Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Jeg kommer til Danmark i slutningen af marts, og jeg vil møde ladyboys eller trans. Kan nogen fortælle mig, om det Thai Corner stadig er åbent, eller hvor er det bedst at finde dem? Undskyld mine danske, men jeg kommer fra Island og har glemt mine danske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jensens skrev, den 1.3.2023 at 03:37:

Tror ikke du finder mange piger med en pik på TC, hvis altså det er hvad du søger, jeg har været der mange gange.

Jeg var der før covid og mødte en der fredag aften, men der skete ikke noget, så jeg tænkte, at jeg måske kunne møde dem der. måske bedst bare at bruge esort-side.dk til at møde dem. Tak for dit svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
xalon skrev, den 28.2.2023 at 22:14:

Hej. Jeg kommer til Danmark i slutningen af marts, og jeg vil møde ladyboys eller trans. Kan nogen fortælle mig, om det Thai Corner stadig er åbent, eller hvor er det bedst at finde dem? Undskyld mine danske, men jeg kommer fra Island og har glemt mine danske.

Jeg kom der meget i week-ends for 5+ år siden, og der var en fest med mange Ladyboys, men ved ikke hvad der sker idag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 17 timer siden:

Jeg kom der meget i week-ends for 5+ år siden, og der var en fest med mange Ladyboys, men ved ikke hvad der sker idag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer altid til københavn 1 til 2 gange om året og jeg går altid i Thai corner og sidste år så jeg ingen, derfor begyndte jeg at spørge.  Jeg tænkte, at jeg måske var forvirret.  Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...