Mister72 139 Skrevet 26. Februar, 2023 Har besøgt pigen og må indrømme jeg blev en anelse skuffet efter de mange positive anmeldelser. Ingen tvivl om det er hende på billederne men hun er noget tættere bygget end billederne giver indtryk af. Og hun er en meget sød pige, men virkede helt ærlig lidt træt. Måske hun trænger til en pause. https://annoncelight.dk/showad/301481 Mvh. Mr72 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog Skrevet 27. Februar, 2023 Jeg har givet hende gode anmeldelser det seneste års tid. For det første synes jeg ikke billederne giver et andet indtryk end det du møder i døren. Hun er en “fast” og lav pige. Hun er ikke sprudlende i humør på den der “bimbo”-agtige måde som man nogle gange møder. Lidt mere tilbageholdende. Jeg synes personligt hun oser af liderlighed. Alt er jo smag og behag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trucker76 98 Skrevet 28. Februar, 2023 Jeg har besøgt hende to gange og det var to vidt forskellige personligheder. Første gang var det som det var djævelen man besøgte. Anden gang var hun pisse sur og benægtede nogensinde at have dyrket det vi gjorde første gang. Så nej jeg spiller ikke flere penge på hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg