Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har tidligere efterlyst steder i Herning og omegn som kunne opfylde mine ønsker om god massage kombineret med lidt ekstra som afslutning. Jeg har endelig fundet det, og var til fulde tilfreds. Der er en del steder der giver god reel massage i området, men det er første gang jeg er stødt på en pige som giver både virkelig god massage og som samtidig kan og vil levere på ekstra, uden at det er et egentlig bordel besøg.

Pas godt på hende her.  Jeg har mest lyst til beholde hende for mig selv, men da hun jo desværre nok ikke kan overleve på mig alene som betalende kunde, så har hun hermed mine aller fineste anbefalinger. Billederne i annoncen er retvisende og tidsvarende.

https://annoncelight.dk/showad/330956

Bestilte 1 time med massage: 1hr 1000 kr massage Penis B2B +hj

Hun pointerede i SMS’en at hun ikke tilbyder sex, men det var heller ikke det jeg søgte. Det er i en privat lejlighed, ren og pæn. Pigen er køn og venlig. Slank til den spinkle side og med små, men spidse velformede bryster. Ikke noget overflødig “fødsels-hud” - ej heller silicone. Hun startede med at afklæde sig hver en trevl, og så blev massagen ellers startet blidt ud med dejlig oliemassage af hele bagsiden. Og så slog hun over i super dejlig, hård og rigtig god massage af hele kroppen, med “ryg-vandring” og hvad der ellers hører til en god thaimassage, i min bog. Det sidste kvarter/tyve minutter var så med b2b op og ned af ryg og front, massage med bryster og underliv op og ned af min krop og afslutning hvor hun sad med ryggen til mit ansigt på min mave, lænet skiftevis forover og  bagover så jeg kunne gramse godt og grundig på brysterne og hendes røv mens hun nærmest figurerede at ride mig, dog uden at der kom nærkontakt med kønsdelene. Imens masserede hun mine kugler og pik med hænderne, indtil jeg kom op over både hendes og min mave. Fuck det var nok det fedeste jeg har prøvet, uden at have egentlig sex. Herefter aftørring med fugtservietter og lidt mere pleasure massage…. Fuld valuta for pengene, skulle jeg mene.

Jeg fik tilbudt bad og et glas vand, og var på gaden igen efter 1 time og 30, så jeg har nok fået mindst 5 kvarter på briksen, eller dobbeltsengen som det jo egentlig var.

Det var nok den bedste Thai massage oplevelse jeg nogen sinde har haft, og med sikkerhed den bedste i Danmark. Det skal understreges at jeg faktisk ikke søger penetrerings-sex, men sætter massagen og b2b oplevelsen højere, når jeg besøger Thai klinikker.

Gentagelsesfare: 100%. 
Pigen: 9/10. Jeg kan personlig godt lide liiidt større bryster. Køn og sød på lillepige-måden, men kunne godt passe med de 27 år hun skriver. 

Stedet: 8/10 Rent og pænt. Ligger i en almindelig lejlighedsopgang, og der var håndværkere på stue etage gangen da jeg kom. Desuden var jeg nær gået ind i en forkert lejlighed, da hun havde skrevet hvilken etage det var, og at hun åbnede døren nu…. Da jeg kom op på etagen, stod der en dør på vid gab, og jeg kaldte hallo ind. Så kaldte hun på mig fra den anden ende af etagen.
Det kunne have udviklet sig lidt komisk, hvis jeg var gået helt ind i naboens lejlighed :-) Det er faktisk noget jeg har prøvet en gang før, for at det ikke engang skal være løgn. For flere år siden på Lolland, hvor jeg oplevede noget lignende. Da havde jeg en aftale med en dansk freelance trunte, og var nødt til at komme op med en hurtig historie med at skulle mødes med en, som jeg skulle købe noget af på Gul og Gratis, da jeg stod i en lejlighed med åben dør i samme opgang som hende jeg havde aftale med, ansigt til ansigt med en person som jeg IKKE ønskede seksuel samkvem med. ;-) Ha ha, Heller ikke selvom han måske ville betale mig godt for det…

Redigeret af Storstrafferen

Del dette indlæg

Link til indlæg

har set hendes profil før. og havde overvejet det. godt at hører der kom en god oplevelse ud af det. men hvad er det nu lige b2b betyder? 

Redigeret af Max_nysgerrig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max_nysgerrig skrev, for 7 timer siden:

har set hendes profil før. og havde overvejet det. godt at hører der kom en god oplevelse ud af det. men hvad er det nu lige b2b betyder? 

Body to body. Dvs. pigen bruger sin nøgne krop til at massere dig med, og ikke kun hænderne. Ofte noget med at glide hendes bryster og/eller vagina op over dig med godt med olie. Nogen gange (hvis hun er ekstra frisk) kan hun ligefrem bruge ydersiden af vagina op og ned af din pik, dog uden at du kommer indenfor…. Om man er dig det, er nok en smags sag. Jeg synes personligt det er lidt for tæt på usikker sex, efter min smag. Men yderst fræk oplevelse, som jeg må erkende at have haft fornøjelsen af i svage øjeblikke ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...