KPK 1 Skrevet 25. Februar, 2023 Har i længere tid samlet mod til at prøve Episk massage, fik bestilt tidgennem deres hjemme side. Ret nemt, og hurig bekræftelse af ønsket tid og sted. Mødte op til aftalte tid, meget spændt og og nervøs. Blev modtaget af Gry. Hun fik hurtigt beroliget mig, hvorefter hun meget professionelt gennemgår hele seancen. Op på briksen, først på maven, hvor hun ved rolige bevægelser fik mig til at slappe fuldstændig af. Vende om og selve den episke behandling startede. For mig blev det en fantastisk rejse af følelser, velvære og ophidselse af den gode slags. Dygtig til at skrue op og ned så jeg det meste af tiden svævede tæt på klimaks, helt sikkert at det bliv til gentagelse. Gry er virkelig professionel og tillidsvækkende. Fantastisk til at kommunikere hvad hun foretager sig. Tusind ak for det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnebandit 33 Skrevet 26. Februar, 2023 Er der en link adresse til stedet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KPK 1 Skrevet 26. Februar, 2023 På episk.com findes alle oplysninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 28. Februar, 2023 KPK skrev, den 26.2.2023 at 15:25: På episk.com findes alle oplysninger. Det link fører ikke rigtig til nogen hjemmeside, kun til noget hvor skal udfylde en oplysninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 28. Februar, 2023 https://www.episkm.com/ måske dette link er bedre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg