I finder bare et tidspunkt der passer jer begge. Jeg kan godt den uge På forhånd tak, Eva 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 24. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, for 21 minutter siden: @tvr og @Bear Hermed følger et gavekort til en gratis trekant hos mig - med jer to og gerne som en slags "Silent Retreat" med sapio-seksuelt efterspil og pillowtalk. Jeg havde alligevel ikke kunnet den dagen. Har planeret at sapiomasturbere med nogle simple Mensa-tester, japansk poesi og tysk normvidenskab. 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 24. Februar, 2023 Generelt synes jeg folk liker for lidt, men jeg liker mest når jeg kan se skribenten har gjort noget ud af sit indlæg og har holdt det i et sobert sprog - ellers får de en sur smiley 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John12 37 Skrevet 24. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, for 1 time siden: @tvr og @Bear Hermed følger et gavekort til en gratis trekant hos mig - med jer to og gerne som en slags "Silent Retreat" med sapio-seksuelt efterspil og pillowtalk. Sengen er 180x200 og man kan ikke falde ned langs siderne. Kan ikke ombyttes til kontanter og er kun til personligt brug. I finder bare et tidspunkt der passer jer begge. Jeg kan godt den uge På forhånd tak, Eva Næste gang jeg besøger KBH, må og skal det omfatte et besøg hos @Eva Nadine- hvis det både kan omfatte massage såvel som sjove citater og spidende kommentarer, ..... then I'm all in!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8082 Skrevet 24. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, for 2 timer siden: @tvr og @Bear Hermed følger et gavekort til en gratis trekant hos mig - med jer to og gerne som en slags "Silent Retreat" med sapio-seksuelt efterspil og pillowtalk. Sengen er 180x200 og man kan ikke falde ned langs siderne. Kan ikke ombyttes til kontanter og er kun til personligt brug. I finder bare et tidspunkt der passer jer begge. Jeg kan godt den uge På forhånd tak, Eva Jeg er med, vi skal bare finde et tidspunkt hvor @tvr er i landet. Vi havde faktisk selv snakket om at vi skulle mødes over en øl/vin/mad en gang vil lejlighed, så lad os da bare slå 3 fluer med et smæk, og lade mødet foregå i din seng Møs Bear 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 24. Februar, 2023 (edited) Bear skrev, for 53 minutter siden: Vi havde faktisk selv snakket om at vi skulle mødes over en øl/vin/mad en gang vil lejlighed, så lad os da bare slå 3 fluer med et smæk, og lade mødet foregå i din seng Altså du og @tvr har allerede flirtet om et møde med hinanden? Det' da løgn!? Hvis ikke, er det altså både pudsigt og morsomt! I'm a little bit psychic? En lille smule smæk er jeg frisk på. Altså bare sådan til husbehov Fluer? Knap så frisk på dem. Min første idé til en kommentar til jer to, var "Get a ROOM boys!" og min næste "Erhmmm... Wait a moment... I've got a ROOM..." Har I overhovedet brug for at jeg er der? Eva PS: Tanken med mit indspark i tråden var naturligvis at strø lidt omvendt psykologi blandet med selvironi ud over Eroguide og i særdeleshed kynikerne herinde. Det er jo noget jeg ynder at gøre i ny og næ. Hvis dét denne gang ender med krummer i sengen, er det da helt fuldstændigt super duper turbo-karma-fantastisk Redigeret 24. Februar, 2023 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 24. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, for 39 minutter siden: Hvis dét denne gang ender med krummer i sengen, er det da helt fuldstændigt super duper turbo-karma-fantastisk Krummer i sengen ? Tror mere det bliver sovs, hvis tvr er så meget væk fra landet - Flæskesteg med brune og hvide kartofler og flødesovs er jo det Danskerne savner mest når de er væk hjemmefra.. /Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 24. Februar, 2023 Francois skrev, 1 time siden: Krummer i sengen ? Tror mere det bliver sovs, hvis tvr er så meget væk fra landet - Flæskesteg med brune og hvide kartofler og flødesovs er jo det Danskerne savner mest når de er væk hjemmefra.. /Francois Bland dig udenom... du er ikke inviteret Du kan sovse i din egen seng, ska' du fik! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 144 Skrevet 24. Februar, 2023 liker da når noget er interessant, rammer spot on på aktuelt emne eller go humor hvilket faktisk får de fleste likes 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 26. Februar, 2023 Den lille frøken skrev, den 24.2.2023 at 02:52: At når en mand liker et indlæg, skrevet af en gp, ja så får han skudt i skoene at han kun gør det fordi han vil indynde sig hos gp. GP'er får generelt flere likes for de mest banale indlæg. Jf denne tråd. Men det kan også skyldes andre ting end fedteri (som dog helt sikkert spiller ind) - fx at man gerne vil opmuntre hende til at blive ved med at skrive, fordi det er interessant at høre fra en gp. Eller for at anerkende hende som gp - trods alt er de fleste herinde jo ret glad for gp'er ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg